Αυτό προσπαθούν να μας παρουσιάσουν οι διάφοροι ψευδοπροοδευτικάριοι. Να μας πουν δηλαδή ότι το μαύρο δεν είναι μαύρο αλλά είναι άσπρο. Πώς; Παρουσιάζοντας μας διαφόρους μαύρους για Έλληνες, μέσα από την δολία  παρερμηνείαν του Ισοκράτους, ότι δήθεν οι μετέχοντες της Ελληνικής παιδείας είναι Έλληνες. Σε αυτό έχουμε ήδη αναφερθεί εδώ.

Είναι βέβαιον ότι η Ελληνική παιδεία δεν είναι Ελληνοποιητική διότι δεν είναι θαυματουργή. Θαύματα στην Ελλάδα δεν γίνονται. Στην Ελλάδα ισχύει το συν Αθηνά και χείρα κίνει. Θαύματα με μάνα εξ ουρανών και με γαίες της επαγγελίας  δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, αλλού μπορεί, στην Ελλάδα όχι.

Αυτό βεβαίως εάν είχαμε Ελληνική παιδεία στα σχολεία μας, γιατί μάλλον στην παιδεία που δίνουμε στα ελληνόπουλα γίνονται και θαύματα. Μέσα σε αυτά τα θαύματα μπορεί ο Κεμάλ να ήταν ένας φιλέλλην, οι Έλληνες να συνωστίστηκαν στο λιμάνι της Σμύρνης και επίσης μπορεί ένας μαύρος να είναι Έλλην.

Γιατί δεν γίνεται να είναι Έλλην ένας μαύρος; 
Γιατί ουδέποτε ήταν μαύροι οι Έλληνες. Από τα ομηρικά χρόνια υπάρχει η λέξις Αιθίοψ σήμαινε την καμένη όψη. Ο Ηρόδοτος αναφέρεται στην Αιθιοπία ως χώρα της Λιβύης (Αφρικής) στην νότιο θάλασσα.

Τι σημαίνει Αιθίοψ; Σημαίνει όπως είπαμε καμένη όψη.

Ήταν κάτι σύνηθες να έχει κάποιος καμμένη μούρη; 
Όχι, καθώς εάν ήταν σύνηθες δεν θα τους ονόμαζαν καμενομούριδες αλλά κανονικο-μούριδες.
Η μαύρη όψις είναι και πάντα ήταν ΞΕΝΗ προς την Ελληνική πραγματικότητα. Από την αρχαιότητα δηλαδή ακόμη ένας Έλλην δεν ήταν μαύρος.

Το κείμενο δεν είναι ρατσιστικό. Δεν λέμε κάτι κακό για τους μαύρους. Απλώς λέμε ότι Έλλην και μαύρος δεν γίνεται. Μια χαρά άνθρωποι είναι, καλές ψυχές, χαμογελαστοί και ομιλητικοί ΟΜΩΣ Έλληνες δεν είναι γιατί δεν γίνεται να είναι.

Έχει εφευρεθεί μια νέα λέξις για να περιγράψει τους μαύρους ανθρώπους, η οποία να μην τους αποκαλεί “ρατσιστικώς” μαύρους. Οι προοδευτικάριοι λοιπόν ανακάλυψαν την λέξη “έγχρωμος“.
Σήμερα λ.χ. δεν λέμε ο μαύρος ποδοσφαιριστής αλλά ο έγχρωμος ποδοσφαιριστής.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ μεγαλύτερη ανακρίβεια από αυτήν και μεγαλύτερο ψεύδος.

Καταρχήν το να μην αποκαλεί κάποιος τον μαύρο μαύρο είναι από μόνο του ρατσιστικό γιατί είναι σαν να θεωρεί το μαύρο ως κάτι κακό. Είναι και μάλιστα υποκριτικό. Δηλαδή το ότι οι ίδιοι οι αντιρατσιστές μη αποκαλώντας το μελανό (αυτή είναι η Ελληνική λέξις για το μαύρο) με το όνομα του, δηλώνει ή αχρωματοψία ή βλακεία ή ρατσισμό. 
Ο μέλανας στης όψη άνθρωπος είναι μαύρος και αυτό δεν αλλάζει. Δεν είναι κακό αλλά τι να κάνουμε; Είναι μαύρος.

Μάλιστα το ίδιο βλακώδες είναι και να αποκαλείς τον ανάπηρο, άνθρωπο με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ). Δεν υπάρχει πιο μεγάλη βλακεία από αυτήν. Εμείς οι πόντιοι πάντοτε ήμασταν απαλλαγμένοι από τέτοια συμπλέγματα (κόμπλεξ). Λέμε τον κωφό κωφό, τον κωτσό κωτσό (κουτσός), τον άνθρωπο με το κομμένο χέρι, άνθρωπο με κομμένο χέρι. Πως να τον πούμε δηλαδή;;  Άνθρωπο με ειδικές ανάγκες;

Τέτοιες ιδιότητες πέρασαν και στα ονόματα τα οποία ενίοτε υποδηλώνουν την διαφορετικότητα. Η διαφορετικότητα στον Ελληνικό χώρο δεν αποκρύπτεται αλλά τονίζεται.

Όταν κάποιος λ.χ. βλάχος ζούσε σε ένα χωριό Σαρακατσάνων τότε αυτός ο βλάχος ονομαζόταν από την κοινότητα ως τέτοιος. “που πάμε;”, “Στον βλάχο”. Έτσι βγήκαν τα διάφορα ονόματα όπως Βλάχος, Σαρακατσάνης, Βλαχόπουλος, Κρητικός κλπ.
Είναι προϊόν ρατσισμού αυτά τα ονόματα; Είναι ρατσιστικό το όνομα Γερμανός; Μήπως το όνομα Ράπτης είναι ρατσιστικό ως προς το επάγγελμα; Μήπως το όνομα Ήσυχος είναι ρατσιστικό ως προς την συμπεριφορά; Ή μήπως είναι όλα τα ονόματα ρατσιστικά γιατί δηλώνουν καταγωγή; Μήπως είναι ρατσιστικά ονόματα όπως Κοντοκώστας, Κουτσονίκος, Κοντομηνάς, Κουτσομήτης, Κούλογλου κ.α.;

Οι Έλληνες ουδέποτε φοβήθηκαν την αλήθεια και δεν έμπλεξαν στον γόρδιο δεσμό του καθωσπρεπισμού. Έτσι λοιπόν και ο μαύρος είναι μαύρος και όχι έγχρωμος.

Τι θα πει έγχρωμος;
Θα πει ότι κάποιος έχει χρώμα. Δηλαδή οι άλλοι (εμείς) τι είναι; Άχρωμοι;
Για να είμαστε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΚΡΙΒΕΙΣ εάν κάποιος είναι άχρωμος αυτός δεν είναι ο λευκός άνθρωπος αλλά ο μαύρος.
Διότι τι είναι το μαύρο; Το μελανόν δηλώνει όχι την παρουσία χρώματος αλλά την ΑΠΟΥΣΙΑ χρώματος.
Αρκεί να κάνουμε την ακόλουθη εργασία. Αν επισκεφτούμε μια σελίδα χρωματικών συνθέσεων (έστω αυτή) θα δούμε ότι για να παραχθεί το μελανό χρώμα πρέπει να μηδενίσουμε ΟΛΕΣ τις χρωματικές συνιστώσες.
Δηλαδή το μελανόν προκύπτει από την εξίσωση:

ΜΕΛΑΝΟΝ = 0 • Ερυθρόν + 0 • Κυανόν + 0 • Πράσινον = RGB (0,0,0).

Με λίγα λόγια ο μαύρος δεν είναι ο έγχρωμος αλλά είναι ο ά-χρωμος.
Εκτός εάν το “έγχρωμος” αποτελεί ένα είδος ειρωνικού ευφημισμού και είναι προϊόν αντιρατσιστικού ρατσισμού.
Πιο σωστό βεβαίως είναι να λέμε τα σύκα-σύκα, την σκάφη-σκάφη και τον μαύρο-μαύρο.

Τον αράπη κι άν τον πλύνεις το σαπούνι σου χαλάς, λέει μια παροιμία.
Αυτό που κάνουν οι ψευδοπροοδευτικοί είναι να προσπαθούν να πλύνουν τον αράπη. Και θα χαλάσουν βεβαίως πολλά σαπούνια χωρίς να το καταφέρουν.

Η κατηγορία που εξαπολύει ο ψευδοπροοδευτικός χώρος είναι ότι οι ρατσιστές (όπως αποκαλούν αυτούς που λένε τα σύκα -σύκα και την σκάφη-σκάφη) προσδίδουν τίτλο τιμής στην λέξη Έλλην.

Βρε ηλίθιοι ψευδοπροοδευτικάριοι, εάν κάποιος προσδίδει τίτλο τιμής στους Έλληνες δεν είναι οι ρατσιστές αλλά οι αντιρατσιστές.
Απόδειξις: Έστω ότι έχουμε ένα ποτήρι λάδι, ένα ποτήρι νερό και ένα ποτήρι λαδόνερο.
Ποιός αποδίδει τίτλο τιμής στο λάδι; Αυτός που κρατάει το ποτήρι με το λάδι ή αυτός που προσπαθεί να πουλήσει το λαδόνερο ως λαδί ή μήπως αυτός προσπαθεί να πουλήσει το νερό ως λάδι;
Το λάδι δηλαδή είναι λάδι, τ΄ελάδ εν ελάδ (να πούμε και κανένα ποντιακό). Δεν προσπαθεί να αλλάξει και δεν έχει ανάγκη να αποκτήσει τίτλο τιμής. Ποιος είναι ο απατεώνας;
Αυτός που πουλάει το λάδι για λάδι ή αυτός που πουλάει το νερό για λάδι;
Και ποίος είναι αυτός που αποδέχεται ότι το λάδι είναι υψηλοτέρας αξίας από το νερό;
Ποιος λοιπόν προσδίδει τίτλο τιμής στο λάδι;

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος απατεώνας; Αυτός που πουλάει ένα άλογο για άλογο ή αυτός που θέλει να πουλήσει έναν ημίονο για άλογο;
Είπε κανένας ότι το μουλάρι είναι καλύτερο από το άλογο; Ναι το είπε.
Ποιος; Το είπε αυτός που θέλει να πουλήσει ένα μουλάρι για άλογο.
Άρα; Ποίος είναι ο ρατσιστής;

Και ποίος είναι το κορόιδο;
Αυτός που αγόρασε ένα άλογο για άλογο ιππασίας ή αυτός που του πάσαραν το μουλάρι για ίππο;
Ή μήπως δεν είναι επίσης κορόιδο αυτός που ήθελε μουλάρι για υλοτόμηση και του έδωσαν ένα άλογο ιππασίας;

Ο νοθευτής είναι αυτός που προσδίδει τίτλο τιμής
, γιατί ο νοθευτής ενδιαφέρεται να πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.  Έχουν ανάγκη οι μεταξωτές κορδέλες; Τα φύκια είναι αυτά που έχουν το πρόβλημα. Τα φύκια χρειάζονται προώθηση και μάρκετιγκ.

ΕΛΕΟΣ πια με τις αντιραστιστικές βλακείες.
Μάλιστα ρατσισμός δεν υπάρχει. Υπάρχει η αλήθεια. Ο αντιρατσισμός έχει ανάγκη να αυτοπροσδιοριστεί και για να το επιτύχει εφηύρε την έννοια του ρατσισμού για να αποκτήσει υπόσταση.

Δεν θα αργήσει η ημέρα που το Αλβανός τουρίστας (δύο λέξεις) θα πάψει να είναι το συντομότερο ανέκδοτο της ιστορίας. Υπάρχει και μονολεκτικό ανέκδοτο. Ο αντιρατσιστής.

σχόλια
  1. Ὁ/ἡ Πελασγός γράφει:

    Χωρίς καμία διάθεση κολακίας πρέπει να πώ ότι είναι πολύ ωραίο το κείμενό σου.
    Δίνεις επιχειρήματα.
    Να πώ και κάτι ακόμη σχετικό.
    Έχω βερεθεί προσωπικά να απαντάω σε διαφόρους “αντιρατσιστάς” στην ατάκα ότι δήθεν,
    εμείς οι “ρατσιστές” θέλουμε καθαρό ελληνικό DNA , επειδή αισθανόμαστε ανώτεροι φυλετικά.Βέβαια δεν ξέρω γιατι αυτό ειναι κακό και πρέπει οι άνθρωποι να περνούμε από “προκρούστεια κλίνη” ώς προς τα χαρακτηριστικά μας και τις ιδιότητες εκάστου, αυτό μάλλον ειναι δημοκρατικό και δεν το αντιλαμβάνομαι εγώ ο “ρατσιστής”).
    Τους απαντώ λοιπόν, ότι ας υποθέσουμε , ας δεχθούμε βρε αδερφέ οτι ΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ, ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ.ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ; ΄Η ΟΧΙ; ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑΤΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ , ΠΡΕΠΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΜΕ ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΟΠΟΙΑΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΕΔΩ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ , ΤΗΣ ΕΣΤΩ ΚΑΤΩΤΕΡΗΣ; ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ , ΓΙΑΤΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο “ΚΙΜΑΣ” ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ.
    ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ , ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ,, ΄Η ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ.
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗ ΦΥΛΗ ΜΑΣ ,
    ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ “ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ” .

    ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Πελασγέ, και μόνον το γεγονός ότι ασχολούμαστε με τα αυτονόητα είναι τεραστία οπισθοδρόμησις. Αντί να ασχολούμαστε με άλλα σοβαρά πράγματα, ασχολούμαστε με τα δεδομένα.

      Ο Ελληνικός λαός από την αρχαιότητα έως σήμερον είναι λαός ακομπλεξάριστος. Ποτέ δεν δειλιάσαμε να πούμε τον μαλάκα, μαλάκα. Ακόμη και το γεγονός ότι ονομάσαμε τους κυνικούς φιλοσόφους έτσι, δείχνει ότι ουδέποτε μασήσαμε τα λόγια μας.
      Ουσιαστικά τους ονομάσαμε φιλοσόφους-σκύλους για να μην πω ότι αυτωνομάσθησαν έτσι.

      Εάν υπήρχε ένας σημερινός ψευδοπροοδευτικάριος στην εποχή του Διογένους μπορεί να τον ονόμαζε με κανέναν παράξενο μακρόσυρτο όρο. Ξέρω εγώ…μπορεί να τον έλεγε φιλόσοφο “ελευθεριοστομιακής οικοπεριβαντολλογικής ριζοσπαστικής υπερβατικότητος” ή καμία άλλη τέτοια παραπροοδευτική παπαριά.

      Για έναν Έλληνα όμως ο μαύρος είναι μαύρος, ο σακάτης είναι σακάτης, ο οκνέας είναι οκνέας*, ο κουλοχέρης είναι ο κουλοχέρης και ο μυξέας είναι μυξέας*.
      (*εισάγω επίτηδες ποντιακές λέξεις γιατί δεν έχω σκοπό να συμβάλλω στον θάνατο της ποντιακής. Και ο “Ιππέας” της ιδίας γλωσσικής δομής είναι, δεν είναι δηλαδή κάποια ντεμέκ αριστοκρατική λέξις. Ιππέας είναι ο σχετικός με τους ίππους απλά και λαϊκά. Την κατάληξη την έχουμε ακόμη όσοι λίγοι πόντιοι δεν μυήθηκαν στον νεοελληνικό ψευδοαριστοκρατισμό)

      Και μόνον λοιπόν το γεγονός ότι το συζητάμε, δηλαδή το ζητάμε μαζί (συν) είναι σαν να αλλοτριωνόμαστε.

      Θέλουν να πιστεύουν ότι μπορεί ένας Αλβανός ή ένας μαύρος να γίνει Έλληνας; Χεστήκαμε. Ας πιστεύουν ότι θέλουν. Εμείς τους μαύρους θα τους λέμε αράπηδες, μαύρους, Αιθίοπες, καρβουνιασμένους ή όπως γουστάρουμε γιατί αυτή είναι η γλωσσική μας παράδοσις. Τι να κάνουμε δηλαδή.

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Α και κάτι ακόμη. Η ελευθεροστομία ειδικά στους πόντιους είναι και σατυρική και καυστική και κυνική και ότι θέλεις. Μερικά ποντιακά για τον Μάιο (Καλομηνά)

      Λέμε λ.χ. “καλομηνάν πα είδα σε και το μυτί΄ς ύλιζεν”.
      Δηλαδή: Και Καλομηνά (Μάιο) σε είδα και η μύτη σου έσταζε.
      Ερμηνεία: Ακόμη και με τις καλύτερες των συνθηκών, πάλι χάλια είσαι.

      Λέμε επίσης: Έρθεν ο Καλομηνάς, εσύ φοβούμαι θα πεινάς.
      Ερμηνεία: Ακόμη και τον Μάιο που μπορείς να απλώσεις το χέρι σου και να φάς κάτι, εσύ θα πεινάσεις…τόσο άχρηστος είσαι.

      Αυτή την ασυμπλεγματική ελευθερία που έχει η παράδοση μας, δεν θα μας την καταστρέψουν μερικοί παραπροοδευτικοί. Ας πούνε ότι παπαριά θέλουν. Αδιαφορούμε. Διότι εάν μπαίνουμε κάθε ημέρα στις συζητήσεις τους, τελικά γινόμαστε σαν και εκείνους.

      Το θέμα είναι η διάσωσις της παραδόσεως μας και της Ελληνικότητας μας και ας τους αφήσουμε να πιστεύουν ότι εάν πούμε πως το ωβόν (ωό) είναι ωώδες τότε αυτό είναι ρατσιστικό για τον κύβο.

  2. Ὁ/ἡ Πελασγός γράφει:

    Ναι για μας είναι αυτονόητα και το να τα συζητάμε εμεις δεν έχει νόημα καιπροσωπικά με κουράζει να τα επαναλαμβάνω σε συμπατριώτες μας που δεν τα αντιλαμβάνονται ως αυτονόητα , αλλά δυστυχώς έχει κάνει μεγάλη δουλειά η αντιρατσιστική προπαγάνδα.
    Οπότε φρονώ πώς δεν πάει στράφι ούτε το άρθρο σου , ούτε τέτοιες συζητήσεις.
    Πολλώ δε μάλλον όταν μεταφέρουμε αυτή την συζήτηση στον έξω κόμσο στις παρέες και τους ανθρώπου που συναναστρεφόμαστε.
    Αφιερωμένα γαι σένα …

    και δύο σύγχρονοι πόντιοι καλλιτέχνες που μου αρέσουν πολύ…

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Ευχαριστώ. Να σου πω την αλήθεια εγώ είμαι πιο παραδοσιακός. Η ποντιακή μουσική είναι πιο επική. Αυτά τα κομμάτια καλά είναι, δεν λέω, αλλά έχουν πολλές τούρκικες επιρροές. Και αυτό είναι το παράδοξο. Όσο ήμασταν στον Πόντο η μουσική μας ήταν λιγότερο ανατολίτικη.

      Άκου το ακόλουθο στο σημείο 15′ (αν έχει χρόνο άκου το όλο, είναι ποντιακά δημώδη τραγωδίας) για να δεις την κατάληξη όταν εισβάλουν βάρβαροι μέσα στην χώρα σου. Ο Ελληνικός Πόντος σήμερα είναι Τουρκικός Πόντος γιατί μας έδιωξαν οι Μογγόλοι εισβολείς.

  3. […] Υπάρχει και μονολεκτικό ανέκδοτο. Ο αντιρατσιστής. (Στράβων) 1 […]

  4. […] την άποψίν μας το συντομότερον ανέκδοτον είναι μονολεκτικόν. Τηρώντας όμως την παράδοσιν που το θέλει να […]

  5. […] Δεν θα αργήσει η ημέρα που το Αλβανός τουρίστας (δύο λέξεις) θα πάψει να είναι το συντομότερο ανέκδοτο της ιστορίας. Υπάρχει και μονολεκτικό ανέκδοτο. Ο αντιρατσιστής. (Στράβων) […]

Σχολιάστε