Και μη χειρότερα (χωρίς λόγια)

Posted: 22 Ἰουνίου, 2013 in Πολιτισμός
Ἐτικέττες:

«Οι βάρβαροι δεν θα ξανάρθουν απ‘τα σύνορα.
Τους εκπαιδεύουν οι σοφοί με τηλεόραση.
Κι οι ορδές τους απ‘τα παιδικά δωμάτια θα ορμήσουν.»
Π.Α. Σινόπουλος

 


Ο φοιτητής με το λευκό ποινικό μητρώο

Από μητέρα γιατρό και πατέρα αγιογράφο προέρχεται ο 24χρονος Ανδρέας Μπουρζούκος. Όπως και ο Νίκος Ρωμανός, έτσι και αυτός δεν είχε απασχολήσει τις Αρχές και διαθέτει λευκό ποινικό μητρώο.

Μεγαλωμένος στα βορειοανατολικά προάστια, στον Χολαργό, μαζί με τις δύο αδελφές του, ο Μπουρζούκος είναι σήμερα φοιτητής σε σχολή στη Μυτιλήνη του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Από το περιβάλλον του δηλώνουν μάλιστα έκπληκτοι για την εμπλοκή του στη ληστεία. Σοκαρισμένος εμφανίζεται και ο Χρ. Ιωαννίδης, υπεύθυνος του προγράμματος Schooligans, ο οποίος υπήρξε καθηγητής του 24χρονου.

“Ήταν ευαίσθητος, ήταν έξυπνος, ή ταν ανήσυχος. Όχι, δεν άκουγε χέβι μέταλ. Άκουγε ροκ, άκουγε Χατζιδάκι, άκουγε Μότσαρτ. Όχι, δεν ήταν αντικοινωνικός. Ίσα ίσα, ήταν πολύ αγαπητός στους συμμαθητές του”, ανέφερε ο κ. Ιωαννίδης.
Πηγή: news247.gr

Advertisements
σχόλια
  1. Ὁ/ἡ ΑΧΙΛΛΕΥΣ γράφει:

    Ανικανότητα των γονέων,των κηδεμόνων,της εκκλησίας,των δασκάλων,των ενηλίκων,της πολιτείας,των στρατιωτικών και όποιων άλλων υπευθύνων, να σηκώσουν το βάρος της ευθύνης και να διαπαιδαγωγήσουν ακόμα και τα ίδια τους τα παιδιά.Έτσι τα αφήνουν,στο όνομα της ελευθερίας έκφρασης και της προόδου της εποχής μας,να τα εκμεταλεύεται ο κάθε επιτήδειος μετατρέποντάς τα σε ερωτικά αντικείμενα προκειμένου δήθεν να ανελιχθούν επαγγελματικά,σε τηλέ-πρόσωπα ικανά για όλα ώστε να ”επιτύχουν” τηλεθέαση,δηλητηριασμένους ”αθλητές” για χάρη των διακρίσεων και γενικά άβουλα όντα στις ορέξεις όσων βρεθούν στο διάβα τους.

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Ο σκοπός των διαβολέων φάνηκε στα δικά μας μαθητικά χρόνια (αναφέρομαι στους 30-40) όταν και μας εμφύτευσαν την διαβολή του χάσματος των γενεών.
      Ελπίζω κάποτε να αποφασίσω να γράψω γιαυτό. Έσπασαν δηλαδή την αλυσίδα, έπεισαν ότι υπάρχει ΧΑΑΑΣΜΑ μεταξύ των γενεών άρα δεν υπήρχε κανένας λόγος να λαμβάνουμε πληροφορίες, παραδόσεις κλπ από ανθρώπους με τους οποίους ας χωρίζει το χάσμα (πολύ βαριά λέξι διάλεξαν). Και ως γνωστόν, όταν το μικρό ζαρκαδάκι ξεχωρίζει από το κοπάδι, το τρώει ο λύκος.
      Σήμερα λένε στα παιδιά ότι οι μεγαλύτεροι δεν έχουν καμία εξουσία πάνω τους, δεν έχουν δίκαιο, δεν γνωρίζουν, σπάστα όλα, διάλυσον το σύστημα, σπάσε τις αλυσίδες, όμως πίσω από αυτό ο κακός ο λύκος καραδοκεί.
      Η αλυσίδα στην φάλαγγα των γενεών δεν είναι δεσμά σκλαβιάς αλλά δεσμός αμύνης. Σαν σπάσει η φάλαγγα διαλύεται η άμυνα.

      Τώρα περνάνε ό,τι μαλακία θέλουν. Αν μπεις στον κόπο να διαβάσεις και άλλα από το schooligans (τι όνομα κι αυτό!) θα φρίξεις.

      Όμως το παιδί είναι φύσει κοινωνικό ον. Δεν μπορείς να το διαπαιδαγωγήσεις μόνος σου. Πάει πάντοτε με τον μέσο όρο του περιβάλλοντος του. Δεν μπορείς να το αποστειρώσεις και να το κρατήσεις μακρυά από τις επιρροές. Μπορείς βεβαίως να δώσεις κάποιες κατευθύνσεις όμως το εκπαιδευτικό σύστημα έχει μεγαλύτερη ισχύ. Και «όλως τυχαίως» στην ηγεσία τους εκπαιδευτικού συστήματός βρίσκονται εδώ και χρόνια προδότες, μειοδότες και γενικότερα ότι αρρωστημένο και συμπλεγματικό μπορεί να υπάρξει.

      Υπάρχουν λύσεις αλλά είναι επαναστατικές, λ.χ. κλειστά και επιλεγμένα τμήματα μαθητών* (ναι, η παραπαιδεία είναι και ελπίδα), ειδικές κατασκηνώσεις μαθητών κλπ κλπ.

      Δεν έλεγε ο Τσίπρας μικρός ότι δεν πρέπει να είναι υποχρεωτική η παρακολούθησις στο σχολείο; Να που ήρθε η ώρα να δικαιωθεί. Δεν πρέπει να είναι υποχρεωτική η παρακολούθησις σε ένα σχολείο πολυεθνικό, μηδενιστικό, αντεθνικό. Οι μαθητικές ώρες είναι πολύτιμες για να τις ξοδεύει ο μαθητής σε ένα περιβάλλον αντεθνικής και γενιτσαροποιητικής προπαγάνδας. Άλλο θα είναι το πραγματικό σχολείο, αυτό το συγκεκριμένο θα είναι μόνον για την πιστοποίησι και τίποτα άλλο. Η παραπαιδεία νομίζω ότι είναι πλέον η μοναδική ελπίδα του έθνους.
      Τέλος πάντων, αυτές είναι τρελές σκέψεις όμως πλέον το σχολείο δεν είναι εθνικό, δεν είναι ελληνικό και είναι λάθος μας εάν νομίζουμε ότι θα βγάλουμε καλλίτερους Έλληνες μέσα από αυτό το σχολείο.

      • Ὁ/ἡ Colaphus γράφει:

        Στράβωνα,

        Όχι ότι δεν υπάρχει το λεγόμενο «χάσμα των γενεών». Αλλά αυτό είναι κυρίως λόγω ψυχολογικών αιτιών.

        Υποθέτω μπορείς να το συνοψίσεις στο ότι τα παιδιά έχουν λιγότερες εμπειρίες στην ζωή, είναι στην περίοδο που κάνουν την επανάστασή τους, ακολουθούν σαν πρόβατα τα τελευταία «τρέντυ» εγκεφαλοπλύματα και στο ότι οι γονείς πλέον ως ωριμότεροι δεν μπορούν να αρέσκονται στα ίδια πράγματα με αποτέλεσμα -τουλάχιστον στους εφήβους- οι γονείς τους να φαίνονται ότι δεν μπορούν να τους καταλάβουν (υπάρχουν γονείς που το παίζουν επίσης τρέντυ και το παίζουν φίλοι με τα παιδιά τους αλλά δεν θέλω να μπω σε αυτήν την κατηγορία γονέων, θα αλλάξει θέμα η κουβέντα).

        Αλλά ναι, κάποιοι προοδευτικοί έκαναν την τρίχα τριχιά, διευκολύνοντας την πλύση εγκεφάλου σε ανίδεα παιδάκια. Κι εγώ δεν θυμάμαι πόσες εκθέσεις είχα γράψει περί του «χάσματος των γενεών».

        • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

          Εμείς είμαστε η πρώτη γενεά στην οποία εφαρμόστηκε η προπαγάνδα περί χάσματος των γενεών. Δεν ξέρω την ηλικία σου, η δική μου σίγουρα ήταν η πρώτη.

          Χάσμα γενεών εκτιμώ πώς δεν υπάρχει. Δεν είναι κάτι το αυθύπαρκτο όπως αφήνει να εννοηθεί ο όρος «χάσμα γενεών» αλλά αποτέλεσμα της τεχνολογικής εξελίξεως. Δεν είναι δηλαδή κάτι το νομοτελειακό.

          Διαφορές μεταξύ των γενεών υπήρχαν πάντοτε και είναι λογικό γιατί ο χρόνος τρέχει. Ο χρόνος όμως δεν τρέχει πάντοτε προς τα εμπρός, αυτή είναι η παγίδα. Ένας Σουλτάνος θα μπορούσε να πείσει τον μικρό γενίτσαρο ότι έχει χάσμα γενεών με τον συντηρητικό χριστιανό παππού του για να κόψει τις επιρροές από αυτόν.

          Ένα μόνον είναι το χάσμα. Το χάσμα μεταξύ ελευθερίας και σκλαβιάς. Δεν υπάρχει άλλο χάσμα.
          Γιαυτό και οι Ρωμαίοι μετά τον Σπάρτακο φρόντισαν ώστε να γεννιούνται οι σκλάβοι χωρίς ανάμνησιν της ελευθερίας των, δηλαδή ο καλύτερος σκλάβος ήταν αυτός που γεννιόταν σκλάβος. Το ίδιο ίσχυε και στην αρχαία Ελλάδα με τις τρεις τάξεις, τους σκλάβους, τους απελευθέρους και τους ελευθέρους. Ο απελεύθερος δεν είναι ελεύθερος, όχι γιατί δεν απολαμβάνει την ελευθερία του αλλά γιατί δεν ξέρει τι είναι ελευθερία και κατά συνέπειαν είναι πιο κοντά στην εκ νέου σκλαβιά.

          Σαφώς και υπάρχουν κάποιες διαφορές μεταξύ των εποχών στις οποίες ζούν οι διαφορετικές γενεές, όμως η επιλογή ενός τόσο βαρυγδούπου και τρομακτικού όρου (χάσμα) είναι τρομακτική από μόνη της. Γιατί αλήθεια επέλεξαν αυτήν την λέξι η προπαγανδιστές-διαφθορείς; Γιατί «χάσμα» και όχι λ.χ. «διαφοροποίησι» των γενεών;

          Θα μπορούσαμε να κάνουμε την θετική σκέψι. Ότι δηλαδή οι πατεράδες μας δεν ήταν ελεύθεροι αλλά απελεύθεροι και φυτεύοντας μας το μικρόβιο του «χάσματος» έκοβαν από εμάς τα δεσμά με την απελευθερία για να μας κάνουν πραγματικά ελευθέρους.

          Όμως δεν νομίζω να έγιναν έτσι τα πράγματα. Οι παππούδες μας και οι πατεράδες μας είναι πραγματικά ελεύθεροι γιατί ακόμη και όταν ζούσαν κάτω από σκλαβιά κατόρθωσαν να διατηρήσουν το γένος και να απελευθερώσουν την Ελλάδα.

          Ουσιαστικά δηλαδή δεν μας χώρισαν δια του «χάσματος» απο τους απελευθέρους προγόνους μας για να μας ελευθερώσουν αλλά το ακριβώς αντίθετον, δια του χάσματος μας χώρισαν από τους ελευθέρους προγόνους μας για να μας σκλαβώσουν, να μας μετατρέψουν δηλαδή σε γενιτσάρους.

          Και δεν είναι μόνον ζήτημα εκπαιδεύσεως. Σκέψου σε πόσα πράγματα μας χώρισαν.
          Στο ΚΑΠΗ ο παππούς, στο καφενείο ο μπαμπάς, στην καφετερία ο νέος.
          Ευτυχώς εγώ πρόλαβα και ήπια την πορτοκαλάδα μου στο ίδιο μέρος όπου έπαιζε ο πατέρας μου το τάβλι του και ο παππούς μου το χαρτί του.
          Ξέρεις τι σημαίνει αυτό;
          Ότι όταν ο παππούς μου μιλούσε με κάποιον φίλο του εγώ άκουγα. Δηλαδή όταν μιλούσαν οι παλαιοί ήταν σαν να απευθυνόταν στην αγορά, σε όλην την κοινωνία δηλαδή. Δεν μιλούσε απλώς, αγόρευε. Ουσιαστικά ομιλούσε (διότι η ομιλία βγαίνει από τον όμιλον).
          Τι άκουγε ο μικρός; Ιστορίες. Κατορθώματα.

          Μάθαινε ιστορία έξω από τα βιβλία. Αυτή είναι η πραγματική ιστορική παράδοσις κάτι που δεν ήθελε το σύστημα γιατί δεν έπρεπε οι γενιές να συνδέονται μεταξύ τους.
          Έτσι χάθηκαν οι διάλεκτοι, χάθηκαν μαγειρικές συνταγές, χάθηκαν χοροί και τραγούδια, χάθηκε η ίδια η Ελλάδα.

          Άλλη περίπτωσις. Κουρείον.
          Από την αρχαιότητα ακόμη το κουρείον ήταν μια μικρά αγορά. Τόπος συνευρέσεως ανδρών.
          Πήγαινε ο μικρός στον τόπο των ανδρών, είχε ανδρικά πρότυπα. Τον κούρευε ο κουρεύς με την ίδια μηχανή που κούρευε και τον πατέρα του.
          Σήμερα έχουμε γεμίσει από κουρεία για παιδιά, με κουκλάκια του Ντίσνει και άλλες παπαριές.
          Χώρια που ο έφηβος πλέον πάει σε κομμωτήριον, δηλαδή σε τόπο γυναικών και όχι ανδρών.
          Άρα υποσυνειδήτως χάνεται το ανδρικό πρότυπο και επικρατεί το πούστικο.

          Και ένα σωρό ακόμη παραδείγματα όπου έσπασαν λ.χ. οι οικογενειακές επιχειρήσεις γιατί το παιδί την είδε ότι το χωρίζει χάσμα με τους γονείς του. Όμως οι οικογενειακές επιχειρήσεις δεν είναι επιχειρήσεις, είναι αυτοκρατορίες. Σκέψου ότι υπάρχουν λ.χ. τυροκομεία στην Ιταλία με 500 και 600 χρόνια ζωής. Αυτά τα είχαμε και εμείς. Τι δεν είχαμε εμείς; Δεν είχαμε μονάδες τυροκομικές; Δεν είχαμε μονάδες κτηνοτροφικές; Σπάζοντας τις οικογενειακές επιχειρήσεις μπόρεσαν να διεισδύσουν άλλες δυνάμεις.

          Τα δεινά του «χάσματος των γενεών» είναι ατελείωτα. Εκτιμώ ότι ήταν μια στοχευμένη ανθελληνική προπαγάνδα με μοναδικό σκοπό την διάλυσι της ελληνικής κοινωνίας.

          Μια άλλη προπαγάνδα έγινε πάλι εκείνην την εποχή με την ταινία «Police Academy» όχι από τους ξένους δημιουργούς της αλλά από τους δικούς μας μεταφραστές που την ονόμασαν «Μεγάλη των Μπάτσων Σχολή» ουσιαστικώς γελοιοποιώντας την Μεγάλη του Γένους Σχολή, Και αυτό στοχευμένο και όχι τυχαίο κατά την γνώμη μου. Όχι βεβαίως προπαγάνδα του ιδίου μεγέθους με το «χάσμα» αλλά ενδεικτική των ανθελληνικών δυνάμεων που υπάρχουν παντού, από την παιδεία και τον κινηματογράφο μέχρι τον αθλητισμό και την μουσική.

          ________________
          Το άλλο που είπες για τους γονείς που το παίζουν παιδιά εντάσσεται και αυτό μερικώς στον ίδιον παρονομαστή. Για να μην νοιώθει ο γονεύς ότι τον χωρίζει χάσμα με το παιδί του, αφού ο ίδιος ο γονέας είναι θύμα της προπαγάνδας του χάσματος, δεδομένου ότι αναφέρεσαι σε γονείς 35-50, αφού δηλαδή έχει πιστέψει ο γονεύς ότι υπάρχει το ανύπαρκτον χάσμα, προσπαθεί να το γεφυρώσει γελοιοποιώντας τον εαυτό του.

          Όμως σε αυτό συνέβαλε και κάτι άλλο. Η διακοπή της επαφής μας με την φύση, το γενονός δηλαδή ότι ποντικάκια, σκυλάκια, γαϊδουράκια, γουρουνάκια κλπ πάψαμε να τα βλέπουμε ζωντανά, τα βλέπαμε μόνον από χαρτούν (καρτούν).
          Πρόσεξε όμως τι έγινε, απλά παρατήρησε γύρω σου. Δες τα ρούχα που φοράμε.
          Πιστεύεις ότι θα φορούσαμε ποτέ στο παρελθόν πράσινα παπούτσια με κόκκινο παντελόνι, κίτρινο ριγέ υποκάμισο με μπορντό καπέλο;
          Ξέρει τι κάνουμε; Μιμούμαστε τα καρτούν. Αυτό κάνουμε.
          Στην ουσία δεν μας αρέσει που είμαστε άνθρωποι, δεν έχουμε ως ίνδαλμα τον Αχιλλέα, τον Κολοκοτρώνη, τον παππού μας ή την γιαγιά μας ρε αδερφέ, αλλά την Νταίζη, τον Χιούι, τον Ντάμπο κλπ.
          Ακόμη και στο κρεβάτι δεν γ@μ@με για την ευχαρίστηση, για την κατάκτησι..όχι. Το κάνουμε για την εικόνα μας. Μας ενδιαφέρει η στάσις όχι γιατί μας βολεύει ή γιατί μας ευχαριστεί εμάς ή τον σύντροφο μας αλλά γιατί νομίζουμε ότι είναι ηδονική με βάσει τα όσα έχουμε δει. Δεν γαμάμε δηλαδή, τέχνη κάνουμε, πόζες παίρνουμε.
          Και τι κάνει όταν κάποιος παίρνει πόζες; Έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του τον φωτογράφο. Ότι κάποιος βλέπει.
          Τσούπ, πάει και η κλειστότητα του ερωτισμού, γίνεται δυνάμει όργιο.

          Είναι πολύ βαθύ το πράγμα.

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...