Δεν είμαστε χρωματισταί

Posted: 4 Ἰουλίου, 2013 in Πατριωτισμός, Πολιτική

Άκου να δεις Μιχαλολιάκε,
Έλληνες είμαστε. Δεν είμαστε χρωματιστές.

Προσωπικά χέστηκα εάν ένας λαθρομετανάστης είναι Σουηδός ή Κενιάτης, Γερμανός ή Νιγηριανός, Άγγλος ή Σουδανός, Αλβανός, Πακιστανός, Γεωργιανός ή οτιδήποτε. Αδιαφορώ εάν αγοράζουν μαζικώς Ελληνική γη οι Τούρκοι ή οι Γερμανοί. Είναι ακριβώς το ίδιο δυσάρεστο και επικίνδυνο.

Εθνικιστής σημαίνει αγωνιστής του έθνους όχι του χρώματος. Εντάξει, τυγχάνει οι Έλληνες να μην ήμασταν ποτέ μαύροι, μήπως όμως ήταν μαύροι οι Πέρσες; Μήπως ήταν μαύροι οι Ρωμαίοι; Οι Καρχηδόνιοι;

Απεναντίας, το έθνος δεν έχει να φοβάται τόσον πολύ τους μαύρους γιατί αυτοί κάνουν μπαμ ότι δεν είναι Έλληνες, ένας Σλάβος όμως δεν κάνει μπαμ επομένως είναι δυσκολότερος στον εντοπισμόν.
Εκτός εάν θέλεις να δικαιώσεις τον Φαλμεράγιερ
περί της Σλαβικής επιμειξίας των Ελλήνων.

Ο εθνικισμός είναι άσχετος από τον χρωματισμόν. Λευκοί ήταν οι Βούλγαροι του Σαμουήλ, χριστιανοί ορθόδοξοι ήταν οι Βούλγαροι της Εξαρχίας. Λευκοί είναι και οι Σκοπιανοί, λευκοί πλέον και οι Τούρκοι. Λευκοί ήταν οι Γερμανοί, Γάλλοι, Άγγλοι που έκλεψαν τις αρχαιότητες μας, λευκοί είναι οι Εβραίοι δουλέμποροι των Ελλήνων, λευκοί και πολλοί άραβες, λευκοί και οι σταυροφόροι που κατέστρεψαν την Πόλι το 1204.
Λευκός ήταν ο Λίμαν Φόν Σάντερς που οργάνωσε τον στρατό των νεοτούρκων. Λευκοί βοήθησαν τον Κεμάλ να μας ξεριζώσει.

Αν σε ενδιαφέρει το χρώμα, εάν είσαι λευκαντζής, μαχητής υπέρ των λευκών τότε να το δηλώσεις διότι σε κάποιους από εμάς δεν ενδιαφέρει το χρώμα αλλά το έθνος το οποίον μπορεί μεν να είναι λευκόν δεν σημαίνει όμως ότι το έθνος μας είναι το λευκόν. Το έθνος μας είναι το Ελληνικόν το οποίον απλώς τυγχάνει να είναι λευκό. Δεν είναι τέσσερα τα έθνη στην γη, το μελανόν, το λευκόν, το ωχρούν και το ερυθρόν. Τα έθνη είναι πολλά περισσότερα, ένα εκ των οποίων είναι το Ελληνικόν.

Και επειδή δεν κάνουμε διακρίσεις βάσει χρώματος, ένας Σουηδός είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο με έναν Νιγηριανό.
Ίσως μάλιστα να ισχύει και το αντίστροφον διότι Έλληνες βασιλείς του Αφγανιστάν υπήρξαν, Έλληνες βασιλείς της Περσίας, του Πακιστάν επίσης. Ελληνικές καταβολές έχει και ο Βουδισμός αλλά και ακόμη και ο Ισλαμισμός.

Έλληνες όμως βασιλείς της Σουηδίας δεν υπήρξαν. Απεναντίας η αποδυνάμωσις του εθνικού στρατού κατά τα χρόνια του Βυζαντίου, η αποεθνικοποίησις του στρατεύματος και η εισαγωγή λευκών κυρίως μισθοφορικών στρατευμάτων από Σουηδία, Γερμανία κλπ ήταν τα βασικά αίτια της καταστροφής μας. Εκχριστιανίσαμε τους Ρώσους όμως αυτοί αποσυνδέθηκαν από το Πατριαρχείο. Οι Βούλγαροι επίσης με την Εξαρχία.

Συνεπώς δεν μας ενδιαφέρει το χρώμα του εισβολέως. Ο εισβολεύς είναι εισβολεύς από οπουδήποτε και εάν προέρχεται, όποιο και εάν είναι το χρώμα του. Δεν είναι ανώτεροι οι λευκοί λαθρομετανάστες από τους μαύρους λαθρομετανάστες.

Και βασικά δεν μάς ενδιαφέρει η ανωτερότητα. Χεστήκαμε για το ποίος είναι ο ανώτερος. Όλοι οι άλλοι είναι ανώτεροι και εμείς οι κατώτεροι. Δεν έχει σημασία η ταξινόμησις. Σημασία έχει το έθνος των Ελλήνων και ας είναι το κατώτερον έθνος επί της γης. Ο τίτλος και ο συγκριτισμός δεν μας ενδιαφέρει. Το εάν είμαστε ανώτεροι ή κατώτεροι αφορά τα καλλιστεία των εθνών. Εμείς είμαστε απλώς Έλληνες και δεν μετέχουμε των καλλιστείων.

Advertisements
σχόλια
  1. Ὁ/ἡ Ἀνώνυμος γράφει:

    Πολύ ωραίος φίλε. Ειδικά η προσέγγιση ως προς το συγκριτισμό δείχνει την ελληνικότατη σκέψη σου. Έβαλα τέσσερα αστέρια αντί για πέντε διότι προφανώς μεν έχεις δίκιο για τη λαθρομετανάστευση, αλλα δεν ξέρω πως βλέπεις το θέμα με τις επιμειξίες μεταξύ Ελλήνων και άλλων λαών της λευκής φυλής. Πχ: εμείς τώρα που είναι μάλλον αδύνατον να βρούμε Ε λ λ η ν ί δ ε ς (οχι με τα φυλετικα χαρακτηριστικααλλα με τα εθνικά-ητοι ΚΑΙ στη διάνοια – και οι Ελληνίδες κατ αντιστοιχία Έλληνες) δεν είναι αναμενόμενο να στρεφόμαστε σε άλλα έθνη της λευκής φυλής; (εξ ου και παμπολλοι που δημιουργουν οικογένειες με Ρουμανες Αλβανίδες, Βουλγαρες, Πολωνέζες, Ρωσίδες Ιταλιδες Γερμανίδες κλπ) Ειδάλλως απλώς θα σβήσουμε μόνοι ως η τελευταία γενιά. Δεν ξέρω αν είναι τιμητικό κάτι τέτοιο, μπορει και να ‘ναι, αλλα μου θυμίζει την προσέγγιση του Λιαντίνη και με στεναχωρεί λίγο..
    Ξεφεύγω απο τα έθνη και αναφέρομαι στη φυλετική ιδιότητα σκεπτόμενος το Praktischer Idealismus του Coudenhove -Kallergi και τα όσα έχουν δρομολογηθεί εδω και -τουλάχιστον- εκατό χρόνια για τους ευρωπαϊκούς λαούς: http://balder.org/judea/Richard-Coudenhove-Kalergi-Practical-Idealism-Vienna-1925.php

    Συχνά συγκινούμαι όταν σε διαβάζω.

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Κοίταξε, ποίοι παίρνουν Γερμανίδες στην Ελλάδα; Ὀσοι το κάνουν είναι κυρίως γιατί δεν ζουν στην Ελλάδα, πήγαν στην Γερμανία ή την Γαλλία για το α ή β λόγο όπου εκ των πραγμάτων λιγόστεψε η διαθέσιμη ποσότητα Ελληνίδων (ή Ελλήνων αντιστρόφως) επομένως βρήκαν ξένο ταίρι. Αυτά για τους Έλληνες που ξενιτεύτηκαν. Δεν νομίζω να πήγε κάποιος στην Γαλλία και να νυμφεύτηκε Βουλγάρα ή Ρωσίδα.

      Ας εστιάσουμε όμως στους εν Ελλάδι Έλληνες. Εδώ κυρίως αγοράζουμε…συγνώμη, νυμφευόμαστε ήθελα να πω…Αλβανίδες και Πολωνέζες. Γιατί αγαπητέ περί αυτού πρόκειται, τις αγοράζουμε. Λυπούμαι αλλά εγώ δεν είμαι τέτοιος Έλληνας. Ξέρω ότι πολλοί είναι ή έμπλεξαν σε τέτοιες καταστάσεις. Ας πρόσεχαν.

      Υπάρχει και μία άλλη κατηγορία αυτών οι οποίοι έμπλεξαν κυρίως με γυναίκες της πρώην ΕΣΣΔ γιατί εκείνες διατηρούν ακόμη τις παραδόσεις. Αυτοί δεν επέλεξαν Γεωργιανές ή Ρωσιδες ή άλλο για τα ξανθά των μαλλιά αλλά γιατί στην Ελλάδα πλέον παραδοσιακή γυναίκα δεν υπάρχει. Μας έφαγε ο μοντερνισμός. Ένας επομένως συντηρητικός άνδρας αναγκάζεται να κοιτάξει σε γυναίκες επίσης συντηρητικές.

      Εγώ δεν κοιτάζω τι γίνεται γύρω μου. Μπορεί να έχουν τρελαθεί όλοι οι Έλληνες και να θέλουν να μπασταρδέψουν το γένος. Πρόβλημα τους. Εγώ δεν συμμετέχω σε αυτό το πράγμα. Δεν θα τους σκοτώσω ούτε θα τους δείρω. Θα τους κρίνω όμως. Η γενοκτονία δεν συντελείται μόνον με σφαγές ούτε μόνον με εκτοπισμούς. Με γενοκτονία συντελείται ακόμη και με την διακοπή αναπαραγωγής του γένους. Κατά την άποψη μου το μπαστάρδεμα είναι γενοκτονία.

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Και να σου πω τι άλλο είναι το μπαστάρδεμα; (δεν αναφερόμαστε σε εξαιρέσεις αλλά όταν γίνεται μόδα).
      Αντιπατριωτική κίνησις.

      Γιατί;
      Γιατί ελαττώνεται το πατριωτικό αίσθημα. Μην το βλέπεις μόνον εθνικά, δες το και τοπικά.
      Έστω δύο χωριατόπουλα στεφανώνονται μεταξύ τους. Πόσο το πονάνε το χωριό τους; Πάρα πολύ. Δεν έχουν κάτι άλλο να πονέσουν.

      Έστω ότι ένα χωριατόπουλο στεφανώνεται μια κοντοχωριανή. Δεν μειώνεται αναλόγως ο πόνος προς την πατρίδα του ενός ή του αλλουνού; Γίνεται 50%.

      Εγώ λ.χ. είμαι 100% πόντιος. Όλες οι ιστορίες που έχω ακούσει από τους γονείς μου, τους παππούδες μου, τα πάντα όλα αναφέρονται στον Πόντο. Δεν είναι λογικό να τον νοιώθω τον Πόντο πατρίδα μου;
      Εάν όμως ήμουν 50%; Θα είχα τα ίδια σε ένταση συναισθήματά;
      Αν το παιδί μου ήταν 25%; Θα ενδιαφερόταν εάν πήρε φωτιά ο Πόντος ή ένα έπεσε κανένας μετεωρίτης εκεί;

      Εάν αύριο το κράτος αποφάσιζε να εκστρατεύσει στον Πόντο εγώ θα πήγαινα χωρίς δεύτερη σκέψη, χωρίς καν πρώτη σκέψη. Αυτομάτως.
      Θα συμβεί το ίδιο για κάποιον που μόνον ο ένας του παππούς ήταν πόντιος;

      Πόσο δε μάλλον όταν ομιλούμε για διαφορετικά έθνη διότι και εσύ και εγώ μπορούσαμε να πολεμήσουμε για την Σμύρνη με την οποία δεν έχω καμία σχέση (φαντάζομαι και εσύ).
      Εάν όμως ήμουν 25%Έλληνα, 25%Άγγλος, 25% Γερμανός και 25% Ιταλός, σιγά μην πήγαινα να πολεμήσω. Θα πουλούσα και πνεύμα για την ειρήνη και συνεργασία των λαών και άλλες παπαριές.

      Δηλαδή σε βάθος ολίγων γενεών το μπαστάρδεμα έχει επιπτώσεις στο περί πατρίδος αίσθημα, τον κοινώς λεγόμενον πατριωτισμό. Χάνεται η έννοια της πατρίδος και ενισχύεται το δίκαιον του εδάφους, το «όπου γης και πατρίς».

  2. Ὁ/ἡ Νoname γράφει:

    Ρε ανώνυμε, λυπήσου μας. Δηλαδή τι θες να μας πεις, υπάρχουν εθνικιστές που επειδή δεν βρίσκουν γυναίκες εθνικίστριες, προτιμούν τις αλλοδαπές; Έχει και η αυτοδικαιολόγηση τα όριά της.
    Εγώ όσους ξέρω μόνο λόγω επιδειξιομανίας διαλέγουν ξένες. Παλιά του Έλληνα του έτρεχαν τα σάλια για τις Βόρειες(Σουηδέζες κλπ), τώρα γίνανε της μοδός οι αλλοδαπές των Βαλκανίων και του πρώην Σοβιέτ.
    Αντιθέτως, οι γυναίκες δεν επιλέγουν άντρες από αυτές τις χώρες. Μόνο σε βαμμένες αριστερές παίζει να δεις τέτοια επιλογή. Οπότε οι λιγότερο εθνικιστές είναι οι άντρες…
    Σκοπός είναι να διατηρηθεί το γένος μας τώρα και ας μην έχει αξίες. Οι αξίες μπορούν να μετεμφυτευθούν στις επόμενες γενιές ΟΣΟ υπάρχουν Έλληνες. Κ για να υπάρχουν Έλληνες, πρέπει να αποφευχθούν οι επιμειξίες.

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Μα στο βάθος πρόκειται περί αγοραπωλησίας. Εκείνες πωλούν ολίγον μύδι και οι δικοί μας πέφτουν με τα μούτρα θαρρείς και στέρεψε η θάλασσα.
      Δεν είναι δηλαδή καν σχέσεις, Είναι δούναι και λαβείν. Απλώς το κρύβουν πίσω από δήθεν συναισθήματα (περί αγαμίας πρόκειται).

      Και αν το δούμε ακόμη πιο μακριά, επειδή ο Έλλην το έχασε το παιχνίδι με την Ελληνίδα που την ήθελε δούλα και κυρά, αγοράζει ξένο μύδι με την ελπίδα ότι θα την υποδουλώσει ευκολότερα λόγω πλούτου (δεδομένου ότι ακόμη και ο πιο φτωχός μας έχει ένα γμμένο κτηματάκι που η πρώην ανατολική δεν το έχει δει ούτε στον ύπνο της).
      Καθαρή αγοραπωλησία.
      Όλη η περαιτέρω φιλοσοφία γίνεται γιατί θίγεται ο ανδρισμός μας όταν παραδεχόμαστε αυτήν την οπτική του όλου πράγματος.

      Από την άλλη υπάρχει και το θέμα των γυναικών που άφησαν μόνους τους τούς άνδρες και ψάχνουν να γίνουν κάτι και με οποιοδήποτε κόστος στις μεγάλες πόλεις. Το βρίσκει κάποια αξιοπρεπέστερο το να κάθεται στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη για να την πηδήξουν καμιά 50αριά από το να επιστρέψει στο χωριό της και να κάνει τα κοτοπουλάκια της.
      Είναι δηλαδή ντροπή τα κοτόπουλα αλλά δεν είναι ντροπή η ξετσιπωσιά.
      Είναι ντροπή να καθαρίζεις σκάλες αλλά δεν είναι ντροπή να ψάχνεις έναν καλό π.. για να χωθείς σε μια δουλειά του κώλου.

      Η διαφορά λοιπόν της ανατολικής από την Ελληνίδα είναι ότι η πρώτη ξέρει την αξία του μπαξέ, η δεύτερη νομίζει ότι θα γίνει στάρ του Μπόλιγουντ.

      Τι να πω ρε παιδί μου; Έχουμε χάσει την μπάλα.

      • Ὁ/ἡ gdellas γράφει:

        Το παιχνίδι είχε χαθεί από τότε που κουβάλησαν τη μισή Ελλάδα στην Αθήνα…όσο πιο πολλοί τόσο πιο εύκολα τους κάνουμε “καλά” αφού θα τους έχουμε μαζεμένους σε ένα μέρος. Ξεκομμένους από ρίζες και βομβαρδίζοντάς τους με ό,τι γουστάρει το σύστημα. Οι γυναίκες το μεγάλο κακό που έπραξαν ήταν που ήρθαν στο Μεγάλο Χωριό για να έχουν την ανωνυμία τους στο μεγάλο πλήθος. Το είχα πεί κάποτε σε μια κοπελιά και μου είπε “θα το κάνω θέμα στο κόμμα” έχεις δίκιο. Τι κόμματα και παρενθέσεις της είπα, απλά κουνήστε τη κεφάλα σας σαν τη γαλοπούλα και ξυπνήστε. Τα ρημάξανε τα χωριά και γενικά την περιφέρεια οι τακτικές προσέλευσης σε ένα μεγάλο χώρο, σε μία αλάνα, σε μία Αθήνα. (Όποιος τις ρίζες του ξεχνά, χάνει τις αρετές του κι όποιος τις κόβει τις σκοτώνει….Γιώργος, μοντέλο ’60)

        • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

          Σωστά όμως δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Υπάρχουν πιο βαθιές ρίζες. Ο εμφύλιος λ.χ. κατέστρεψε όχι μόνον τα χωριά ως οικισμούς αλλά και την κοινωνία αφού υπήρχαν περιπτώσεις που δεν ήθελε ο ένας να δει τον άλλον. Όπου φύγει φύγει λοιπόν για να γλιτώσουν από τις αναμνήσεις και τις έχθρες. Ένα το κρατούμενον.

          Μετά ήρθε και η εγκατάλειψις του οριζοντίου σχεδίου δομήσεως, κάτι που ενισχύθηκε από τις αντιπαροχές επί Καραμανλή. Κάποτε μέσα στις μεγάλες πόλεις υπήρχαν κότες, αγελάδες και ότι βάζει ο νους σου. Μεγάλα χωριά ήταν οπότε και μέσα στην Αθήνα και μέσα στην Θεσσαλονίκη μπορούσε να διατηρηθεί η παράδοσις. Μετά ήρθαν οι πολυκατοικίες, τα κουτάκια, τα κλουβάκια, τα οποία τα χρυσοπληρώνεις για να βλέπεις κάθε ημέρα από το παράθυρο σου το ίδιο ντουβάρι. Μου πήρε πάνω από 10 χρόνια για να καταλάβω ότι έμενα σε ένα διαμέρισμα για να βλέπω νύχτα-ημέρα έναν τοίχο και όχι ήμουν χειρότερα από φυλακισμένος.

          Και τέλος ήρθαν οι ευκολίες στην εκπαίδευση. Ενώ παλαιότερα για να συνεχίσεις τις σπουδές σε ανώτερο επίπεδο έπρεπε να σε κόβει πάνω από λίγο, έφευγε κάποιος από το χωριό για να γίνει ιατρός,δάσκαλος, καθηγητής και έφτυνε αίμα για να τα καταφέρει, ήρθε το σύστημα «όσοι πιστοί προσέλθετε», χωρίς βάσεις στην εισαγωγή σε απίστευτες σχολές από ΤΕΙ αυγομαζευτικής μέχρι ΙΕΚ ξυσταρχιδικής. Όλοι ήθελαν να γίνουν κάτι, πουλούσαν ένα χωράφι, έτρωγαν τα λεφτά του μπαμπά, έχαναν χρόνο από την ζωή τους για να σπουδάσουν αλλά και για να ζήσουν την λεγόμενη φοιτητική ζωή. Έτσι η φοιτητική ζωή από ζωή σπουδών, μελέτης, έγινε ζωή των ξενυχτάδικων, δηλαδή και χάσαμε από την μία τους νέους στην ύπαιθρο και χάσαμε και τις σπουδές από την άλλη.

          Με αυτόν τον τρόπο επίσης χάθηκαν περιουσίες και έτσι βρέθηκαν άνθρωποι που έμειναν στα χωριά και πολλαπλασίασαν την γη τους αλλά και οι περισσότεροι που έφυγαν σήμερα είναι να τους κλαίνε και οι ρέγγες γιατί και ζωή στην πόλη δεν έχουν ούτε όμως και περιουσία στο χωριό. Έλεγαν πάντοτε οι παλαιότεροι ότι η γη δεν χάνει την αξία της, εμείς όμως τους αγνοούσαμε, σχεδόν τους κοροϊδεύαμε θεωρώντας ότι είμαστε εξυπνότεροι των. Έτσι πουλήθηκαν χωράφια για να παιχτούν στο χρηματιστήριο, για να σπουδάζει ο κανακάρης ΤΕΙ δημοσίων σχέσεων (και άλλες τέτοιες παπαριές) και σήμερα χτυπάμε ομαδικώς τα κεφάλια μας στον τοίχο.

          Μην μας πούν επομένως και μισογύνεις. Ναι, έγιναν αυτά με την γυναίκα, έγιναν όμως και δεκάδες άλλα. Εμείς τις κάναμε έτσι τις γυναίκες. Ο άνδρας πάντα είναι ο ηγέτης. Εάν δεν τις θέλαμε τις γυναίκες -άνες, δεν θα τις κάναμε έτσι. Προφανώς μας άρεσε αυτή η κατάστασις, την θέλαμε και ολίγον βιζιτού την γυναίκα και ολίγον ανώνυμη και ολίγον πρόστυχη και έτσι πάλι εμείς είμαστε οι υπεύθυνοι για τα πράγματα. Και αυτό πάλι πάει μακριά, στην περί περιουσίας αντίληψιν. Ένας άνδρας που σέβεται την γη, την περιουσία του, την οικογένεια του, έχει σταθερούς σκοπούς στην ζωή του και δεν την ψάχνει να περιφέρεται και να ψάχνεται ες αεί.
          Είναι υπερπολίπλοκόν το θέμα, Το μεγάλο μας πρόβλημα πια είναι ότι δεν έχουμε ούτε μια σταθερά στην ζωή μας. Καράβια δεμένα σε κινούμενο μόλο και ακόμη και σήμερα κάποιοι την ψάχνουν να φύγουν στο εξωτερικό. Για να κάνουν τι; Να γίνουν δούλοι των Γερμανών και των Ολλανδών; Ακόμη δεν κατάλαβαν ότι η γη είναι αυτό που μετράει; Μια σταθερή βάση, ένας τόπος να πατήσεις θα πόδια σου. Χωρίς γη δέν έχεις πατρίδα.

    • Ὁ/ἡ Ἀνώνυμος γράφει:

      εδω ανώνυμος 12:20. αυτο ακριβώς λεω. Δεν βρίσκουν Ελληνίδες (εθνικίστριες) και προσεγγίζουν αλλοδαπές εθνικίστριες με οτι θετικό η αρνητικό μπορέι να έχει κάτι τέτοιο. Δεν το λεω για εμένα, αλλα αν γνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη “έθνος” δεν νομίζω οτι σε εκπλήσσει αυτό.Εξ ορισμού οι Έλληνες αντρες είναι εθικιστές και οι Ελληνίδες γυναίκες είναι εθνικίστριες κατα συνέπεια ο αφορισμός “οι λιγότερο εθνικιστές είναι οι άντρες” είναι απλά ανόητος. Πάντως υποθέτω οτι οι Ελληνίδες (εθνικίστριες) ενδεχομένως να είναι λιγότερες πληθυσμιακά απο τους Έλληνες (εθνικιστές). Και αυτό είναι που τις κάνει και τόσο σημαντικές. Διότι είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις επίγνωση οτι φέρεις ελληνική ταυτότητα (δεν εννοώ την αστυνομική..)

      Στράβωνα, αρχηγέ δεν ανοίγεις κανα γραφείο συνοικεσίων για εθνίκια; 😛

      • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

        Το έθνος αγαπητέ ως ιδεολογία δεν μπορεί από μόνον του να επιβιώσει. Χρειάζεται να υπάρχουν οι απαιτούμενες συνθήκες. Δεν μπορεί να ζήσει μόνον ως πνεύμα, χρειάζεται σάρκα και οστά.

        Ως προς την ιδέα σου, δεν χρειάζεται γραφείο συνοικεσίων. Ούτως ή άλλως είμαστε οι περισσότεροι. Το θέμα είναι ότι νομίζουμε πλέον πως είμαστε λιγότεροι.
        Γιατί;
        Γιατί έχουν στήσει ένα δίκτυο προπαγάνδας όπου ο κανονικός νομίζει ότι είναι εξαίρεσις.
        Μας πιπιλίζουν λ.χ. καθημερινώς το μυαλό πουτάνες και πούστηδες μέσω των ΜΜΕ και μπορούμε να φτάσουμε στο σημείο να πιστέψουμε ότι αυτή είναι η κραταιά πραγματικότητα.
        Δηλαδή μέσω της προπαγάνδας καταφέρνουν να παρουσιάσουν την εξαίρεσι για κανόνα.

        Αρκεί επομένως να γνωρίζει ο κάθε Έλληνας ότι υπάρχουν εκατομμύρια σαν αυτόν.
        Απλώς δεν τα δείχνουν τα κανάλια. Δεν γίνονται παρελάσεις για κανονικούς. Γίνονται παρελάσεις για ακανονίστους.

        Δηλαδή πρέπει να ξέρει ο Έλλην ο κανονικός, ο πατριώτης, ο σωστός ότι δεν είναι μόνος του. Αυτό είναι το μυστικό. Δεν έχουμε κόμμα. Δεν έχουμε κανάλια, δεν έχουμε προπαγανδιστές όμως είμαστε εκατομμύρια. Αρκεί να το πιστέψουμε.

        • Ὁ/ἡ Ἀνώνυμος γράφει:

          Συμφωνώ 100% οτι το έθνος χρειάζεται σάρκα και οστά για να διατηρηθεί ζωντανό, ειδ άλλως αναφερόμαστε μονον στο διανοητικό κομματι του (αυτό για το οποίο μεγάλοι ξένοι διανοητές έχουν εκφραστεί με τόσο θαυμασμό) όχι όμως στο φυλετικό. Ως προς το αν είμαστε οι περισσότεροι δεν το γνωρίζω με βεβαιότητα. Αν με ρωτούσες πχ το 2003 ή το 2007 θα σου έλεγα οτι ισως όχι, δεν είμαστε οι περισσότεροι, αφου είναι βέβαιο οτι μια τέτοια διαδικτυακή συζήτηση θα χαρακτηριζόταν αυτομάτως έκφραση ρατσισμου φασισμού κλπ καταποντισμού. Κατα τη γνώμη μου σήμερα και όσο βαδίζουμε στην κρίση τοσο ανακινούνται τα αρχέγονα αντανακλαστικά για την επιβίωση της φυλής: ή θα επανέλθουμε στα προγονικά βήματα ή θα σβήσουμε. Ενα παράδειγμα είναι οι αυτοκτονίες, το πλήθος των οποίων δείχνει την ηθική και διανοητική κατάπτωση της κοινωνίας, και η ύπαρξη των οποίων απλώς ξεκαθαρίζει κατα αυτό τον τραγικό τρόπο το πραγματικό ζωντανό έθνος απο το επιδοτούμενο ασυλοποιημένο νεκρό κέλυφος του πληθυσμού της δουλειάς του τίποτα και του σκυλάδικου. Και αυτό διότι πέριξ κάθε αυτόχειρα υπάρχει ένας ολόκληρος περίγυρος που ακόμα και ακουσίως, έχει (έχουμε) συνεισφέρει στην αδιέξοδη νοοτροπία που οδηγεί εκεί.

          Όσο οι καφετέριες είναι γεμάτες και οι τραγικοί γονείς σπευδουν πλέον κυριολεκτικά να ξεπουλήθουν για “να σπουδασει το παιδι” (την ίδια στιγμη που οι Αλβανοι πλένουν πιατα σκαλες καθαριζουν βατα και φορτωνουν αχυρομπαλες), παραχωρούμε αίμα και έδαφος που δεν ειναι καν δικο μας. Ειναι των τιμημένων προγόνων μας και των μελλοντικών γενεών του ελληνικού έθνους. οι υαινες που κυβερνάνε δεν μας αφήνουν και δεν έχουμε πάρει χαμπάρι τι σημαίνει κρίση. Ελπίζω λοιπόν να οξυνθούν -κυρίως- τα χρηματικά “προβληματα” λόγω δυο πεποιθήσεων που πιστεύω εχουν βάση: α) Ελληνες και χρήμα δεν πανε μαζί και β) οι Έλληνες είμαστε φτιαγμένοι για να αντιμετωπίζουμε τις κρίσεις κατα μέτωπο.

  3. Ὁ/ἡ Νoname γράφει:

    “Μα στο βάθος πρόκειται περί αγοραπωλησίας. Εκείνες πωλούν ολίγον μύδι και οι δικοί μας πέφτουν με τα μούτρα θαρρείς και στέρεψε η θάλασσα.
    Δεν είναι δηλαδή καν σχέσεις, Είναι δούναι και λαβείν. Απλώς το κρύβουν πίσω από δήθεν συναισθήματα (περί αγαμίας πρόκειται). ”

    Ακριβώς όπως οι πλούσιοι μπορούν να “εξαγοράσουν” την καλύτερη μοντέλα(σε εμφάνιση) και να το παίζουν “επιτυχημένοι” άντρες, προσπαθούν να κάνουν το ίδιο και οι μη πλούσιοι(συνειδητά ή όχι). Μου αρέσει που κατά βάση το θεωρούν και μαγκιά τους να έχουν μία δίμετρη/πολύ νεαρή/”αφοσιωμένη” ξένη, παρά μία Ελληνίδα κοντύτερη/ίδιας ηλικίας/νορμάλ αφοσιωμένη μπλα μπλα.
    Το γέλιο όμως είναι, όταν κλείνουν οι πόρτες πάντως, να ξέρετε ότι κανείς σχεδόν δεν σχολιάζει θετικά τέτοιες επιλογές. Ποτέ μου δεν έχω ακούσει κάτι θετικό από τους τριγύρω από το ζευγάρι. Οι γύρω σας, σας παίζουν ένα κοινωνικό θέατρο και από πίσω μόνο κακά σχόλια ακούγονται όσον αφορά στο κουτσομπολιό. Ξέρω ακόμα και μανάδες που από πίσω πλαντάζουν στο κλάμμα και κρατιούνται μπροστά στα παιδιά τους, γιατί βλέπεις ο κανακάρης τους γκάστρωσε μία άγνωστη και την παντρεύτηκε μονομιάς, ενώ την αντίστοιχη Ελληνίδα την παίδευε επί άπειρα χρόνια.
    Όμως τώρα που κατρακυλάμε οικονομικά, για να δούμε τι θα κάνουν οι αλλοδαπές. Θα φύγουν τρέχοντας για τις πατρίδες τους; Σε μερικές Βαλκανικές χώρες δίνουν και 600 ευρώ στα εργοστάσια. Για να δούμε, για να δούμε!

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Δηλαδή βγάζουμε το άχτι μας: «Κουφάλα πλούσιε, το παίζεις γκόμενος με την SLK, θα το παίξω και εγώ με το χωραφάκι μου εκεί που με παίρνει».
      Αρρωστημένες καταστάσεις σε όλα τα επίπεδα. Η γυναίκα όχι ως σύντροφος αλλά ως αντικείμενο επιδείξεως, έναν ρόλο που αποδέχεται και η ίδια η γυναίκα, ξένη ή Ελληνίδα.

      Το θέμα φίλε ξέρεις ποίο είναι; Ότι πολιτισμικά μας έχουν πάρει φαλάγγι.
      Δεν ξέρω πόσο είσαι αλλά εάν είσαι πάνω από 35 θα σου θυμίσω την εποχή όπου το να κρατάς ένα κινητό μοτορόλα χρυσό-σπαστό (αν τα θυμάσαι) ήταν καγκουριά, γυφτιά.
      Ακόμη και το να επιδεικνύεις το κινητό ήταν καγκουριά.
      Μέσα σε λίγα χρόνια έγινε μόδα.

      Το ίδιο και στο ντύσιμο. Αυτά που για τα γούστα τα προ 2000 ήταν γύφτικα, τελικώς επικράτησαν και γίναμε όλοι γύφτοι.
      ΠΟιος ήταν ο συνδετικός κρίκος μεταξύ των δύο εποχών;
      Οι των ανατολικών χωρών. Αντί ερχόμενοι να υιοθετήσουν τα δικά μας γούστα, μας επέβαλαν τα δικά τους, θαρρείς και η Ελλάδα ήταν το τιποτιστάν μέχρι που ήρθαν να μας δώσουν τα φώτα τους.

      Απελπισία σε όλα τα επίπεδα. Αφού πιστεύω πια ότι αν σήμερα το να φοράς χλαμύδα είναι υπερβολικό, εάν πλακώσουν οι Γερμανοί με χλαμύδες θα γίνει υπέροχο.
      Είμαστε ικανοί να αντιγράψουμε μέχρι και τον Ελληνισμό αρκεί να μας τον φέρουν οι ξένοι.

      • Ὁ/ἡ Noname γράφει:

        Γενικώς η ζωή πάνω κάτω είναι ίδια, απλά αλλάζει η κλίμακα μεγέθους(πλούσιοι, φτωχότεροι κλπ). Είναι βλέπεις και το σπορ του στριπτιτζάδικου που μεγενθύνει τον ανταγωνισμό μεταξύ ανδρών από μικρή ηλικία, χαλαρώνει και τα ήθη, εξοικειώνει με καταστάσεις….
        Η Ελληνίδα το χωραφάκι μπορεί να μην το λογαριάζει ή μπορεί να το βλέπει πλέον σαν φορολογικό τεκμήριο, αλλά η ξένη που όποτε θέλει φεύγει, ποιος ξέρει πώς το βλέπει! Είναι και το ευρώ βλέπεις. Και είχες πολύ δίκιο όσον αφορά αυτό που έλεγες για τα χωριά και τον τρόπο που λειτουργούσε αποτρεπτικά το κουτσομπολιό στις αποφάσεις του καθενός επί προσωπικού. Βρε που μου έδειξες ότι οι μέχρι και οι “σιχαμερές” κουτσομπόλες, εν τέλει υπηρετούσαν έναν κοινωνικό ρόλο σημαντικό στην πράξη. Επίσης, πρέπει να επιστρέψουν και οι ποδιές! Για να μην πω και τα θηλέων+αρρένων. Που αν με ρωτούσε κανείς πριν μερικά χρόνια αν συμφωνώ με τα παραπάνω, θα γελούσα στα μούτρα του. Τόσο “μπροστά” μας πηγαίνουν, που πρέπει να πάμε ολοταχώς πίσω για να έχουμε ελπίδες να επανέλθουμε στο πώς είμασταν 15-20 χρόνια πριν!

        Όσον αφορά στο ντύσιμο δεν είναι ανάγκη για να ξοδέψεις πολλά για να είσαι αξιοπρεπώς ντυμένος, αλλά η αλήθεια είναι ότι η πλειοψηφία είναι λες και έβαλε ό,τι βρήκε μπροστά του.

        • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

          Μακάρι να βάζαμε ό,τι βρίσκαμε μπροστά μας. Τουλάχιστον αυτό θα σήμαινε μια αναγκαστική επιλογή. Ο Σωκράτης λ.χ. κυκλοφορούσε συνειδητά εξυπόλυτος. Αριστοκράτης ήταν, λεφτά είχε. Επέλεγε όμως να κυκλοφορεί ξυπόλυτος.

          Εμείς ούτε αυτό δεν έχουμε θάρρος να κάνουμε. Δεν έχουμε λ.χ θάρρος να φορέσουμε ένα τρυπημένο από την πολυκαιρία τζιν. Πρέπει να το αγοράσουμε τρύπιο ή να σχεδιάσουμε τις τρύπες με τρόπο που να φαίνεται κάπως στιλάτο. Μάλιστα εάν δούμε μπροστά μας κάποιον με πραγματικά λιωμένο παντελόνι μέχρι που θα τον χλευάσουμε.

          Δεν είμαστε αντικομφορμιστές, μούρη αντικομφορμιστική πουλάμε. Ακόμη και το αναρχοάπλυτο είναι σκηνοθετημένο.
          Το θέμα είναι ότι ξοδεύουμε και λεφτά για να ντυθούμε σαν γύφτοι.
          Χίλια χρόνια με το αρχαίο τριβώνιον και ξυπόλυτοι παρά αυτό το πράγμα, το ντεμέκ, το δήθεν, το τάχα, το τεά (το αντίστοιχο Ποντιακό 🙂 )

  4. Ὁ/ἡ eksothen γράφει:

    Παραξενα πραγματα η χρηση των λεξεων, νομιζω.
    Εαν εγω αποκαλω καποιον ‘χρωματιστο’ ή εγχρωμο για να διαφοροποιησω τον εαυτον μου απο εκεινο τον ανθρωπο σε ιδιοτητα χρωματος, τι ακριβως εννοω;;
    Εαν αυτος ειναι ‘χρωματιστος’ εγω ειμαι αχρωματιστος;;
    Πως θα αναφεροταν προς εμενα καποιος στην Αφρικη χωρις να ξερει το ονομα ή την καταγωγη μου;; Ο αχρωματιστος ή ο λευκος;;

    Αυτη η τραγελαφικη υποκρισια, στην τοσο απλη χρηση της γλωσσας, δλδ, να αποφευγουμε να προσδιοριζουμε την διαφορετικοτητα εκφραζει, κατα την γνωμη μου, καθαρα έλλειψη αυτογνωσιας και ειναι γεματη με υποκρισια. Η πολιτικη ορθοτητα εχει διεισδύσει ή πιο σωστα ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΦΗΣΕΙ να ειναι παρων και στην γλωσσα μας. Εχουμε δεχτει εναν ‘αστυφυλακα’ μεσα στην νοητικη μας επεξεργασια, στην καθημερινοτητα μας.
    Η αρχη του τραγελαφικου, της διπλης προσωπικοτητας.
    Οι προγονοι μας, επαιρναν θεση για τα παντα, και ΠΟΤΕ δεν αφηναν ανοιχτο το ενδχομενο να παρεμηνευθει κατι, καποια ιδιοτητα στην ζωη μας. Εμεις τι πραττουμε;;

    Ωραιο το αρθρο, κεντριζει.

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Και μόνον μια επίσκεψις στα επώνυμα των Ελλήνων αρκεί για να επιβεβαιώσει τα γραφόμενά σου. Μερικά παραδείγματα Μαυρογιώργος, Κουτσονίκος, Κοντοκώστας, Μακρυγιάννης, Τσολακίδης (Τσολάκς είναι στα ποντιακά ο με κομμένο χέρι -πρφ. τούρκικη λέξις), Βλαχάκης, Σαρακατσάνης, Καμένος, Στουρνάρας, Βαρεμένος…

      Στα επώνυμα των Ελλήνων φαίνεται καθαρά ότι δεν μασάμε τα λόγια μας και λέμε τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη.
      Μάλιστα δίνουμε και εθνική διάστασι λ.χ. Γερμανός, Φραγκούλης, Βουλγαράκης κλπ. είτε κυριολεκτικώς είτε μεταφορικώς λ.χ λόγω κάποιας ιδιότητος (πολύ ξανθός λ.χ.)

      Εντυπωσιακή όμως είναι η απουσία του συνθετικού «Εβραίος» από τα ελληνικά επώνυμα. Κατά την δική μου εξήγηση, αυτά τα ονόματα κυρίως δίδονται στα χωριά όπου η κοινωνία είναι συμπαγής και τονίζεται η διαφορετικότητα. Σε χωριό δηλαδή Καραγκούνηδων ο βλάχος σώγαμβρος λέγεται Βλάχος γιατί διαφέρει και αυτό τονίζεται ακόμη και σήμερα.
      Εβραίος μάλλον δεν πάτησε σε χωριά διότι τον ενδιέφερε να ζει στις πόλεις, απρόσωπος και μακρυά από τις κοινότητες των Ελλήνων.

      Όσο για το «έγχρωμος» είναι παντελώς λανθασμένο γιατί ο μαύρος είναι άχρωμος και όχι έγχρωμος. Είναι αντιεπιστημονικός όρος. Διάβασε το άρθρο «το άσπρο μαύρο».

  5. Ὁ/ἡ eksothen γράφει:

    “…Όσο για το «έγχρωμος» είναι παντελώς λανθασμένο γιατί ο μαύρος είναι άχρωμος και όχι έγχρωμος. Είναι αντιεπιστημονικός όρος. Διάβασε το άρθρο «το μαύρο άσπρο»…”

    Μαλιστα. Το μαυρο ειναι η ελλειψη του χρωματος….Αυτο στις καταλληλες συζητησεις σε κοινωνικο περιμβαλον και παντα, φιλικα θα εσπρωχνε τους θιασωτες και κηρυκες της δηθεν προοδευτικοτητας σε σιωπηλο νευρικο κλωνισμο…..Ωραιος. Ηδη χαμογελαω!

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Μα αυτός είναι ο τρόπος, η μέθοδος. Η πρόκλησις νευρικού κλονισμού.

      Η «προοδευτικότης» έχει πολλές τρύπες στην προπαγάνδα της όμως προκαλεί και νεύρα. Αυτό είναι ακριβώς αυτό που θέλουν. Επιζητούν να νευριάζουμε.
      Από μία άποψι η Χ.Α. είναι βούτυρο στο ψωμί των «προοδευτικών» γιατί είναι μονοδιάστατος και ολίγον…ντουγρού.

      Το ζητούμενον είναι να τους αναποδογυρίσεις την προπαγάνδα και να τους την πετάξεις στην μάπα.

      Ένα παράδειγμα που σκέφτηκα προσφάτως:
      Λένε λ.χ. οι προοδευτικάριοι ότι ο εκκλησιαστικός λόγος πρέπει να μεταφραστεί στα νεοελληνικά, να απλοποιηθεί για να γίνεται κατανοητός ο λόγος από τους πιστούς.

      Λογικοφανές. Από πίσω κρύβεται η αποδυνάμωσις των γραφών, η αποσύνδεσις της εκκλησίας από την σχεδόν δισχιλιετή γλωσσική της παράδοσι, από εκεί δηλαδή που είναι ένας σοφός γέρος 2000 ετών να γίνει ένα παιδαρέλι που θα μιλάει αργκό.

      Δες όμως ποιες ορολογίες χρησιμοποιούν οι «λάτρεις της γλωσικής απλοποιήσεως για την πάρτη των:
      «Αριστερά». Γιατί «αριστερά» παρακαλώ;
      Απλοποιήστε το, εκδημοτικίστε το.
      Γιατί χρησιμοποιείτε καθαρεύουσα στον αυτοπροσδιορισμό σας; Αριστερή πρέπει να λέγεται.
      «Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστερής». Απλοποιημένα πράγματα.

      Ορολογία της αριστερής:
      «Προλεταριάτο, μανιφέστο, αγκιτατορα, φραξιονισμός, σεχταρισμός, οπορτουνισμός, μενσεβικος, λικβινταριστης, τροτσικισμός, οτζοβισμός, ουλτιματισμός, μαοϊσμός, κομμουνισμός, σοσιαλισμός, φουτουρισμός.»

      Κατάλαβες τίποτε; ΟΧΙ.
      Γιατί δεν ξεκινούν την γλωσσική απλοποίηση από τα μούτρα των;
      Έχουν δηλαδή οι υποκριτές άποψι για την γλώσσα της εκκλησίας αλλά στην προπαγάνδα των μας έχουν σαπίσει στα ξενόγλωσσα;

      Γενικότερα όλη η προπαγάνδα των έχει τρύπες. Μπάζει.
      Το θέμα είναι να τις βρείς και να τους τις τρίψεις στην μούρη. Με τα νεύρα κάνεις ακριβώς αυτό που θέλουν. Σκοπός των είναι η «αγιοποίησις» γιαυτό καπηλεύονται όλες τις αξίες του Ελληνισμού, αυτοπαρουσιαζόμενοι ως καλοί και δίκαιοι.

      Φυσικά και ο μαύρος είναι άχρωμος, μελανόμορφος.
      Στα αρχαία τους έλεγαν Αιθίοπες δηλαδή καψομούρηδες. Αυτή είναι η αντιστοιχία διότι το Αιθίοψ δεν το έλεγαν ως φιλόλογοι αλλά στην λαϊκή γλώσσα της εποχής. Στην σημερινή λαϊκή γλώσσα ο Αιθίοψ λέγεται καψομούρης.

      Ή μιλάμε λαϊκά ή όχι.

  6. Ὁ/ἡ gdellas γράφει:

    Και να συμπληρώσω πως κάποιους άλλους τους έλεγαν Φαίακες, επειδή ήσαν φαιοί. Και αυτοί προφανώς δεν ήσαν οι Κερκυραίοι αλλά οι ινδιάνοι από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, που σήμερα τους λέμε ερυθρόδερμους επειδή οι Άγγλοι τους είπαν ρεντ σκιν. Οι Κερκυραίοι είναι λευκοί. Και προφανώς (για μένα) δεν ήταν οι Φαίακες, γιατί αν ήσαν δεν θα χρειαζόταν ο Οδυσσέας να τους πεί τόοοσες λεπτομέρεις για το κατά που πέφτει η Ιθάκη του. Δυό βήματα ήταν.

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...