Δ.Ε.Θ. ἐναντίον Δ.Ε.Π.Θ.

Posted: 16 Σεπτεμβρίου, 2012 in Αγορά-εμπόριο, Πολιτισμός, Πολιτική, Τεχνολογία
Ἐτικέττες:, , ,

Ε μα αφήστε μας επιτέλους να κάνουμε καμία δουλειά, να βρούμε τον δρόμο μας. Δεν γίνεται να ασχολούμαστε διαρκώς με τα αυτονόητα ή καλύτερα με την αγνόησιν των. Κάποια πράγματα είναι παντελώς αυτονόητα*.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, διότι εδώ που φτάσαμε πρέπει πάντα να ξεκινάμε από το νηπιαγωγείο.

Έστω λοιπόν ότι παράγω ένα μπιχλιμπίδι. Τι πρέπει να το κάνω αυτό το μπιχλιμπίδι, στο εξής Μ. ;
Να το πουλήσω.
Πώς θα το πωλήσω; Θα το κάνω γνωστό στον κόσμο.
Τι θα κάνω γνωστό στον κόσμο; Το όνομα του Μ. την μορφή του, την χρηστικότητα του, τα πλεονεκτήματα του.
Πώς θα γίνει αυτό;
Είτε απευθείας στην αγορά, αναθέτοντας τις παραπάνω διαδικασίες στο δίκτυο καταστημάτων και εμπόρων ή με μεθόδους διαφημίσεως.
Η διαφήμισις μπορεί να είναι τηλεοπτική, έντυπος, ηλεκτρονική αλλά και αυτή δεν αρκεί αφού το προϊόν σε αυτές τις περιπτώσεις είναι απομακρυσμένο, εικονικό. Άρα πρέπει να βρω έναν τρόπο να το παρουσιάσω ζωντανά.
Πού θα γίνει αυτό;
Στις εκθέσεις εμπορευμάτων. Μια από αυτές και μάλιστα μία από τις μεγαλύτερες της Ευρώπης μέχρι προ 30ετίας (τριακονταετίας) ήταν η ΔΕΘ, η Διεθνής Έκθεσις Θεσσαλονίκης**.

Δηλαδή πόσο πιο απλό μπορεί να είναι ένα πράγμα;
Επειδή βεβαίως η παρουσιάσεις προϊόντων σε εκθέσεις είναι ακριβό σπορ, δεν αφορούν μπιχλιμπίδια αλλά προϊόντα αιχμής, μηχανήματα, καινοτομίες κλπ.

Ποία είναι τα πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης;
Είναι η πρωτεύουσα των Βαλκανίων. Πρωτεύουσα βεβαίως δεν είναι μια λέξις αόριστος την οποία λέμε από συνήθεια, όπως δυστυχώς καταντήσαμε να χρησιμοποιούμε τας λέξεις.  Η πρωτεύουσα είναι μετοχή, το αρσενικό της είναι «ο πρωτεύων», ουδέτερο «το πρωτεύον». Δηλαδή η Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη σε σπουδαιότητα πόλις των Βαλκανίων μαζί με την Κωνσταντινούπολι, γιαυτό και όταν ήταν Ελληνικές και οι δύο πόλεις, η μία ήταν η Βασιλεύουσα και η Θεσσαλονίκη ήταν Συμβασιλεύουσα.
Είναι προσβάσιμη από νερό, γη, αέρα, από διάστημα, υπογείως και γενικά μπορεί κάποιος να πάει στην Θεσσαλονίκη με όποιον τρόπο θέλει, ακόμη και κολυμπώντας. Θεωρητικά τουλάχιστον.

Είναι η πόλις με αδιάλειπτον ιστορικήν παρουσίαν εδώ και 2.300 χρόνια. Από την εποχή του θανάτου του Μεγάλου Αλεξάνδρου μέχρι σήμερα η πόλις ουδέποτε έχασε την σπουδαιότητα της. Είναι ακόμη και η πρωτεύουσα του εθνικού μας διχασμού, αφού σε αυτήν εδραιώθηκε η κυβέρνησις του Ελευθερίου Βενιζέλου εναντίων της κυβερνήσεως  Βασιλέως Κωνσταντίνου των Αθηνών.
Με λίγα λόγια δεν είναι μια πόλις παίξον-γέλασον αλλά μια πόλις με όρχεις, με ζωντανό βυζαντινό άρωμα, θρησκευτικό τουρισμό και πολλά σημεία αρχαιολογικού ενδιαφέροντος τόσο μέσα στην πόλη όσο και γύρω από αυτήν σε ακτίνα πολλών δεκάδων χιλιομέτρων.

Γιαυτό λοιπόν τον λόγο η Δ.Ε.Θ. ήταν καταδικασμένη να επιτύχει, να γίνει μια τεράστια έκθεσις και να προσελκύει επισκέπτας από όλα τα μήκη και πλάτη της Ευρώπης. Κι όλα αυτά μέχρι την στιγμή που αποφάσισαν οι πολιτικοί μας να την κάνουν μαγαζάκι, μεγαλώνοντας την σπουδαιότητα της εκθέσεως περί των τοπικών και μικραίνοντας την περί των διεθνών. Έτσι η Δ.Ε.Θ. από Διεθνής Έκθεσις Θεσσαλονίκης κατήντησε Δημόσιον Εκθετήριον Πολιτικών Θέσεων (Δ.Ε.Π.Θ.).

Αντί λοιπόν να έρχονται στην Δ.Ε.Θ. προσκεκλημένοι όλου του κόσμου, να ομιλούν περί των τεχνολογικών καινοτομιών, περί εμπορίου, ναυτιλίας (είπαμε, έχει και θάλασσα ή πόλις), περί αρχαιολογίας, επιστημών, αντί δηλαδή μέσα στον Σταυρήτε (πντ. Σεπτέμβριος) να μετατρέπεται η πόλις σε κέντρο παγκοσμίου ενδιαφέροντος, έχει καταντήσει να την επισκέπτονται οι πολιτικάντιδες για να λένε τας γνωστάς ανοησίας των για το πώς θα σώσουν οικονομικά την Ελλάδα, όταν έχουν καταστρέψει ακόμη και τον θεσμό από του οποίου το βήμα λένε τις ασυναρτησίες των.

Αντί να υπάρχει μόνιμος τηλεοπτικός σταθμός Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης, όπου σε καθημερινή βάση θα γίνεται παρουσίασις καινοτομιών και προϊόντων, φιλοξενούνται εντός της ΔΕΘ τα περίπτερα των τοπικών σταθμών (ΕΡΤ, ΕΤ3 κλπ) δηλαδή γίνεται το ακριβώς αντίθετο από αυτό που πρέπει να γίνει.
Για να βγάλεις λεφτά υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες τρόποι. Ένας εκθεσιακός σταθμός (λ.γ. τηλε-Δ.Ε.Θ. με Ελληνικούς χαρακτήρες παρακαλώ) είναι ένας από αυτούς. Όρεξη να έχεις για να μαζεύεις λεφτά, ειδικά σε μια πόλιν όπως η Θεσσαλονίκη.
Ποίος όμως έχασε το μυαλό του για να το βρούνε οι δήθεν αρμόδιοι;

Και φυσικά για να συμπληρωθεί το κερασάκι στην τούρτα, έρχονται κάθε χρόνο λουλούδια πάσης φύσεως και προελεύσεως για να κάνουν την πόλη ανάστα ο θέος. Αυτά τα λελουδικά μπορεί να είναι από ΠΑΟΚια, Αρειανους και Ηρακλειδείς που τα σπάνε για τις ομάδες των, μέχρι αναρχικοί, αντιεξουσιαστές, αντικαπιταλιστές, ΠΑΣΟΚια, ΜΑΟΚια και ότι υπάρχει στον τοπικό μπαξέ που λέγεται Ελλάς.

Βεβαίως η Θεσσαλονίκη δεν έχει ανάγκη από έκτακτα γεγονότα για να συγκεντρώσει διαμαρτυρίες. Επί καθημερινής βάσεως τα συντρόφια του ΚΚΕ βρίσκονται στην πλατεία Αριστοτέλους και όταν το πάρκο δεν είναι κατειλημμένο από μπεκρούλιακες, μπαίνουν τα μεγάφωνα των επαγγελματιών επαναστατών και γεμίζει χαρτί και φωνές η πόλις. Δουλειά δεν είχε ο διάολος…κάθε ημέρα πορείες.

Έβγαλαν δε τις μπασκέτες από την μπασκετομάνα Θεσσαλονίκη για να έχουν περισσότερα παγκάκια να μπεκροπίνουν οι λάθρο. Σήμερα σε ολόκληρη την Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει σχεδόν καμία υπαίθρια μπασκέτα, εάν είναι δυνατόν.  Πώς θα βγει ο νέος Διαμαντίδης εάν δεν υπάρχουν μπασκέτες; Κάποτε η πόλις μύριζε μπάσκετ από χιλιόμετρα. Τέλος πάντων, άλλος καημός και αυτός.

Σαν να μην έφτανε αυτό, θέλουν να μεταφέρουν και την έκθεσιν στην Σίνδο, γιατί προφανώς έχει φράγκα η δουλειά αφού το οικόπεδο (χωρίς το «οίκο-») της Δ.Ε.Θ. ίσως να είναι και το ακριβότερο της Ευρώπης, αποστερώντας από την Δ.Ε.Θ. την επαφή με την θάλασσα, δηλαδή την δυνατότητα να εμπεριέχει και την ναυσιπλοΐα. Και γιατί ρε μπαγλαμάδες δώσατε το παλαιό Λούνα Πάρκ στον Λαμπράκη για να κάνει το Μέγαρον Μουσικής; Εκεί έπρεπε να γίνει το μέγαρο; Είχε ανάγκη η πόλις από μέγαρο; Ας μεταφέρατε την έκθεση στην ανατολική παραλία αφού δεν σαν κάνει εκεί που είναι. Αλλά ξέχασα…έπρεπε να φάει και το Λαμπρακιστάν, όπως και κάποιος πρέπει να φάει το σημερινό οικόπεδο της εκθέσεως. Τα πάντα εν σοφίᾳ.

Εγώ θα πω το εξής. Η Δ.Ε.Θ. δεν είναι πολιτικό γεγονός. Είναι οικονομικό και εμπορικό γεγονός.
Σκοπός της δεν είναι να δίνει βήμα στον Καραμανλή, Παπανδρέου, τον Τσίπρα τον Μίπρα και το κακό συναπάντημα. Σκοπός της εκθέσεως είναι να φέρνει λεφτά, λεφτά, λεφτά, λεφτά. Κέρδος, όσο και εάν δεν αρέσει σε κάποιους. Πλούτο.

  • Αλλά πως να συμβεί αυτό όταν ο λιμήν της Θεσσαλονίκης δεν κάνει πια δρομολόγια; (Αν είναι δυνατόν να μην φεύγουν βαπόρια από Θεσσαλονίκη για τα νησιά. Έλεος. )
  • Όταν ο Ο.Σ.Ε. έχει κόψει τις συγκοινωνίες για την δυτική Μακεδονία αλλά και τις διεθνείς γραμμές, ισχυριζόμενος τάχα μου και δήθεν μου ότι ήταν ασύμφορα;
  • Όταν το αεροδρόμιο της πόλεως εδώ και χρόνια υπολειτουργεί και όταν έχει ομίχλη δεν λειτουργεί καν;
  • Όταν το μετρό έχει παγώσει και όταν ο άξονας Ν.Σ.Σταθμός – Α.Π.Θ., ο άξων δηλαδή ο οποίος διέρχεται από:
    Το Υπουργείον Μακεδονίας Θράκης, τον Ιερόν Ναόν Αγίου Δημητρίου (με τεράστιο θρησκευτικό τουριστικό ενδιαφέρον) και το Καυτατζόγλειο, ο άξων που βγάζει από τρεις διασταυρώσεις στην περιφερειακή οδό, είναι ένας από τους χειροτέρους δρόμους της πόλεως; Στην Αγίου Δημητρίου μπορεί να συναντήσει κανείς από πρεζόνια και πουτάνες μέχρι Πακιστανούς με καροτσάκια, Γεωργιανούς μπεκρήδες στην μέση του δρόμου, βρωμιά, κάδους όπου να είναι αλλά αυτό που δεν μπορεί να συναντήσει είναι ένα σημείο σταθμεύσεως καθώς είναι η πρωτεύουσα οδός της τριπλοσταθμεύσεως.

Η σπουδαιότερη δηλαδή οδός της πόλεως, αυτή που θα έπρεπε να φυλάσσεται ημέρα και νύκτα, που θα έπρεπε να είναι γεμάτη από λουλούδια, κήπους, μνημεία, καταστήματα, χρώματα και αρώματα, είναι η οδός της κοσνομασιόν από πόρνες τετάρτης κατηγορίας, της βρωμιάς, του μποτιλιαρίσματος ενώ οποιαδήποτε άλλη χώρα εάν είχε έστω και μόνον τον Ναό του Αγίου Δημητρίου θα είχε την ομώνυμον οδόν κόσμημα και στα όπα-όπα.
Τρία όμως λεωφορεία να έρθουν με τουρίστες, τα δύο δεν θα έχουν που να παρκάρουν, και αυτό τις καλλές ημέρες.

  • Στα «μάρμαρα» που έπαιζε μπάλα ο Κούδας πιτσιρίκος, υπάρχει εδώ και 15 χρόνια ένα πράγμα που ομοιάζει με ανασκαφή αλλά και ανασκαφή δεν το λες. 15-20 χρόνια, με σπασμένες οδοντογλυφίδες να γινόταν οι ανασκαφές κάποτε θα τελείωναν.
  • Μήπως όμως αξιοποιήθηκαν τα άλλα βυζαντινά μνημεία της πόλεως; Οι Δώδεκα Απόστολοι λ.χ. είναι παρατημένοι στους γύφτους και τους τουρκογύφτους. Στην Αγίου Δημητρίου και αυτοί. Η αρχαιοτέρα βυζαντινή εκκλησία δίπλα μάλιστα στα δυτικά τείχη της πόλεως, τα οποία είναι μαυρισμένα σε κάποια σημεία, γιατί βάζουν φωτιές οι διάφοροι ούγκα-μούγκα για να ζεσταθούν. Πέρα βρέχει όμως…Παραδίπλα πουλάνε λαθραία τσιγάρα, παραδίπλα ναρκωτικά, πιο πέρα γαμιούνται μέσα στα πάρκα και υπάρχουν από πεταμένα καλτσόν μέχρι σύριγγες και καπότες. Εδώ πουλάνε λαθραία τσιγάρα δίπλα από τα περίπτερα της Αριστοτέλους!
    Τι να πει κανείς βεβαίως όταν έχουμε κάνει τέχνη την βρωμιά, τον θόρυβο και την απροσδιοριστία. Εδώ θεωρούμε τέχνη τα γράφιτι, μουσική τα μπάμ-μπούμ και γλυπτική τα «τρία σίδερα στην τύχη».

Τέλος πάντων, η ουσία με δυο λόγια είναι ότι όταν όλοι οι άξονες μεταφορών και συγκοινωνιών προς Θεσσαλονίκη είναι υποβαθμισμένοι, τότε πῶς να λειτουργήσει και αυτή η έρμη η Δ.Ε.Θ.; Δηλαδή τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλεως είναι μόνον στα χαρτιά αφού στην πράξη οι διάφοροι πολιτικοί ομιλητές της Δ.Ε.Θ. φρόντιζαν επί δεκαετίες να πριονίζουν τα φτερά της πόλεως.

Όταν βεβαίως πουληθούν τα πάντα, όταν δηλαδή ξεπουληθούν για ένα κομμάτι ψωμί και ο Ο.Σ.Ε. και το αεροδρόμιο και ο λιμήν και οι δρόμοι και η Δ.Ε.Θ., τότε η Δ.Ε.Θ. θα μεγαλουργήσει, γιατί η πόλις είναι πλασμένη για μεγάλα πράγματα, όμως τελικά γιατί την απελευθερώσαμε την πόλι; Κάναμε τόσους αγώνες, χάσαμε τόσες χιλιάδες Έλληνες στα πεδία των μαχών για να την ξεπουλήσουμε στους Εβραίους τραπεζίτες και μάλιστα να τους περιμένουμε και ως λυτρωτές; Περάσαμε δηλαδή τόσα και τόσα για να έρθει ένας κάποιος Σόρος και να την πάρει στο πιάτο μαζί με τον μεζέ, μαζί με το καϊμάκι;

Και μόλις τώρα μπήκα στην σελίδαν της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης για να δω τί;
Ότι το domain της σελίδος είναι το http://www.tif.gr. (Thessaloniki International Trade Fair)

Ε μα έλεος. Θεέ της λογικής, καλώ σε να κατέβεις στην Ελλάδα.
Λυπηθείτε μας θεοί της σοφίας, της λογικής, της γνώσεως. Λυπήσου μας και εσύ άγνωστε θεέ.
Μα είναι δυνατόν;  Tif ;;;
Ένα ντομέιν πρέπει να είναι χαρακτηριστικό από μόνον του. Εάν βάλει κάποιος το tif σε μηχανάκι διαδικτυακής αναζητήσεως θα πάρει αποτελέσματα για φωτογραφίες. Πάλι καλά που δεν την ονόμασαν jpeg.

Τόσα χρόνια βεβαίως τα κόμματα που στόμα έχουν και μιλιά δεν έχουν, έκαναν διαγωνισμό για το ποιος θα παρουσιάσει τον πιο άχρηστο αχυράνθρωπο για την τοπική εξουσία. Το ίδιο μάλλον γίνεται σε όλες τις πόλεις. Διαγωνισμός ηλιθιότητος σε όλο το μεγαλείο για να μην έχει ο κόσμος τι να ψηφίσει. Γιαυτό εξάλλου και η πόλις είναι ίδια εδώ και χρόνια, για να μην πω περισσότερα χρόνια, για να μην πω ότι είναι κάθε χρόνο και χειρότερη.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο δήμαρχος της πόλεως, ο δήμαρχος της αποχής δηλαδή, ο Μπουτάρης, ο οποίος ως Αμυνταίειος γνωρίζει την σπουδαιότητα του ΟΣΕ, τόσο για την Θεσσαλονίκη όσο και για την δυτική και κεντρική Μακεδονία, όσο επίσης και για τις εξαγωγές (έμπορος γαρ), αντί να βγάλει μια φωνή για όσα δεν γίνονται στην πόλι, αυτό που είχε να κάνει ήταν να την κάνει την Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα των κιναίδων. Δηλαδή να προσβάλει και τον χριστιανικό χαρακτήρα της πόλεως και να μην μας μείνει στο τέλος τίποτα. Όλα τα είχε η Μαριωρή ο φερετζές της λείπει. Να χάσουμε και τον θρησκευτικό τουρισμό και να μας μείνουν μόνον Εβραίοι, Τούρκοι και πούστηδες.

Κάποια πράγματα δεν αντέχονται. Βάλτε μυαλό και καταλάβετε κύριοι πολιτικοί ότι το σπουδαιότερο έργο που μπορείτε να παράξετε είνει να φύγετε από το επίκεντρο της προσοχής. Η Δ.Ε.Θ είναι οικονομικό γεγονός και όχι πολιτικό και εσείς δεν είστε τηλαστέρες αλλά εργαλεία αναπτύξεως. Δεν θέλουμε να σας βλέπουμε ή να σας ακούμε, θέλουμε να κάνετε δουλειά.

Αλλά τι να πεις, το είπε και ο Χατζιδάκις:  «Όποιος δεν φοβάται το πρόσωπο του τέρατος, πάει να πει ότι του μοιάζει. Καί ή πιθανή προέκταση του αξιώματος είναι, να συνηθίσουμε τη φρίκη, να μας τρομάζει ή ομορφιά.»

Το γεγονός δηλαδή ότι τόσα χρόνια τα βλέπουμε όλα αυτά αλλά δεν αντιδρούμε σημαίνει ότι έχουμε συνηθίσει την φρίκη. Το τέρας του Χατζιδάκι δεν είναι κατ’ανάγκην ο φασισμός. Μπορεί να είναι οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ακόμη και η συνήθεια του θεάματος ενός σκουπιδιού στον δρόμο. Ακόμη και ότι πλέον έχουμε συνηθίσει τις πολιτικές ομιλίες στην ΔΕΘ και έχουμε ξεχάσει ότι αυτή είναι εμπορικό γεγονός.

__________________________________________

*Αυτονόητο. Δηλαδή; Ποίο είναι το νοητό; Δεν είναι αυτό που βρίσκεται στον νου;
Μήπως δηλαδή το αυτονόητον είναι αποτυχημένη σύνθεσις και το σωστό θα έπρεπε να είναι το αυτεννοούμενον, κατά το εννοούμενον;

** ΔΕΘ. Η έκθεσις όταν συντάσσεται με γενική (λ.χ. έκθεσις ιδεών) τότε η γενική αναφέρεται ως αντικείμενο, ως έκθεμα δηλαδή. Συνεπώς δεν είναι Έκθεσις Θεσσαλονίκης (δεν εκτίθεται η ίδια η Θεσσαλονίκη) αλλά έκθεσις εν Θεσσαλονίκῃ. Και σε κάθε περίπτωσι η γλώσσα είναι προϊόν, εξάγεται και αυτό. Δεν νοείται να την εμφανίζουμε ως Thessaloniki International Trade Fair. Είναι Διεθνής Έκθεσις Θεσσαλονίκης ή κατά την άποψι μου Διεθνής Έκθεσις εν Θεσσαλονίκῃ.

Σε κάθε περίπτωσι Εν πάσι περιπτώσει η γλώσσα μας είναι η Ελληνική. Όποιος καταλάβει κατάλαβε. Οι άλλοι θα καταλάβουν με το ζόρι, αφού είναι τέτοια η σπουδαιότητα της πόλεως και της εκθέσεως που μπορεί να καθιερώσει τις Ελληνικές λέξεις. Η γλώσσα δεν επικρατεί απλώς…πολεμάει. Εάν όμως δεν έχει συμπολεμιστές χάνει τον πόλεμο. Τι θα πει Thessaloniki International Trade Fair; Δεν καταλαβαίνω.

Advertisements
σχόλια
  1. Ὁ/ἡ Colaphus γράφει:

    Άντε να τα πει κάποιος τα πράγματα με τ’ όνομά τους!

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Και; Τι θα γίνει εάν πούμε τα πράγματα με το όνομα των;
      Εδώ έχουμε σοβαρό πρόβλημα ταυτίσεως ημών με το Χατζιδάκειον τέρας.
      Σε ποία χώρα του κόσμου θα είχαν μετατρέψει λ.χ. οι κομμουνιστές την κεντρική πλατεία μιας πόλεως σε μόνιμο μαγαζάκι των και δεν θα είχαν σηκωθεί και οι πέτρες;

      Η δε Δημητρίου Γούναρη είναι άνδρο των απλύτων, ενώ όσα χρόνια την θυμάμαι την πόλη, τα αρχαία είναι στο έλεος των ζυθοποτών και των κρεποφάγων. Στο κέντρο της πόλεως παρακαλώ και δεν έγινε μια βιτρίνα αναδείξεως των αρχαίων. Εδώ είχε (δεν ξέρω εάν έχει τώρα) γραφίτι μέχρι και η ίδια η Καμάρα. Απορώ πως γλίτωσε ο Λευκός Πύργος.

      Το άλλο πάλι με την μεταμοντέρνα τέχνη είναι άλλο φρούτο. Δεν βλέπεις ένα άγαλμα της προκοπής. Δύο σίδερα εδώ, τρία σίδερα εκεί, τάχα μου και δήθεν μου τέχνη.
      Πίασον το ωόν και κούρεψον το.

      Αλλά αυτό με την Αγίου Δημητρίου είναι εξωπραγματικό. Μιλάμε για οδό με τεράστιες δυνατότητες και την έχουν αφήσει στο έλεος. Εάν είναι δηλαδή δυνατόν αυτό το πράγμα. Μιλάμε για μια από τις ιστορικότερες πόλεις της ανθρωπότητος και ντρέπεσαι να κυκλοφορήσεις σε κάποια σημεία.
      Αφού να φανταστείς όταν έβγαζα βόλτα τον σκύλο μου, φοβόμουν μην κολλήσει τίποτα (ο σκύλος) γιατί η πλατεία ήταν γεμάτη από περιττώματα ανθρώπων.

      Και τι θα αλλάξει λοιπόν που τα λέμε; Τίποτα.

  2. Ὁ/ἡ Colaphus γράφει:

    Συγγνώμη για την καθυστερημένη απἀντηση. Μόλις εχθές είδα το ημέιλ σου.

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...