Περί ελληνοποιήσεων παρανομίας

Posted: 30 Αὔγουστος, 2012 in Νέα Τάξη Πραγμάτων, Πατριωτισμός, Σκέψεις
Ἐτικέττες:, ,

♦  700.000 λαθρομετανάστες λέει, ενομιμοποιήθησαν στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
♦  Ταυτόχρονα όμως υπάρχει το κόλλημα ότι δεν μπορούμε να απελάσουμε τους λαθρομετανάστες γιατί είναι δύσκολο να μάθουμε τα πραγματικά των στοιχεία (Καταγωγή, διεύθυνσιν κλπ).

Κανονικά θα έπρεπε να σταματήσω εδώ το γράψιμον και να αρχίσω να γελάω.
Ή μήπως να κλάψω;

Για να αναλύσουμε λιγάκι τα δεδομένα.

Μια πρεσβεία ξένου κράτους στην Ελλάδα, είναι ουσιαστικώς ξένον έδαφος. Ανήκει στο κράτος που πρεσβεύει. Η πρεσβεία της Ελλάδος στις ΗΠΑ λ.χ. είναι Ελληνικόν έδαφος, είναι το ίδιο το Ελληνικόν κράτος.
Με κάποιες λέει χώρες, λ.χ. Πακιστάν, δεν έχουμε λέει, υπογράψει λέει, σύμφωνα επαναπροωθήσεως λαθρομεταναστών αλλά ακόμη, λέει, και εάν τα είχαμε αυτά τα σύμφωνα, πάλι θα ήταν δύσκολη η απέλασις-επαναπροώθησις των λάθρο, γιατί λέει, είναι δύσκολο να μάθει το Ελληνικό κράτος το από πού είναι ένας εν Ελλάδι εισβολεύς και ακόμη δυσκολότερο να το διασταυρώσει. Μπλα μπλα….

Και τις 700 χιλιάδεως λαθρομεταναστών ρε κουφάλες, με τι στοιχεία τις νομιμοποιήσατε;
Ήξερε μήπως το Ελληνικό κράτος από πού κρατάει η σκούφια του κάθε μελαμψού  ή δήλωσε ο μελαμψός το όνομα Χασαν Χουσεϊν Σκατά Αλ Ματά και δεχθήκατε την δήλωσιν ως ακριβή;

Ή μήπως πάλι, για να νομιμοποιηθεί ο κύριος Σκατά Αλ Ματά στην Ελλάδα, φιλοτιμήθηκε να συνεργαστῄ το Πακιστανικό (ή Αλβανικό ή Αφγανικό κλπ κράτος, δεν είμαστε ρατσιστές, δεν κάνουμε φυλετικάς διακρίσεις μεταξύ λαθρομεταναστών) κράτος και η αντίστοιχος πρεσβεία, η οποία όμως δεν συνεργάζεται για τις διαδικασίες απελάσεως;

Μήπως δηλαδή οι χώρες αυτές συνεργάζονται με την Ελλάδα για το έτσι αλλά όχι για το γιουβέτσι;
Ωρέ μήπως έχετε κάνει ειδικές συμφωνίες μόνον για εισβολές και όχι για εκβολές λαθρομεταναστών;

Γιατί δηλαδή δεχθήκατε την δήλωσιν του εγκληματία (ο οποίος δεν είναι εξαίρεσις αλλά ο κανών) βιαστού ότι είναι ανήλικος, χωρίς να  επιδεικνύετε την ανάλογον εμπιστοσύνην όταν ούτος λέει σας ότι είναι από το Τσιμπουτί;

Διότι όταν έρχεται ένας λαθρομετανάστης, δεν είναι μουγκός. Τον ρωτάει κάποιος «από πού ήρθες φιλαράκο» και εκείνος απαντάει κάτι. Δεν λέει ΟΥΓΚ ούτε ΜΟΥΓΚ.
Λ έ ε ι   κ ά τ ι .
Αυτό το κάτι λοιπόν γιατί το αναγνωρίσατε 700.000 φορές προκειμένου να τον νομιμοποιήσετε αλλά δεν το αναγνωρίσατε 4 εκ. φορές προκειμένου να τους απελάσετε;

Ή λοιπόν το Ελληνικόν κράτος δέχεται αυτό το κάτι ως δήλωσιν που ισχύει και για τις απελάσεις, ή δεν την δέχεται καθόλου. Η εικόνα που δείχνει το Ελληνικό κράτος είναι πως όταν μπορεί να διασταυρώσει τα στοιχεία, δεν απελαύνει αλλά νομιμοποιεί.

Η λύσις είναι απλή. Δηλώνει δηλαδή κάποιος ότι ήρθε από το Αφγανιστάν; Χωρίς πολλά πολλά, πάει στο Αφγανιστάν. Το ίδιο καράβι εξάλλου θα πάει και στο Αφγανιστάν και στο Πακιστάν.
Να είναι Σουηδός ή Νορβηγός μια φορά, αποκλείεται. Οι Ιάπωνες έχουν τα μάτια προς τα πάνω, οι Κινέζοι προς τα κάτω. Αν είναι μαύρος είναι Αφρικανός, εάν είναι μελαψός είναι Ασιάτης ή Βορειοαφρικανός. Απλά πράγματα.
Συνεπώς, όπως και να έχει με την ίδια γραμμή θα ταξιδέψει, είτε ως Πακιστανός, είτε ως Αφγανός. Εάν δε είναι Αλβανός θα πάρει το λεωφορειάκι με δικά του έξοδα, καθώς τόσα χρόνια έχει κάνει ολόκληρον περιουσίαν στην Ελλάδα.

Θα έχει δύο επιλογές. Ή θα δηλώνει την πραγματική του καταγωγή, ή εάν η δήλωσις του είναι ψευδής και δεν τον δεχθούν στην υπετιθεμένη πατρίδα του, θα ανοίγει η καταπακτή για να φάνε και τα καημένα τα ψαράκια.

Βάρβαρον, θα πει κάποιος.
Μα μόνον ένας θα γίνει φαγητό για ψάρια. Μόνον ο πρώτος. Και αυτόν θα τον σώσουν οι ανθρωπιστικές οργανώσεις και θα τον στείλουν σε ένα φιλάνθρωπο μέρος όπως οι Βρυξέλλες.
Οι άλλοι όλοι όμως θα κελαηδήσουν σαν αηδόνια και καναρίνια μαζί. Μόνοι τους θα τρέχουν εις τας πρεσβείας των προς αναγνώρισιν, με ζήλο και χάρη περισσή. Θα ανοίξουν δε και διάφορες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών επαναπροωθήσεως λαθρομεταναστών που θα συμβάλουν στο ΑΕΠ της Ελλάδος.
«Είσαι Πακιστανός; Κάλεσε ΤΩΡΑ 090 123456789 και κάνουμε εμείς τις διατυπώσεις για να επιστρέψεις στην χώρα σου» •  «أنت الباكستانية؟ اليوم دعا 090 123456789 ونحن نفعل الإجراءات للعودة إلى بلدك»
«ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ να επιστρέψεις στην πατρίδα σου, κάλεσε τώρα το ΧΧΧΧΧΧΧ».

Δεν συνεργάζεται το Χ κράτος;
Τότε τι τις θέλουμε τις διπλωματικές σχέσεις;
Διπλωματικές σχέσεις έχουμε με κράτη που συνεργάζονται, όχι με κράτη που δεν συνεργάζονται.

Κλείνουμε την πρεσβεία μας λ.χ. στο Πακιστάν και άντε γειά. Ας κλαίνε μέχρι να ασπρίσουν.
Απλά πράγματα.

Αλλά εν πάσῃ περιπτώσει, εδώ δεν προτείνουμε λύσεις για το θέμα, δεν είναι αυτός ο σκοπός του άρθρου αλλά κάνουμε την εξής διαπίστωσιν.

Εάν ενομιμοποιθήσαν 700.000 λαθρομετανάστες αυτό έγινε με κάποια στοιχεία.
Τι είδους και ποίας φύσεως ήταν αυτά τα στοιχεία;
Δήλωσε δηλαδή κάποιος Φασούλ Σασλούκ Σουντζούκ Λουκούμ Αλ Κανταΐφ και αυτό το όνομα το δέχθηκε το Ελληνικό κράτος;
Με τι αποδεικτικά-δικαιολογητικά;
Και αφού όλος ο αγώνας γίνεται για να μαζέψουμε τα δικαιολογητικά προκειμένου να τους απελάσουμε, γιατί τελικά αυτά χρησιμοποιήθηκαν για να τους νομιμοποιήσουμε;

Ή μήπως πάλι δεν υπάρχουν καν δικαιολογητικά; Μήπως είναι δικαιολογητικά επινενοημένα και κατασκευασμένα;
Εάν τέτοια είναι αυτά τα δικαιολογητικά τότε κατά πόσον είναι νόμιμες αυτές οι νομιμοποιήσεις όταν είναι προϊόντα διπλής παρανομίας;
1. Αφορούν ανθρώπους που παρανόμησαν στην πρώτη τους επαφή με την Ελλάδα, δεδομένου ότι είναι όλοι λαθρομετανάστες.
2. Παρανόμησαν και στην συνέχεια, αφού τα στοιχεία που δήλωσαν είναι πλαστά;

Συνεπώς αυτές οι 700.000 νομιμοποιήσεις, αφενός δεν είναι νομιμοποιημένες στην συνείδησιν των Ελλήνων τῷ γένει, των μοναδικών Ελλήνων δηλαδή, αφετέρου γιατί τα στοιχεία κατά τα φαινόμενα δεν είναι δυνατόν να διασταυρωθούν, αφού εάν ήταν αυτό δυνατόν τότε δεν θα ενομιμοποιούντο αλλά θα απελαύνοντο.

Και τέλος, για ακόμη μία φορά αποδεικνύεται ότι κάποιον λάκκον έχ’ η φάβα.

Και εγώ ρωτώ και ξαναματαρωτώ και απάντησι δεν λαμβάνω.
Πόσοι Αλβανοί απελάθηκαν από το 1990 μέχρι σήμερα;
Δίπλα είναι η Αλβανία, με λεωφορειάκι μπορούμε να τους απελάσουμε και με κόστος 1€ ανά λαρθομετανάστη Αλβανό.
Έχουμε απελάσει έστω και έναν;
Και αυτός ο ένας (ο ανύπαρκτος ένας) ποῦ ζει σήμερα; Στην Αλβανίαν ή στην Ελλάδαν;
Εδώ δηλαδή είμαστε ανίκανοι να απελάσουμε τους Αλβανούς, με τους ΠακιστανοΑφγανοΜπαγκλαντεσιανοτετοιους θα τα καταφέρουμε;

Συμπέρασμα:
Οι 700 χιλ. Ελληνοποιήσεις, νομιμοποιήσεις είναι όλες παράνομες. Δεν υπάρχουν μετανάστες 1ης, 2ης, 3ης γενεάς αλλά λάθρομετανάστες 1ου βαθμού, δευτέρου βαθμού, τρίτου βαθμού κλπ.

Όπως κληρονομούνται τα χρέη από πατέρα σε υιό, έτσι κληρονομούνται και τα αδικήματα.
Ο λαθρομετανάστης γεννάει όχι νόμιμον αλλά λαθρομετανάστη. Και δεν είναι μόνον οι Πακιστανοί τέτοιοι. Να μην είμαστε ρατσιστές και να μην κάνουμε διακρίσεις στο χρώμα. Και οι Αλβανοί είναι λαθρομετανάστες.

Στην τελική, οι νόμοι δεν έχουν αναδρομική ισχύ. Όταν λάμβανε χώρα το αδίκημα της λαθραίας εισβολής στην Ελληνικήν επικρατείαν, στο Ελληνικό κράτος ίσχυε το δίκαιον του αίματος. Συνεπώς για κάθε λαθρομετανάστη θα ισχύει το δίκαιον που ίσχυε την στιγμή του αδικήματος. Δεν μπορεί να γίνει Έλλην ένας Αλβανός που όταν γεννήθηκε παρανόμως στην Ελλάδα, ίσχυε το δίκαιον του αίματος, το μόνον δηλαδή δίκαιον που επιτρέπεται βάσει και μακραιώνου παραδόσεως να ισχύει σε αυτόν τον τόπον.

σχόλια
  1. Ὁ/ἡ Χριστίνα γράφει:

    Αγαπητέ Στράβων Αμασευς , αναρωτιέσαι για το αυτονόητο ή απλά προσπαθείς να αφυπνίσεις τους καλο-βολεμένους και καλοπληρωμένους;
    Τυχαία είχε ειπωθεί απο τα γνωστά επίσημα τουρκικά χείλη ότι την Ελλάδα δεν είναι ανάγκη να κάνουμε πόλεμο για να την κατακτήσουμε; αρκούν μερικοί ”καημένοι” λαθρο ”μετανάστες” . Λαθρο-έποικους τους λέω εγώ.
    Ακόμα και αν παραδεχτούμε ότι ο Κίσσινγκερ δεν τα είπε αυτά που είπε παρά το γεγονός ότι τα είπε αλλά λέμε τώρα αςςςςςςςςς πούμε ότι δεν τα είπε …αυτά που όλοι ξέρουμε.
    Με ποιο τρόπο μπορείς να καταστρέψεις την Ελλάδα και ειδικότερα τους Ελληνες ;
    Να τους δαμάσεις να τους (δαμα)σεις;
    Πόσα λεφτά ήταν τότε η επιδότηση κατά κεφαλή για τους ταλαίπωρους τους Αλβανούς; Ενθύμησε ; πόσα λεφτά πήγαν τότε στις τσέπες ποιων ;
    Γι αυτό πιστεύω ακράδαντα ότι το παιχνίδι είναι στημένο και πολύ ακριβοπληρωμένο .
    Το ζήτημα είναι να αποδειχτεί η ρήση ότι λογάριασαν χωρίς το ξενοδόχο…Αλλά που είναι ο ξενοδόχος ; Άξιον απορίας…

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Στην ημετέραν περίπτωσιν ελογαρίασαν μαζί με τον ξενοδόχο, αφού ο ξενοδόχος το έχει επάγγελμα το να μαζεύει ξένους στο δοχείον της Ελλάδος, και να αμείβεται για αυτό.

      Αυτό που πρέπει να ξέρει ο Έλληνας είναι ότι μισός Έλλην δεν είναι Έλλην.
      Πράγματα δηλαδή ζυγισμένα και ξηγημένα. Ο Ελληνοαλβανός είναι ανύπαρκτη οντότητα. Το ίδιο και ο Ελληνοπακιστανός, ελληνογερμανός, ελληνοαμερικάνος.

      Εγώ δεν είμαι ρατσιστής, δεν τους βλέπω τους ανθρώπους άσπρους και μαύρους αλλά Έλληνες και βαρβάρους. Ο μιξοβάρβαρος δεν είναι Έλλην για εμένα και να το ξέρει αυτό όποιος συγκινηθεί από τα κάλλη μιας Ουκρανέζας ή τους μαστούς μιας Σουηδέζας, ή όποια γουστάρει τα μελανά πέη ή τα αραβικά βίτσια.
      Αυτός/αυτή μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, την δική μου όμως άποψη δεν μπορεί να την αλλάξει. Διότι μπορεί το πρώτο στάδιο να είναι αυτό που είπες, η πλημμύρα δηλαδή λαθρομεταναστών στην Ελλάδα, το δεύτερο όμως στάδιο θα είναι η επιμιξία, η οποία μάλιστα θα προωθείται από τους ανθελληνικούς τηλεοπτικούς διαύλους, κάτι που γίνεται ήδη τόσο σε σείριαλ όσο και σε διαφημίσεις.
      Ο επιμεμειγμένος όμως δεν είναι Έλλην για εμένα και ελπίζω αυτό να το πιστεύουν και άλλοι ώστε να αποτραπούν οι επιμειξίες αυτές.

      Παλαιότερα, στην Σμύρνη όταν κάποια τολμούσε να περάσει στην άλλη όχθη του ποταμού, γινόταν μέχρι και τραγούδι, όπως αυτό της Έλλης

      Αυτό βεβαίως το αριστουργηματικό τραγούδι, σήμερα θα εθεωρείτο ρατσιστικόν και εχθροπαθές. Όμως κάτι τέτοια τραγούδια μας κράτησαν ζωντανούς 500 χρόνια και μακρυά από τους τουρκαλάδες ακόμη και όταν ζούσαμε στις ίδιες πόλεις με δαύτους. Γιαυτό και Έλληνες και Τούρκοι συνυπήρχαν σαν το λάδι με το νερό.
      Το γεγονός δηλαδή ότι κυκλοφορούν μερικά εκατομμύρια βαρβάρων στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι πρέπει και να γονιμοποιηθούμε μαζί τους, απλώς και μόνον επειδή έχουμε το ίδιο πλήθος χρωμοσωμάτων. Και η φύση κάνει λάθη.

      • Ὁ/ἡ Χριστίνα γράφει:

        Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι ρατσιστής κατ εμέ δεν σημαίνει ότι σιχαίνομαι τους άλλους και τους θεωρώ υποδεέστερους , όταν χρησιμοποιώ αυτό τον όρο. Το γεγονός ότι θέλω πάση θυσία να διαφυλάξω την ράτσα (ιταλικά) φυλή Ελληνικά δεν σημαίνει κατ ανάγκη σκοτώνω. Αν τώρα όλοι αυτοί οι προοδευτικοί ,πληρωμένοι δωσίλογοι ,που θέλουν να ισοπεδώσουν όλους τους Έλληνες και να τους εξομοιώσουν προσπαθούν εντέχνως χρόνια τώρα να καταστρέψουν την Ελληνική φυλή με επικοισμό , πλύση εγκεφάλου και έμμεσης δημιουργίας ενοχικών συνδρόμων τύπου ‘’ά τον κακόμοιρο τον πεινασμένο μετανάστη’’ αυτό λέγεται γενοκτονία μέσω ειρηνικής φιλανθρωπικής επιβολής από εφιάλτες. Προσωπικά θα τους έβαζα στο ίδιο καράβι για το Πακιστάν, Αφγανιστάν, και όπου παν για να παν… Και εδώ δεν ισχύει το πατ’ απαν.
        Στο Ικόνιο οι οικογένειες μας ‘’πάντρευαν’’ τα παιδιά δια λόγου από την ημέρα που γεννιόντουσαν . Τα κορίτσια , κοριτς , ακολουθούσαν την οικογένεια του συζύγου και έμεναν όλοι μαζί. Κανείς δεν είχε διανοηθεί να παντρευτεί ούτε καν να κοιτάξει Τούρκο…

        • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

          Μα απεναντίας, ο αντιφυλετισμός (αντιρατσισμός) είναι αυτός που σκοτώνει. Σκοτώνει πολιτισμούς.
          Μάλιστα θα το πάω ακόμη πιο μακρυά. Ένας πόντιος με μία αρβανιτοπούλα (τυχαίος ο συνδυασμός) δεν γεννάνε ούτε πόντιο ούτε αρβανίτη. Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ και 30 χρόνια που έπαψε ο ενδοελληνικός φυλετισμός – παλαιότερα ούτε να το διανοηθεί μπορούσε κάποιος σαρακατσάνος λ.χ. να νυμφευθεί μία μη σαρακατσάνα – έχουν καταστραφεί όλες οι ελληνικές παραδόσεις και έχουν εκπέσει στο επίπεδο του φολκλόρ.
          Μέσα σε 30 χρόνια, δεν θέλει παραπάνω, καταστράφηκε η ποντιακή γλώσσα, γιατί ουσιαστικώς κατεστράφη και ας την γνωρίζουμε ακόμη, ενώ οι παραδοσιακοί χοροί πλέον αφορούν τα χορευτικά μουσεία (χορευτικά συγκροτήματα) και όχι την πλατιά μάζα. Ουσιαστικά η Ελλάς ομογενοποιήθηκε, χάνονται οι αναμνήσεις και τα αρώματα της Μικράς Ασίας, του Πόντου, της κατεχομένης (ανατολικής) Θράκης κλπ και από μνήμες έγιναν αξιοθέατα.

          Ο φυλετισμός μας κρατάει ζωντανούς. Εάν τον απορρίψουμε τότε πολύ σύντομα – μην νομίζουμε δηλαδή ότι απαιτούνται αιώνες, μερικά χρόνια αρκούν – ολόκληρος ο Ελληνικός πολιτισμός θα γίνει αξιοθέατο για τα μουσεία. Εγώ 100% πόντιος και πάλι την γλώσσα δεν την ξέρω πολύ καλά παρόλο που την ακούω από μωρό παιδί. Τι θα γίνει εάν κάποιος είναι μισός Έλλην και μισός ΑλβανοΠακιστανος, που θα ακούει μισά Ελληνικά και μισά βαρβαρικά, ενώ μάλιστα το περιβάλλον δεν θα κυριαρχείται από Έλληνες αλλά από βαρβάρους;
          Μέσα σε 50 χρόνια το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ θα έχουμε τελειώσει οριστικώς και αμετακλήτως, αν και η δυναμική έχει ήδη διαμορφωθεί.

          Συνεπώς, ποσώς με ενδιαφέρει ο εάν είναι αποδεκτός ή μη ο ρατσισμός, φυλετισμός κλπ. Δεν πα να ναι και ποινικό αδίκημα ως σκέψις; Εγώ αυτές τις σκέψεις έχω και αυτές θα υποστηρίζω.

          • Ὁ/ἡ Χριστίνα γράφει:

            Και πολύ καλά θα κάνεις , και πολύ καλά κάνεις και συμφωνώ απόλυτα παρά το γεγονός ότι δεν είμαι 100% πόντια Εμπίπτω στην ”ανάμιξη” Ελληνικών φύλων
            την οποία αναφέρεις .

          • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

            Είναι διαφορετικό το να υπάρχει μία εξαίρεσις από το να γίνεται η εξαίρεσις κανών.
            Παλαιότερα δηλαδή εάν βρισκόταν ένας βλάχος εσώγαμβρος σε ένα άλλο χωριό τότε αυτή του η ιδιότητα γινόταν και το όνομά του. “Πάμε στου βλάχου, που είναι ο βλάχος” κλπ ενώ τα παιδιά του λεγόταν βλαχόπουλα, ονόματα που συναντάμε πλέον ως επίσημα.

            Αυτό όμως γινόταν γιατί αυτός ο βλάχος του παραδείγματος ήταν εξαίρεσις. Ήταν η μυία μέσα στο γάλα. Σήμερα που το γάλα είναι γεμάτο μυίες δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, αν και ορισμένα χωριά εξακολουθούν να είναι χωρισμένα σε μαχαλάδες, αλλού οι μεν αλλού οι δε, ακόμη και μετά από τόσα χρόνια.

            Και εγώ το έζησα αυτό, όταν μικρός πήγα στην πόλη, με αποκαλούσαν Πόντιο, κάτι που με πείραζε. Μετά με ρώτησε ο δάσκαλος “δεν είσαι πόντιος;”, “είμαι” του απάντησα. “Τότε, είπε, γιατί σε πειράζει;” και συνειδητοποίησα ότι δεν θα έπρεπε να με πειράζει.

            Αν ξεζουμάρουμε λίγο και πάμε σε βαλκανικό επίπεδο, σήμερα ο Αλβανός είναι Αλβανός, αύριο όμως θα είναι ένας από εμάς. Τι ωραίο και τι ανθρωπιστικό!

            Όμως εμένα δεν με ενδιαφέρει ούτε το ωραίο ούτε το ανθρωπιστικό. Με ενδιαφέρει η ιστορική συνέχεια και η υπαιτιότητα που μπορεί να έχουμε εμείς για την διακοπή αυτής της συνεχείας. Εάν θέλουν ας την διακόψουν οι επόμενες γενεές. Εγώ όμως αυτήν την συνέχεια δεν θα την κόψω γιατί αυτή η συνέχεια δεν αντανακλά μόνον σε γονιδιακό επίπεδο αλλά και σε ιστορικό.

            Εγώ λ.χ. είμαι διατεθειμένος εάν γίνει μια εκστρατεία ανακαταλήψεως του Πόντου, να συμμετάσχω. Εάν όμως είμαι 10% Πόντιος, 10% βλάχος, 10 % Ρουμάνος, 10 % Αλβανός κλπ τότε ποσώς θα με ενδιαφέρει ο Πόντος ως πατρίδα.

            Δεν είναι δηλαδή μόνον στον ερωτικό και στον ρομαντικό τομέα οι επιπτώσεις των επιμειξιών αλλά και σε ιστορικό επίπεδο. Με τας επιμειξίας χάνεται το ιστορικό νεύρο και γινόμαστε χυλοί. Ενώ δηλαδή μια ομάδα αμιγώς ποντίων (μια που πιάσαμε την συγκεκριμένη φυλή, ας το συνεχίσουμε έτσι) θα ταξιδέψουν στον πόντο χωρίς επιχειρήματα, αυτοματισμένα, μια ομάδα ετερόκλητη πρέπει να πεισθεί λογικά για να το πράξει.

            Τι σημαίνει αυτό;
            Σημαίνει ότι επιμειγνυόμενοι ουσιαστικά αφανίζουμε τις εδαφικές ημών διεκδικήσεις στην πατρίδα. Καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό; Τελειώνει η μεγάλη μας ιδέα, καταδικαζόμαστε να γίνουμε ένα βαλκανικό κρατίδιο το οποίο ακόμη και εάν μετά από 500 χρόνια γίνει αυτοκρατορία, δεν θα είναι Ελληνική αλλά βαλκανική. Συνεπώς οι μαζικές επιμειξίες είναι εθνική προδοσία.

            Και για να σε προετοιμάσω για ένα άρθρο μελλοντικό, οι αρχαίο έκαναν σπονδές για ειρήνη, όχι γενικώς και αορίστως, αλλά για πεπερασμένα χρονικά διαστήματα. Έλεγαν λ.χ. θα έχουμε ειρήνη για 10 χρόνια. Για 30 χρόνια (μια γενεά περίπου). Δεν υπάρχουν μόνιμες ειρήνες παρά μόνον μόνιμες δουλείες. Αποδεχόμενοι εμείς τις επιμειξίες ουσιαστικά παραδιδόμαστε. Είναι πολύ μακρύ το έργο και δεν σταματάει σε έναν οργασμό και μία τεκνοποίηση. Είναι το τέλος της Ελληνικής ιστορίας.

            • Ὁ/ἡ Χριστίνα γράφει:

              Αρα θεωρείς ότι για να μπορέσουμε ως έθνος με τις εσωτερικές διαφοροποιήσεις μας να αντέξουμε στο πέρας του χρόνου και στις ”επιθέσεις” που δεχόμαστε θα πρέπει να μην υπάρχουν μεταξύ ημών και υμών επιμειξίες σωστά ;
              Αρα θα πάμε πίσω τους Μακεδόνες, Σπαρτιάτες, Αθηναίοι κ.α. και βασιζόμενη σε αυτή τη λογική θα πορευτούμε
              Αυτό εννοείς ή κατάλαβα λάθος

          • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

            Βεβαίως το να γίνει κανών η εξαίρεσις είναι ζήτημα λεπτομερειών. Η μόδα μπορεί να επιτύχει την αναστροφή των συσχετισμών μεταξύ συχνοτήτων εμφανίσεως κανόνος και εξαιρέσεως.

            Εάν ο καθένας πει “ε εντάξει, μια εξαίρεσις επιτρέπεται” τότε αυτομάτως αυτή η εξαίρεσις θα μετασχηματιστεί σε κανόνα.

            Γιαυτό υπάρχουν οι κοινωνικοί μηχανισμοί που αποτρέπουν και στιγματίζουν τις εξαιρέσεις, ώστε ακόμη και όταν αυτές εμφανίζονται να παραμένουν ες αεί στιγματισμένες εξαιρέσεις. Αυτούς τους μηχανισμούς εξασθενίσαμε με την ενοχοποίηση του κουτσομπολιού, το οποίο όμως επιτελεί ακριβώς αυτό τον ρόλο. Οριοθετεί την αποδεχτή συμπεριφορά, οριοθετεί δηλαδή έναν πολιτισμό και τον συντελεστή ελαστικότητος του.

  2. Ὁ/ἡ Χριστίνα γράφει:

    Και κατά τη γνώμη σου πρέπει να επιστρέψουμε σε αμοιγώς αυτούσιο πολιτισμό ώστε να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε , εάν ποτέ τα πάτρια που χάσαμε…

    ΥΓ Τα περί ειρήνης για την Αρχαια Ελλάδα , τα γνωρίζω .Αλλωστε ειρήνη δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει ες αεί αυτό είναι κανών και οχι εξαίρεσης ….

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Δεν εστιάζω τόσον εις την ειρήνην όσον στην διάρκειαν των σπονδών. Καμία σπονδή δεν αφορούσε 2-3 επόμενες γενεές παρά μόνον την τρέχουσα. Η μεγαλύτερη σπονδή νομίζω ήταν για 50 έτη ειρήνης και έσπασε.

      Όχι “εάν ποτέ”. Το δίλημμα πάει αλλιώς. Εάν διατηρήσουμε αυτούσιο πολιτισμό τότε θα τα πάρουμε σίγουρα κάποτε τα πάτρια. Εάν όμως όχι τότε να τα ξεχάσουμε και τα πάτρια. Τα πάτρια δεν επιστρέφουν σε αυτούς που τα έχουν ξεχάσει.
      Δεν υπάρχει δηλαδή υπόθεσις αλλά συγκεκριμένο δρομολόγιο. Ή τα θέλουμε πίσω ή όχι. Ως μιξοβάρβαροι δεν θα τα πάρουμε ποτέ.

      Κάποια έγγραφα που έχω από τους παππούδες μου λένε “γεννηθείς εν Τραπεζούντα”. Εάν όμως ο ένας παππούς ήταν από την Τραπεζούντα, ο άλλος από το Παρίσι, ο τρίτος από το Μάλμε και ο τέταρτος από τα Τίρανα τότε θα είχα και λιγότερες αξιώσεις στην Πατρίδα.
      Δηλαδή; Δηλαδή θα είχαν κάνει μια σπονδή οι παππούδες μου που θα υπερέβαινε τον χρόνο διαρκείας του βίου των.

  3. Ὁ/ἡ Φοιτίωνας γράφει:

    Στην Κύπρο είναι 700.000 Κύπριοι και 200.000 νόμιμοι μετανάστες σε λίγο καιρό αυτό το ποσοστό θα φτάσει το 50% των γηγενών.

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Δεν κατάλαβες. Ήδη μετράει ο χρόνος για να πάρουν πολιτικά δικαιώματα. Κλάψον την Κύπρον. Θα γίνει όλη κατεχόμενη και μάλιστα συντόμως.
      Θα γίνει δημοψήφισμα σε κάποια φάσιν για επανένωσιν της νήσου και υπερπροοδευτικοί διεθνιστές+λαθρονομιμοποιηθέντες λαθροκυπριοποιηθέντες θα έχουν 50%+.

      Και εάν γίνει αυτό, θα επικρατήσει το μουσουλμανικό στοιχείο σε όλην την Κύπρον, δηλαδή επιστροφή εις στην κατάστασιν προ της απελευθερώσεως.

      Σε ολίγον καιρόν, όταν χαθεί η εθνική μας ομοιογένεια, θα μας πήξουν στην δημοκρατία και τα δημοψηφίσματα. Και επειδή φυσικά όλοι αυτοί πάνε μονοκούκι, όπως συμβαίνει χρόνια με τους τσιγγάνους αλλά και με όλες τις μειονότητες, θα ορίζουν τα πράγματα οι μειονότητες και όχι οι πλειονότητες. Τελειωμένοι είμαστε.

      Το μόνο που την σώζει την Κύπρο είναι τα Αγγλικά συμφέροντα στο νησί, τα οποία όμως μπορεί να εξυπηρετούνται καλύτερα εάν επικρατήσει Σαρία, την οποία την ελέγχεις εάν ελέγξεις το ιερατείο.

  4. Ὁ/ἡ Φοιτίωνας γράφει:

    Όπως το έχω ξαναπεί οι Τσιγγάνοι, Γύφτοι, Αθίγγανοι ή όπως θες αλλιώς πες τους είναι Πακιστανοί. Οι 200.000 νόμιμοι μετανάστες στην Κύπρο είναι όλοι Χριστιανοί. Αλλά πραγματικά τόσο μίσος που έχουν οι Κύπριοι για την Ελλάδα, δεν το έχουν ούτε οι Τούρκοι. Αυτοί αγαπούν περισσότερο τους Άγγλους παρά τους Ελλαδίτες, άσε που κάθε φορά κατα το δοκούν είναι με την Ελλάδα και άλλωτε είναι ανεξάρτητοι. Χωρίς την υποστήριξή μας θα ήταν γιουσουφάκια των Τούρκων και αντί να πουν και ένα ευχαριστώ κατεβάσουν τις σημαίες μας απο τα δημόσια κτήρια. Μην νομίζεις ό,τι οι Δεξιοί είναι καλύτεροι.

  5. […] να ισχύει σε αυτόν τον τόπον. αναδημοσίευση από  https://stravon.wordpress.com/2012/08/30/περί-ελληνοποιήσεων-παρανομίας/ Σχόλιο JFG : Οι αντισυνταγματικοί / πραξικοπηματικοί […]

Σχολιάστε