Ήλθαν …

Posted: 28 Σεπτεμβρίου, 2013 in Πολιτική

Στην αρχή ήρθαν για τους χρυσαυγήτες αλλά δεν μίλησα.
Δεν ήμουν εξάλλου χρυσαυγήτης.
Εγώ είμαι δημοκράτης, τι δουλειά έχω με τους φασίστες;

Μετά ήρθαν για τους Χριστιανούς.
Η πίστις μου είχε κλονιστεί καιρό τώρα. Πάντοτε κοιτούσα με αδιαφορία τους παπάδες.

Εν συνεχείᾳ «χτύπησαν» τον στρατό.
Μα τί με νοιάζει εμένα; Την θητεία μου την έκανα πρίν από χρόνια.
Δεν είμαι εξάλλου επαγγελματίας στρατιώτης.

Στο τέλος ήρθαν για εμένα.
Φώναξα «βοήθεια» …
…αλλά κανείς δεν μιλούσε Ελληνικά για να με καταλάβει.

σχόλια
  1. Ὁ/ἡ Haris γράφει:

    Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε. Το πόσταρα στο fb

Ἀπαντῆστε

