Ο περισσότερος κόσμος δυστυχώς νομίζει ότι τα χρηστά ήθη έχουν να κάνουν με την κραταιά θρησκεία ενός λαού. Ότι δηλαδή είναι επιβαλλόμενα από το εκάστοτε ιερατείο. Αυτό όμως είναι παντελώς εσφαλμένο. Αυτό που ισχύει είναι το ακριβώς αντίθετο.

Αφορμή για το παρόν άρθρο είναι η παρέλασις κιναίδων που έγινε προσφάτως στην Θεσσαλονίκη. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτό το πράγμα που λέγεται πουστέλασις* έγινε.
Και τι σημαίνει ότι έγινε;
Ότι είναι γεγονός. Εξ ού και ο τίτλος 1ο  Gay Pride της Θεσσαλονίκης. Από την στιγμή δηλαδή που έγινε το πρώτο, θα γίνει και το δεύτερο. Ή τουλάχιστον έτσι θέλουν να πιστεύουν οι διοργανωτές.
Πότε έγινε; 
Έγινε μία ημέρα που είχε ποδόσφαιρο, που είχε πολύ ζέστη και που ο κόσμος ήταν λίγος στην πόλη (22-23 Ιουνίου 2012, στις 22 έπαιζε η Ελλάδα με την Γερμανία ποδόσφαιρο).
Ο σκοπός δεν ήταν ένα γεγονός που θα το αγκάλιαζαν οι Θεσσαλονικείς.
Ο σκοπός δεν ήταν ούτε καν η διαμαρτυρία ή οποιοσδήποτε άλλος.
Ο σκοπός ήταν ένας και συγκεκριμένος. Να γίνει η παρέλασις των κιναίδων και να το γράψει η ιστορία. Κάτι σαν την αποπλάνηση μιας παρθένας με την βοήθεια του ποτού. Μετά την διακόρευση της παρθενίας δεν υπάρχει επιστροφή στην προγενέστερη κατάστασι.
Αυτός λοιπόν ήταν ο σκοπός. Η διακόρευσις της παρθενίας της πόλεως της Θεσσαλονίκης, της αρχαιοτέρας μεγαλουπόλεως της Ελλάδος με συνεχή και αδιάκοπη παρουσία στην ιστορία της πατρίδος μας από την εποχή του Κασσάνδρου. ούτε η Αθήνα έχει τέτοια συνέχεια.

Μήπως όμως το ίδιο δεν συνέβη και εν Αθήναις;  Πότε έγινε εκεί η πουστέλασις; Δεν έγινε κατά την διάρκεια του “κινήματος” των αγανακτησμένων; Μήπως δεν έγινε όταν η πόλις είχε άλλες προτεραιότητες και είχε αλλού στραμμένη την προσοχή της;
Γιαυτό ακριβώς είναι παρέλασις πουσταριού, αφού ακόμη και ο τρόπος που επεβλήθησαν οι δύο πουστελάσεις ήταν πούστικος.

Πάμε λοιπόν στην ουσία του άρθρου. Σύμφωνα με το 5ο άρθρον του Συντάγματος της Ελλάδος:

Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.

Εδώ σπάμε τον μύθο ότι τα χρηστά ήθη είναι προϊόν επιβολής. Αυτό που συμβαίνει είναι το ακριβώς αντίθετο. Ο λαός επιβάλει τα χρηστά ήθη και τα οποία αναγκαστικά υιοθετούν οι εξουσίες, εάν δεν θέλουν να έχουν τον λαό απέναντι των. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η ίδια θρησκεία (χριστιανισμός) έχει διαφορετικές μορφές κατά περιοχές και κατά λαούς. Τα χρηστά ήθη των λαόν εμβολίασαν τις θρησκείες, διαφορετικά δεν θα γινόταν αποδεκτές. Διαφορετικοί λαοί, διαφορετικά χρηστά ήθη, διαφορετικά θρησκευτικά δόγματα.

Έχουμε τέτοια παραδείγματα; 
Σαφώς. Και το πιο γνωστό το έχουμε οι άνδρες ανάμεσα από τα πόδια μας. Είναι το Ελληνικόν πέος το οποίο ήταν ακέραιο κατά τα αρχαία χρόνια και εξακολουθεί να είναι, καθώς τα χρηστά ήθη των Ελλήνων δεν επέτρεπαν την περιτομή, η οποία για τον Ελληνικό κόσμο ήταν, είναι και πάντα θα είναι ταυτόσημη με τον ακρωτηριασμό.

Ήθελα να το κρατήσω για το τέλος το παράδειγμα αλλά δεν γινόταν. Είναι τόσο ισχυρό που έπρεπε να αναφερθεί αμέσως. Καταλάβαμε επομένως ότι ούτε ο Απόστολος Παύλος, ούτε κανένας άλλος, ούτε ακόμη η αναφορά στο εορτολόγιο περί της περιτομής του Ιησού κατόρθωσε να σπάση ένα χρηστό ήθος το οποίο διασχίζει την ιστορία του Ελληνισμού οριζοντίως και καθέτως και δεν θα μπορέσει κανένα ιερατείο να το αλλάξῃ.

Τέτοια ανθεκτικά χρηστά ήθη υπάρχουν πολλά. Η Ορθόδοξος Καθολική και Αποστολική Εκκλησία δεν κατάφερε να απαγορέψει συνήθειες όπως η θυσία ζώου (κόκκορα συνήθως) στα θεμέλια ενός κτίσματος. Τόσο ισχυρό ήταν το ήθος που σχεδόν υιοθετήθηκε από την εκκλησία και συνδυάστηκε από αγιασμό στα θεμέλια.

Επίσης μέχρι πριν από μερικά χρόνια (ελπίζω να υπάρχει ακόμη) στα σπίτια των κατοίκων της εξοχής, ζούσε μαζί με τους νοικοκύρηδες και ένα φίδι. Αυτός ο όφις ήταν ο προστάτης του σπιτιού. Το πρόλαβα, το είδα. Ήταν ένας μεγάλος όφις που τρεφόταν είτε με ποντίκια, είτε με σαύρες ή πουλιά και δεν τον πείραζαν ποτέ γιατί ήταν το φίδι που προστάτευε το σπίτι. Χρηστό ήθος δηλαδή αειθαλές, που επέζησε για χιλιετίες και ήταν αδύνατο για την ορθοδοξία να το ξηλώσει.

Τι είναι όμως τα χρηστά ήθη;
Είναι οι άγραφοι νόμοι μιας κοινωνίας και οι οποίοι αποτελούν την συγκολλητική ουσία της κοινωνίας αυτής. Μια κοινωνία δεν μπορεί να δομηθεί μόνον πάνω σε γραπτούς κανόνες. Χρειάζεται και αγράφους, ηθικούς δηλαδή κανόνες αποδεκτούς από την πλειονότητα της κοινωνίας. Μια κοινωνία μόνον με αγράφους νόμους μπορεί να σταθεί. Μια κοινωνία μόνον με γραπτούς κανόνες είναι καταδικασμένη να καταστραφεί.

Ένα χρηστό ήθος σήμερα για εμάς είναι η αγάπη για την οικογένεια. Σε άλλα καθεστώτα, όπως λ.χ. τα κομμουνιστικά, τα παιδιά ανήκουν στο καθεστώς και όχι στην οικογένεια. Για τον δικό μας όμως πολιτισμό τα παιδιά ανήκουν στην οικογένεια. Αυτό είναι ένα χρηστό ήθος. Εάν έρθει αύριο ένα καθεστώς και πει ότι θα παίρνει τα παιδιά από τα σπίτια τους, τότε αυτό το καθεστώς θα αντιταχθεί  στα χρηστά ήθη και φυσικά δεν θα μπορέσει να σταθεί.

Μας λένε λοιπόν οι κιναιδισταί ότι είναι ανθρώπινο δικαίωμα οι πουστελάσεις.
Όχι. Οι πουστελάσεις δεν είναι δικαίωμα γιατί προσβάλουν τα χρηστά ήθη. Ανθρώπινο δικαίωμα είναι το να είναι κάποιος κίναιδος. Ανθρώπινο δικαίωμα είναι το να επιλέγει κάποιος το αν θα βαράει το κεφάλι του στον τοίχο ή όχι. Το να αυτοϊκανοποιείται 100 φορές την ημέρα είναι ανθρώπινο δικαίωμα.
Το να προσβάλει όμως τα χρηστά ήθη δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα. Είναι μάλιστα υποχρέωσις το να μην τα προσβάλει και είναι ηθικώς ένοχος ο κάθε Μπουτάρης που προσπαθεί να αλλοιώσει τα χρηστά ήθη της Ελληνικής κοινωνίας.
Είναι μάλιστα και νομικώς ένοχος αφού η προστασία των χρηστών ηθών καθορίζεται από το ίδιο το σύνταγμα της Ελλάδος. Από την στιγμή δε που εναντιώνεται στα ήθη των Ελλήνων μπορεί να χαρακτηριστεί και ως μισέλλην.

Η Ελληνική κοινωνία ουδέποτε ήταν κιναιδική. Από την αρχαιότητα ακόμη η λέξις κίναιδος είχε αρνητική χροιά και ήταν συνώνυμος με την κακοήθεια και την αισχρότητα. Κανένας και ποτέ στην Ελλάδα δεν επαίνεσε κάποιον ως κίναιδο. Επομένως αυτό το χρηστό ήθος είναι διαχρονικό και διαθρησκειακό.

Το πρόβλημα με τους κιναίδους δεν είναι οι ερωτικές των προτιμήσεις. Υπάρχουν και σεμνοί και σοβαροί ομοερωτικοί (ή όπως αλλιώς) που ούτε προκαλούν ούτε επιδεικνύουν τα  στριγγάκια τους και τα κόκκινα βρακάκια τους.
Οι κίναιδοι των Gay Pride είναι το αντίστοιχο του επιδειξιμανούς. Δεν παρελαύνουν για να εκφράσουν την προτίμηση των παρά μονάχα για να επιδείξουν την διαφορετικότητα των.  Ουσιαστικώς δηλαδή προκαλούν και παρελαύνουν αντλώντας ικανοποίησι από την σύγκρουσι των με τα χρηστά ήθη.

Γνωρίζουν ότι δεν είναι κοινωνικά αποδεκτή αυτή η συμπεριφορά και προκαλούν εσκεμμένα. Ηδονίζονται από την διαρραγή των ηθών μιας κοινωνίας και στην ουσία αυτή είναι η αποστολή των. Γιαυτό και από τους παρελαύνοντες κιναίδους, ελάχιστοι είναι εντόπιοι. Χωρίς να το έχω ψάξει το θέμα είμαι σχεδόν βέβαιος ότι υπάρχουν κοινοί κίναιδοι μεταξύ πουστελάσεων Θεσσαλονίκης-Αθηνών-Βελιγραδίου κλπ.
Δεν αποκλείω δηλαδή να είναι επαγγελματίες κίναιδοι με συγκεκριμένες αποστολές. 

Να το ξέρουμε επομένως. Την επόμενη φορά που θα παίζει ποδόσφαιρο η Ελλάδα με τους Εξωγηίνους ή μπάσκετ με τους Αμερικανούς ή γενικότερα την επόμενη φορά που θα υπάρξει χαλάρωσις της κοινωνίας, κάποιοι θα επιχειρήσουν να κάνουν την πουστέλασιν Νο2. Αυτή δεν πρέπει να γίνει διότι εάν γίνει θα ριζώσει ο θεσμός και θα έχουν διαρραγεί τα χρηστά ήθη, με ηθικούς αυτουργούς διαφόρους υπερπροοδευτικούς της αριστερής, οι οποίοι φυσικά είναι υπόλογοι απέναντι στην δικαιοσύνη (έτσι εκτιμώ) για σκόπιμον παράβασιν του Συντάγματος των Ελλήνων μετά δόλου.

Το παρόν άρθρον πιθανόν να χαρακτηριστεί ομοφοβικό.
Δεν αναγνωρίζω τον όρο. Η Ελληνική γλώσσα δεν περιέχει την λέξη ομοφοβία και όχι μόνον δεν αναγνωρίζω την λέξι αλλά και δηλώνω την εκτίμηση μου ότι υπάρχουν συγκεκριμένα κέντρα γλωσσοπλαστικά με σκοπό είτε να καταστρέψουν την γλώσσαν ημών με εξυπνάδες (ομοφοβία, παιδοφιλία κλπ) είτε να αποκτήσουν κύρος μέσα από το κύρος της Ελληνικής γλώσσης.

Η παιδοφιλία για παράδειγμα δεν είναι αδίκημα. Είναι επιθετικό της θεάς Δήμητρος στους Ορφικούς ύμνους.

Ορφικός Ύμνος  Ελευσινίας Δήμητρος 

Δηώ, παμμήτειρα θεά, πολυώνυμε δαῖμον, σεμνὴ Δήμητερ, κουροτρόφε, ὀλβιοδῶτι, πλουτοδότειρα θεά, σταχυοτρόφε, παντοδότειρα, εἰρήνηι χαίρουσα καὶ ἐργασίαις πολυμόχθοις, σπερμεία, σωρῖτι, ἀλωαία, χλοόκαρπε, ἣ ναίεις ἁγνοῖσιν Ἐλευσῖνος γυάλοισιν, ἱμερόεσσ᾽, ἐρατή, θνητῶν θρέπτειρα προπάντων, ἡ πρώτη ζεύξασα βοῶν ἀροτῆρα τένοντα καὶ βίον ἱμερόεντα βροτοῖς πολύολβον ἀνεῖσα, αὐξιθαλής, Βρομίοιο συνέστιος, ἀγλαότιμος, λαμπαδόεσσ᾽, ἁγνή, δρεπάνοις χαίρουσα θερείοις· σὺ χθονία, σὺ δὲ φαινομένη, σὺ δε πᾶσι προσηνής· εὔτεκνε, παιδοφίλη, σεμνή, κουροτρόφε κούρα, ἅρμα δρακοντείοισιν ὑποζεύξασα χαλινοῖς ἐγκυκλίοις δίναις περὶ σὸν θρόνον εὐάζουσα, μουνογενής, πολύτεκνε θεά, πολυπότνια θνητοῖς, ἧς πολλαὶ μορφαί, πολυάνθεμοι, ἱεροθαλεῖς. ἐλθέ, μάκαιρ᾽, ἁγνή, καρποῖς βρίθουσα θερείοις, εἰρήνην κατάγουσα καὶ εὐνομίην ἐρατεινὴν καὶ πλοῦτον πολύολβον, ὁμοῦ δ᾽ ὑγίειαν ἄνασσαν.

Αδίκημα είναι η κατάχρησις της Ελληνικής γλώσσης και η τοποθέτησις των συνθετικών φόβος, φιλία κλπ κατά το δοκούν.
Περισσότερα όμως σε άλλο άρθρο για να μην ξεφύγουμε.

Το άρθρο σαφώς και δεν είναι άρθρο μίσους (και όχι “ομοφοβικό”, αφού είπαμε ότι δεν αναγνωρίζω τον όρο, δεν ανήκει στην γλώσσα μου), αλλά ακόμη και εάν ήταν τι έγινε; Θα μου απαγορέψει κάποιος να έχω αρνητικά συναισθήματα;
Θα επιχειρήσει ο Μπουτάρης ή ο οποιοσδήποτε να μου απαγορεύσει και να μου κουμαντάρει το μίσος;
Το μίσος είναι δικό μου συναίσθημα και το φοράω όποτε γουστάρω. Καμία εξουσία και καμία δύναμη δεν μπορεί να περιορίσει τα συναισθήματα μου, πόσο δε μάλλον όταν αυτά προκύπτουν ΜΕΤΑ από παραβίαση και καταπάτηση των χρηστών ηθών της κοινωνίας στην οποία ανήκω.

Συνδυάζοντας επομένως το άρθρον 5 με το άρθρον 120 του συντάγματος, θα λέγαμε ότι:
Ο Ελληνικός λαός έχει δικαίωμα αλλά και υποχρεούται να προστατέψει τα χρηστά του ήθη από οποιονδήποτε προσπαθήσει να τα παραβιάσει με την βία.

Και ο Μπουτάρης χρησιμοποίησε τα ΜΑΤ, άρα χρησιμοποίησε και βία για να εναντιωθεί στα συνταγματικώς κατοχυρωμένα χρηστά ήθη των Ελλήνων.

________________
* Συγνώμη αλλά εγώ Αγγλικά δεν γνωρίζω ούτε ενδιαφέρομαι να μάθω. Το τι σημαίνει Gay Pride δεν το γνωρίζω. Το μόνο που είδα ήταν κραγμένο και πουπουλένδυτο κιναιδαριό να επιδεικνύει την ανωμαλία του.

σχόλια
  1. Ὁ/ἡ Πατρικιος γράφει:

    Εξαιρετικο το αρθρο/αναλυση σου περι Χρηστων Ηθων, Στραβωνα.

    Το θεμα με τους πουστηδες ειναι οτι πισω τους βρισκονται εκεινοι που θελουν να διαλυσουν την οικογενεια, τον ακρογωνιαιο λιθο της καθε κοινωνιας, αλλα και να υποβιβασουν καθε τεκμηριωμενη ανθρωπινη αξια, μεσα απ τους αιωνες!
    Ο φεμμινισμος, τα “ανθρωπινα δικαιωματα” (οχι για ολους*) οι ΜΚΟ, οι πουστηδες (μ αρεσει να τους αποκαλω ετσι γιατι αυτο ειναι, πουστηδες) και γενικως καθε ανωμαλια που μπορει να συλλαβη ο νοσηρος εγκεφαλος των Καμπαλιστων “ιδιοκτητων” του Χολλυγουντ ειναι προϊοντα των ιδιων ανθρωπων που επεμβαινουν υπερ της διαλυσης μιας χρηστης κοινωνιας ανεξαρτητως της οποιας θρησκειας.

    Τυγχανει να ειναι οι ιδιοι και οι ιδιοι αυτοι που δημιουργουν και προωθουν ολες αυτες τις νοσηρες ιδεες (αλλα και τους πολεμους) μεσα στα εθνη που φιλοξενουνται υποστηριζομενοι απ τους τοπικους πρακτορες τους!

    Αυτους ομως που κατακρινω περισσοτερο ειναι αυτοι που γνωριζουν και αντι να κατακευρανωσουν την καθε ανωμαλια σιωπουν.
    Πχ. Αρκετοι υποκριτες θελουν και το σκυλο χορτατο και την πιττα ολακερη. Σαν εκεινους που ανεβασαν στην ιστοσελιδα τους τον συνδεσμο του αρθρου σου μονο, και οχι το ιδιο το αρθρο σου.

    Προφανως δεν θελουν να χασουν τα ………….φιλοδωρηματα που πιθανως εισπρατουν .απ τους δημιουργους της καθε πουστοπερηφανιας.

    Μια αξιολογη αναλυση για την πουστελαση εχει και ο Κοκκινος Ουρανος
    με τιτλο: “Ποιος ο λόγος ύπαρξης των ‘Gay Pride’;”
    h-tp://redskywarning.blogspot.com/2012/06/gay-pride.html

    Στο επανειδειν
    ——————

    * Ο Καναδάς καταργεί το νόμο περί «λόγου μίσους μέσω διαδικτύου» μόλις κατηγορήθηκαν ………δύο Εβραίοι
    h-tp://redskywarning.blogspot.com/

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Εγώ Πατρίκιε τους ευχαριστώ αυτούς που ανέβασαν έστω και μόνον τον σύνδεσμον.
      Κάτι είναι και αυτό.
      Εξάλλου εγώ δεν είμαι νομικός. Δεν γνωρίζω εάν στο συγκεκριμένον άρθρον έχω περάσει την κόκκινη γραμμή της νομιμότητος. Μπορεί δηλαδή κάποιος να μην ανέβασεν όλο το άρθρον από φόβο-γνώσι των νόμων και των ορίων της νομιμότητος.

      Στο συγκεκριμένον όμως ιστολόγιο που γνωρίζω ότι εννοείς, εγώ δεν έστειλα μόνον την διεύθυνσιν αλλά ολόκληρο το κείμενον. Εκείνοι αποφάσισαν να δημοσιεύσουν μόνον τον σύνδεσμον και είμαι σίγουρος ότι γνωρίζουν καλύτερα από εμάς το γιατί.

      Σε κάθε περίπτωσιν, τους ευχαριστώ. Θα μπορούσαν να με αγνοήσουν εντελώς.
      __________________________________
      Πάντως το θέμα δεν αφορά τους πούστηδες γενικώς. Αυτοί υπάρχουν, ζουν ανάμεσα μας και δεν μπορούμε να τους εξαερώσουμε. Το θέμα αφορά τους κιναίδους που παραβιάζουν να χρηστά μας ήθη και οργανωμένα και μεθοδικά παραμορφώνουν πλαστικώς (έχουν δηλαδή ξεπεράσει την ελαστική παραμόρφωσιν) τα όρια μας.

      Γιαυτό και χρησιμοποίησα το παράδειγμα της παρθενίας η οποία δεν επανέρχεται ποτέ μετά από έναν βιασμό. Ουσιαστικά δηλαδή όσα συγνώμη και εάν ζητήσει ο Μπουτάρης ή ο Καμμίνης δεν μπορούμε να τους συγχωρήσουμε. Ο βιαστής είναι πάντοτε ασυγχώρητος και αδικαιολόγητος.

  2. Ὁ/ἡ Πατρικιος γράφει:

    Στραβωνα
    απλώς επεσημανα την υποκρισια που μαστιζει την ανθρωπινη κοινωνια!
    Και πιθανως εκει βρισκεται και ενα απ τα μεγαλυτερα ανομηματα μου!
    Το οτι ειμαι οσο δυνατον λιγωτερο υποκριτης!

    Για τους ομοφυλλοφιλους (και τους συνεργατες τους) οι αποψεις μας ταυτιζονται!
    Κανεις λογικος ανθρωπος δεν θα ασχοληθη με το τι κανει ο καθεις στην κλειστη κρεβατοκαμαρα του!
    Αλλα να βγαινη καποιος να δηλωνη “υπερηφανος” γιατι αποθηκευει στο παχυ του εντερο το πεος καποιου αλλου;

    Σκεψου εμενα ποσο υπερηφανος νιωθω, που τιμω και υπερ-αγαπω την Πατριδα μου και την Ιστορια της! Αλλα ποσοι δεν μ’ εχουν αποκαλεσει φασιστα και νεοναζι!

    Σε τετοιους Οργουελιανους καιρους ζουμε!

  3. Ὁ/ἡ erinya γράφει:

    Εγώ τουλάχιστον σπεύδω να το αναδημοσιεύσω πάραυτα εν τω ιστολογίω:
    http://erinya-hellenica.blogspot.gr.

  4. Ὁ/ἡ ΑΝΩΜΑΛΟΣ γράφει:

    ΚΑΙ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΕΣΥ ΚΥΡΙΕ ΣΤΡΑΒΩΝΑ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΠΟΥΣΤΟΠΑΡΕΛΑΣΗ,ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ Ο ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ,ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ(ΛΙΓΟΥΣ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΓΕΝΝΑΙΟΥΣ)ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ;ΚΙ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΙΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΑΣΑΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ;
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΕΕΙ,ΝΑ ΛΕΕΙ,ΝΑ ΛΕΕΙ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΑΠ’ΤΟ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΧΙΛΙΟΣΤΟ;;;

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Γιατί δεν είμαι ΑΝΩΜΑΛΟΣ αλλά και κυρίως γιατί δεν μισώ τους αλλοδαπούς πάσης εθνικότητος. Δεν διέπομαι από μίσος αλλά από λογική.
      Η λογική μου λέει ότι οι λαθρομετανάστες πρέπει να φύγουν, όχι το μίσος μου.
      Μίσος μπορούν να νοιώσουν και οι αλλοδαποί, και αυτό μπορεί να με κάνει ίσο με αυτούς. Μίσος δεν νοιώθουν ούτε τα ζώα, γιατί να νοιώσει ένας Έλλην;

      Ακριβώς γιαυτό θέλω να φύγουν, για να μην υπάρχει μίσος στην πατρίδα μου από συμπατριώτες μου, γιατί δεν θέλω να τους βλέπω να γίνονται εξ ανάγκης όμοιοι με τους βαρβάρους και χειρότεροι από τα ζώα.

      Ακόμη όμως και εάν είμαι κάποιος καναπεδάτος που ξέρει μόνον να λέει, τότε κρίνε με για αυτά που λέω και που μπορείς να διαβάσεις και όχι για αυτά που κάνω ή δεν κάνω και τα οποία δεν μπορείς να δεις.

      Τέλος δεν μετέχω ενεργά στην ΧΑ γιατί δεν είμαι ΧΑτης. Έλλην είμαι και δεν ανήκω ούτε σε κόμματα ούτε σε ομάδες ή οργανώσεις και ούτε με ενδιαφέρει μία τέτοια ανάμιξις γιατί προτιμώ να ανοίγω το μυαλό μου παρά να το κλείνω μέσα σε κείμενα ιδρυτικών διακηρύξεων αλλά και να μπορώ να υβρίζω ελεύθερα οιονδήποτε χωρίς να νοιώθω κάποιου είδους εξάρτησι ή δέσμευσι.

      Ειδικά δε στην ΧΑ δεν θα μπορούσα να συμμετάσχω γιατί δεν πιστεύω στην στρατιωτική πειθαρχία στην καθημερινότητα παρά μόνον στον στρατό, όπου εγώ μπορεί να είμαι πιο πειθαρχημένος από εσένα που νομίζεις ότι πειθαρχείς μέσα σε μία οργάνωση, αλλά πολύ πιθανόν να απειθαρχήσεις ως ένοπλος, δεδομένου ότι η πειθαρχεία σου δεν αναβλύζει από ανώτερα αισθήματα αλλά από κατώτατα, εφόσον δήλωσες ο ίδιος πως το κριτήριο σου είναι το μίσος. Μόνον ανώτερα πνεύματα πειθαρχούν πραγματικά στον στρατό και τα οποία δεν έχουν κανέναν λόγο να πειθαρχούν και στην καθημερινή ζωή σε ψευδοστρατιωτικές δομές, αφού ουδείς εκ των ΧΑτων είναι πραγματικός στρατιωτικός.

      Ο πειθαρχών λόγω ταπεινών – όπως το μίσος – αισθημάτων, μπορεί πολύ εύκολα να απειθαρχήσει εξαιτίας άλλων επίσης ταπεινών, όπως λ.χ. ο φόβος. Και για να νικήσεις και μίσος και φόβο πρέπει να είσαι εξοπλισμένος με ανώτερα ψυχικά όπλα. Συνεπώς δεν εμπιστεύομαι τον εαυτό μου σε ανθρώπους που διέπονται από το μίσος και τα ένστικτα και όχι από το πνεύμα και τα ιδανικά.

      Τέλος, επειδή είμαι εθνικιστής, δεν μισώ ούτε τους ιδεολογικούς αντιπάλους μου, οι οποίοι μπορεί για τον οποιονδήποτε ιστορικό-οικογενειακό λόγο να εγκλωβίστηκαν και εκείνοι όπως και εσύ στην ιδεολογία τους, από την στιγμή που ανήκουν στο ίδιο έθνος με εμένα. Συνεπώς δεν είναι ο σκοπός ο νέος διαχωρισμός αλλά η κατάργησις των ψευδοιδεολογικών διαχωριστικών γραμμών, τις οποίες όμως η Χ.Α. δεν τις καταργεί αλλά τις ενισχύει, αφού επενδύει στα ένστικτα τα οποία ένστικτα μας έφτασαν μέχρι εδώ.
      Είναι βεβαίως στο χέρι σου να κρίνεις εάν αυτοί οι ηγεσίες των αντιπάλων ιδεολογιών, φοβούνται περισσότερο ανθρώπους σαν εσένα ή καναπεδάτους σαν εμένα. Πολύ φοβούμαι ότι η Χ.Α μάλλον τους εξυπηρετεί παρά τους φοβίζει, γιατί μια άκρως προβλέψιμη οργάνωση, δεδομένου ότι βασίζεται στα ένστικτα τα οποία είναι και προβλέψιμα και κατευθυνόμενα.

  5. Ὁ/ἡ ΑΝΩΜΑΛΟΣ γράφει:

    ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΕΛΛΗΝ ΣΤΡΑΒΩΝ!Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΛΑ’Ι’ΚΙΖΕΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΛΑΘΡΟΟΡΚ ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΑΝ ‘ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ’ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ‘ΚΑΤΕΥΘΥΝΩΜΕΝΟΥΣ ΔΟΛΟΦΩΝΟΥΣ’ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ.ΕΑΝ ΔΕ ΜΙΣΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕ ΒΓΕΙΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗ ΓΕΝΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΤΟ ΚΑΚΟ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΡΑΓΟΙ.ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΣΦΑΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΙΑΖΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΒΑΡΙΕΣΑΙ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΠΛΑΝΑΣΑΙ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑΝ.ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΧΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΠΟΥ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΒΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΟΛΗ ΤΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΤΟΥΝ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΛΙΜΟΚΤΩΝΟΥΝ.ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΟΥ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟ ΚΚΕ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΨΕΥΤΟΕΡΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ,ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥΣ!ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥΣ…
    ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙΡΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ,ΠΑΡΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΔΙΑΦΩΝΩ.ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΣΟΥ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΑΔΗΜΑ’Ι’ΚΩΝ,ΝΟΜΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ.ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΙΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΕΦΟΣΩΝ ΛΥΘΕΙ ΑΥΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.
    ΥΓ ΠΑΤΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΑΝΑΝΟΦΛΟΥΔΕΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ.ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΝΕΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΟΠΛΙΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕΙ…

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Στο να φύγουν συμφωνούμε. Στο μίσος διαφωνούμε.
      Ακόμη και οι Σπαρτιάτες που φαντάζομαι ότι θαυμάζεις, δεν μισούσαν τους αντιπάλους των. Γιαυτό και όταν εξασφάλιζαν την νίκη σταματούσαν.
      Δεν υπάρχει λόγος για μίσος, υπάρχει λόγος για ουσία και αποτέλεσμα. Δεν θα τους διώξουμε δηλαδή επειδή τους μισούμε, αλλά επειδή βρίσκονται σε μία πατρίδα που ούτε είναι και ούτε πρόκειται ποτέ να γίνει δική τους, όπως ούτε και η Μικρά Ασία ή ο Πόντος έγιναν ποτέ πατρίδες Τούρκων. Πάντοτε θα είναι καταπατητές στην γη των Ελλήνων. Αυτό όμως όχι από μίσος αλλά από δικαιοσύνη.

      Εάν δηλαδή μπεις και μου κλέψεις το κτήμα, δεν θα σε διώξω από μίσος αλλά επειδή έκανες κάτι που δεν είχες δικαίωμα. Το να μισείς έναν απολίτιστο είναι σαν να μπαίνεις σε διαδικασία συγκρίσεως μαζί του και δεν έχω καμία διάθεσι όχι με Πακιστανό να συγκριθώ αλλά ούτε καν με Γερμανό ή Αμερικάνο. Ας με μισούν εκείνοι. Εγώ απλώς θα τους διώξω από την πατρίδα μου και θα διεκδικήσω τα σκλαβωμένα της κομμάτια γιατί αυτό προστάζει το οικογενειακό καθήκον και γιατί αυτό το οικογενειακό καθήκον πάει πολύ πίσω στην ιστορία.

      Όσο για το άλλο περί ακαδημαϊκών και λοιπών αξιολόγων προσώπων, δεν το γνωρίζω, εγώ απλώς γράφω τις σκέψεις μου. Εάν αυτές τώρα είναι ενδιαφέρουσες ή όχι…τι να σου πω…δεν ξέρω, ούτε και μπορώ να γνωρίζω τις ιδιότητες των επισκεπτών. Μόνο αριθμούς βλέπω.

      Τέλος, όσο για το ΧΑ, είναι το ίδιο με το ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, το ΚΚΕ. Έχεις μήπως απαίτησι να γράφω «Νέα Δημοκρατία» ολόκληρο;

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Βεβαίως, παρέλειψα να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια, όπως όμως και εσύ παρέλειψες να εκφράσεις συγκεκριμένα τις όποιες διαφωνίες σου, τις οποίες όταν θέλεις μας τις λες.

      Επειδή τώρα ξαναδιάβασα το άρθρο, δεν θυμόμουν τι είχα γράψει περί μίσους, κανένας δεν σου απαγορεύει να μισείς. Το μίσος όμως ενισχύει την αντίθετη πλευρά. Είναι καί ζήτημα πολιτικής και ζήτημα επιπέδου. Μισώντας έναν λαθρομετανάστη δικαιολογείς ή καλύτερα του αναγνωρίζεις το δικαίωμα να σε μισεί και αυτός.

      Όμως στην δική μας πατρίδα δεν έχουν αναγνωρισμένα δικαιώματα στο μίσος. Δεν μπορεί ο κλέφτης να μισεί τον ενοικοκύρη. Το μόνο δικαίωμα που έχει ο κλέφτης μπρος στον ενοικοκύρη είναι να κοκκινίσει, να σκύψει το κεφάλι, να ζητήσει συγνώμη και να εξαφανιστεί. Γιαυτό και τα εγκλήματα πάθους έχουν μεν ελαφρυντικά όμως είναι χειρότερα από τα εγκλήματα σε νόμιμη άμυνα. Και το μίσος είναι ένα πάθος.

      Δεν κατάλαβα γιατί συζητάμε το θέμα των λαθρομεταναστών σε ένα άρθρο που αφορά τους επιδειξίες κιναιδιστές των πουστελάσεων. Σε γενικές όμως γραμμές το μίσος αναγνωρίζει το δικαίωμα του μίσους και στην απέναντι πλευρά, την μισητή. Τους ενώνει λέμε το αμοιβαίο μίσος. Είναι δηλαδή κάτι που μοιράζεται κάποιος. Και εγώ με τους λαθρομετανάστες δεν έχω να μοιραστώ τίποτα, ούτε καν το μίσος.

  6. […] που είχε να κάνει ήταν να την κάνει την Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα των κιναίδων. Δηλαδή να προσβάλει και τον χριστιανικό χαρακτήρα […]

Σχολιάστε