Ἡ τῶν ἐπί ἣβης Ἑλλήνων βουλή.

Posted: 15 Σεπτεμβρίου, 2012 in Πολιτισμός, Πολιτική

Και ξαφνικά γέμισε η βουλή σάλια όπως χρόνια τώρα γεμίζουν σάλια και οι μαθητικές αίθουσες από μαθητές χωρίς άποψη, βαθμοθήρες και παπαγαλάκια του μαθητικού προσηλυτισμού. Κατά τον ίδιο τρόπο που κάποτε στα σχολεία έπαιρναν βαθμούς τα παιδιά όταν συμφωνούσαν με τα δεξιά καθεστώτα, έτσι και σήμερα στα σχολεία παίρνουν βαθμούς οι μαθητές που αναπαράγουν την διεθνιστική προπαγάνδα του αριστερού εκπαιδευτικού κατεστημένου.

Ας θυμηθούμε λίγο την ιστορία των Ελλήνων.  Εν αρχαιοτέραις Αθήναις, δημόσιον λόγον είχαν δικαίωμα να εκφέρουν μόνον όσοι ήταν άνω των 30 ετών. Λέτε να ήταν βλάκες οι Αθηναίοι; Γιατί συνέβαινε αυτό; Μα γιατί ο νέος κάτω των 30 ζει σε έναν κόσμο πλασματικό. Βλέπει αλλά δεν μπορεί να κρίνει γιατί δεν έχει σχέσι με την παραγωγή, με την εργασία με την αυτονομία. Είναι επηρεασμένος από την φλόγα της νεότητος και βρίσκεται ακόμη σε μαθησιακό επίπεδο. Δεν έχει 100% δικές του απόψεις αλλά αναπαράγει τις απόψεις που έχει ακούσει από άλλους πάνω στην βιασύνη του να δείξει μεγαλύτερος και σοφότερος. Εξάλλου τον κάτω των 30 δεν τον είχε ανάγκη η πόλις για την σκέψη του αλλά για την ρώμη του, για την άγνοια κινδύνου που είχε και την αντοχή του στα πεδία των μαχών. Είχε όλον τον χρόνο μπροστά του μετά από τα 30 να ασχοληθεί με τα κοινά και να πει όποια π@π@ριά ήθελε βασισμένη μάλλον σε πραγματικό παρά σε φαντασιακό επίπεδο.
Σήμερα όμως δίνουμε λόγο μέσα στο κοινοβούλιο σε εφήβους. Και τι μας δείχνουν οι απόψεις των;

Όλοι έχουμε πάει σχολείο και όλοι έχουμε γράψει τις περίφημες εκθέσεις ιδεών. Μόνον που αυτές δεν αφορούν ιδέες αλλά εξετάσεις δεκτικότητος προπαγάνδας.
Μας έλεγαν οι καθηγητές «εάν αποφασίσετε να διαφωνήσετε με το θέμα, θα πρέπει να είσαστε σίγουροι και πολύ τεκμηριωμένοι», δηλαδή μας έλεγαν: «μην τυχόν και διαφωνήσετε γιατί την πατήσατε από χέρι».  Εκθέσεις ιδεών δηλαδή που καλλιεργούσαν (και καλλιεργούν) την εκφραστική δειλία στους μαθητές αφού εάν κάποιος τολμούσε να αμφισβητήσει το θέμα διακινδύνευε την βαθμολογία του.

Έλεγε λ.χ. για την αστυφιλία το θέμα; Έπρεπε να δεχθούμε την αστυφιλία ως δεδομένη. Μιλούσε για την Ευρωπαϊκή ενοποίηση; Έπρεπε να συμφωνήσουμε διότι διαφορετικά θα μπορούσαμε να χαρακτηριστούμε ή κομουνιστές ή αντιευρωπαϊστές. Ποτέ δεν έμπαινε ένα θέμα με ουδέτερη διατύπωση. Πότε δηλαδή δεν διατυπώθηκε θέμα ως εξής: Λόγοι μετακινήσεων ή παραμονής πληθυσμού σε έναν τόπο. Όχι, το θέμα έπρεπε να θεωρεί δεδομένη την αστυφιλία και πάνω σε αυτό το δεδομένο να γυρνάει το μυαλό του μαθητού. Έπρεπε δηλαδή να έχει ως δεδομένο ότι στην πόλι είναι καλύτερα γιαυτό και λαμβάνει χώρα το φαινόμενο της αστυφιλίας.

Έτσι γίνεται και σήμερα με το θέμα του ρατσισμού. Από την στιγμή που αναφέρεται ένα θέμα στον ρατσισμό και την ξενοφοβία, αυτή πρέπει να υπάρχει. Δεν γίνεται εάν δεν υπάρχει, δεν θα δέσει το γλυκό. Η διατύπωσις δίνει κατευθύνσεις στην σκέψι, χαράζει δηλαδή τα όρια του επιτρεπτού και έξω από αυτά κάθε σκέψις είναι ατύπως απαγορευμένη.

Μία μαθήτρια στο σημείο 1:01:00 του βίντεο τόλμησε να μιλήσει για τον κίνδυνο αλλοιώσεως του γηγενούς πληθυσμού από τους λαθρομετανάστες, αναφερόμενη σε στατιστικές εκτιμήσεις ότι σε λίγα χρόνια οι λαθρο θα είναι 3,5 εκ.  και ο πρόεδρος αμέσως (εξετάσεις δίνει και αυτός φαίνεται) της ζήτησε αποδεικτικά στοιχεία για τις εκτιμήσεις. Είπαμε, απαγορεύεται να διαφωνήσει κάποιος με το θέμα όπως αυτό διατυπώνεται και εάν το κάνει θα περάσει από ιερά εξέτασι. Εάν συμφωνεί με το θέμα, όλα καλά.
Μα φυσικά κύριε πρόεδρε και είναι εσφαλμένη η εκτίμηση γιατί οι λάθρο είναι ήδη 3,5 εκατομμύρια και γιατί λάθρο είναι και οι Αλβανοί που από μόνοι τους είναι πάνω από ένα εκατομμύριο. Αυτό σε πείραξε δηλαδή; Εκτίμησις είναι εξάλλου, εάν θέλεις κάνε εσύ διαφορετική.

Αν δούμε το παραπάνω βίντεο θα δούμε ότι οι εμμορφότερες προφορές είναι αυτές της Κρητικοπούλας και της Κυπριοπούλας. Γιατί;
Γιατί αυτές οι προφορές θυμίζουν τον αυτοκρατορικό ελληνικό κόσμο, τον μεγάλο δηλαδή ελληνικό κόσμο που μπορούσε να αναπτύξει ιδιωματισμούς καθώς απλωνόταν σε μεγάλες γεωγραφικές επιφάνειες. Αυτές οι προφορές που με τόσο ηλίθιο και ανθελληνικό τρόπο σατύρισε και σατυρίζει το νεοαθηναϊκό Κολωνακομυκονιάτικο τηλεγυφτιστάν είναι η ζωντανή απόδειξη του ιστορικού μεγαλείου του Ελληνισμού, είναι η απόδειξη της ιστορικής συνεχείας των Ελλήνων που παρ΄όλας τας αντιξοότητας, παρ΄όλας τας κολοσσιαίας αποστάσεις ασόν Πόντον ως την Σικελίαν και από την Κέρκυρα μέχρι την Αλεξάνδρειαν και την Κύπρον, διετήρησεν την ίδιαν γλώσσαν αποκτώντας  διαφορετικές γλωσσικές ρυτίδες εκφράσεως δηλαδή τις διαφορετικές προφορές επί της ιδίας γλώσσης.

Όπως οι ρυτίδες μαρτυρούν τις εμπειρίες της ζωής, την σοφίαν, έτσι και τα ιδιώματα μαρτυρούν την ιστορική διαδρομή, τα βάσανα και την δόξα του λαού μας. Το σημερινό γλωσσικό λίφτιγκ και τα γλωσσικά μπότοξ του αμερικανοφώνου τηλεγυφτιστάν θυμίζουν την τσαντόγρια που αποφάσισε να το παίξει παιδούλα στο γήρας της. «Γραῦς χορεύει» έλεγαν οι αρχαιότεροι ημών Έλληνες για τέτοια φαινόμενα. Εξάλλου και οι πόντιοι με το «λιφτός» (ίσως λειφτός)  αυτό εννοούμε, τον άνθρωπο δηλαδή τον γελοίο, τον ανόητο με την αταίριαστη υπερνεανίζουσα συμπεριφορά, τον μωρό. Ίσως από εκεί να ετυμολογείται και το «λίφτινγκ»(σικ).

Και τι παρατηρούμε στο συγκεκριμένο βίντεο; Ότι απουσιάζει η ποντιακή προφορά όπως και αυτή των Κωνσταντινοπολιτών.
Γιατί; Μα γιατί δεν υπάρχει πλέον ο ελληνικός Πόντος.
Και γιατί δεν υπάρχει αυτός ο Πόντος;
Γιατί μπήκαν εισβολείς και τον κατέλαβαν όπως και όλο το Βυζάντιο.  Τέτοιοι εισβολείς όπως μπαίνουν και σήμερα στην Ελλάδα. Κατώτεροι ήταν και τότε οι εισβολείς. Μογγολότουρκους χρησιμοποιούσαμε για μισθοφόρους στα χρόνια της τρυφηλής ακμής του Βυζαντίου, τότε που αποφασίσαμε να το παίξουμε ανώτεροι και απόλεμοι και βάζαμε μισθοφόρους να πολεμάνε. Μογγολότουρκους τους οποίους υποτιμήσαμε και ξαναϋποτιμήσαμε μέχρι την μάχη του Μαντζικέρτ, μέχρι δηλαδή την στιγμή που οι Μογγόλοι έγιναν μεγάλοι και το ποτάμι δεν είχε πλέον επιστροφή. Να γιατί στο βίντεο ακούμε κυπριακή και κρητική προφορά αλλά όχι την ποντιακή καθώς η πατρίδα χάθηκε (προς το παρόν).

Και τι παπαγαλίζουν τα παιδιά; Παπαγαλίζουν ότι καλώς παίρνουμε Μογγόλους μισθοφόρους και καλώς τους έχουμε στην επικράτεια μας, δηλαδή μας λένε ότι καλώς θα χάσουμε και άλλα εδάφη, και άλλες προφορές κι άλλες πατρίδες κι άλλα ιστορικά αποδεικτικά στοιχεία. Καλώς θα μικρύνουμε ακόμη περισσότερο για να το παίξουμε υπεράνω γιατί καλώς θα ξαναχάσουμε στο νέο Μαντζικέρτ.

Τι λέτ΄ ωρέ μαθητόπουλα. Γιά κάντε κανένα παγωμένο μπάνιο, μετά ένα καυτό και μετά ξανά ένα παγωμένο μπας και στανιάρετε. Δεν μιλάμε εδώ για ανώτερες και κατώτερες φυλές. Ποσώς μας ενδιαφέρει εάν είμαστε ανώτεροι ή κατώτεροι από έναν Πακιστανό ή από έναν Γερμανό. Εδώ ομιλούμε περί ιδιοκτησίας. Η Ελλάς είναι ιδιοκτησία των Ελλήνων, δεν είναι απλώς ένας χώρος-πεδίον επιδείξεως ευγενούς συμπεριφοράς και βαθμοθηρευτικής μαθητεύσεως. Εντάξει, ανώτεροι είναι οι Πακιστανοί, ανώτεροι και οι Αβγανοί, πολύ ανώτεροι και οι Αλβανοί. Χεστήκαμε για το ποίος είναι ο ανώτερος. Δεν κάνουμε διαγωνισμό ανωτερότητος. Εδώ όμως είναι η Γαία των κατωτέρων Ελλήνων, Γαία θεά και μάλιστα η πρώτη μας θεά και συνεπώς είναι και ιδιοκτησιακό και θεολογικό το ζήτημα της ελληνικής γης. Ας πάρουν την ανωτερότητα των οι Αλβανοί και ας επιστρέψουν στην ανώτερη Αλβανία των και μάλιστα άνω της Βορείου Ηπείρου γιατί και αυτή ανήκει στους κατωτέρους Έλληνες.

Και τι ξέρετε εσείς από φόβο; Ξέρετε μήπως τι είναι ο φόβος; Και γιατί είναι απαραιτήτως κακός ο φόβος; Θεός είναι.
Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας.
Ο φόβος φυλάει τα έρμαια.
Και ο άγιος φοβέρα θέλει.
Ο Πλάτων έλεγε ότι ο φόβος είναι η αναμονή του μελλοντικού κακού.

Δεν είναι φαντασιακό συναίσθημα ο φόβος. Για να υπάρχει δηλαδή ξενοφοβία υπάρχει και ένας λόγος γιαυτήν.
Ας ανέβει κάποιος στον 200ο όροφο ενός ουρανοξύστη και ας του πει κάποιος να μην φοβηθεί και να πηδήσει. Μήπως είναι κακή και η υψοφοβία σε αυτήν την περίπτωσι;
Έλλειψη φόβου είχε και ο Ίκαρος μέχρι την στιγμή που έλιωσαν τα φτερά του και μετάνιωσε την ώρα και την στιγμή που δεν φοβήθηκε και αγνόησε τον λόγο του πατρός του.
Μάθαμε μια λέξι, την ξενοφοβία και την πιπιλάμε την πιπιλάμε μέχρι να παπαριάσει το στόμα μας.
Ναι καλά κάνουμε και είμαστε ξενοφοβικοί ή καλύτερα βαρβαροφοβικοί.
Όποιος δεν φοβάται ας πηδήξει από τον ουρανοξύστη.
Όποιος δεν είναι ξενοφοβικός ας πάρει μερικούς ξένους στο σπίτι του.
Ξυπνήστε ωρέ μαθητούδια, που σας φόρτωσαν μερικούς ΠακιστανοΑλβανοΑφγανοτέτοιους για συμμαθητές και σας έδωσαν και μερικές πιπίλες για να πιπιλάτε.
Και αν είναι κάποιος ρατσιστής και εάν είναι ξενοφοβικός…μαγκιά του.
Ένας άλλος ξενοφοβικός και ρατσιστής της αρχαιότητας είπε:

Οὐ τοίνυν οὐδὲ τοῦτο παραλιπεῖν ἄξιόν ἐστιν, ὅτι καὶ τὰ παιδία τὰ μέλλοντα τοῖς τροφίμοις ὑπηρετεῖν καὶ τούτοις σύντροφα γίγνεσθαι ζητητέον 4.(A.) πρώτιστα μὲν σπουδαῖα τοὺς τρόπους, ἔτι μέντοι ῾Ελληνικὰ καὶ περίτρανα λαλεῖν, ἵνα μὴ συναναχρωννύμενοι βαρβάροις καὶ τὸ ἦθος μοχθηροῖς ἀποφέρωνταί τι τῆς ἐκείνων φαυλότητος καὶ οἱ παροιμιαζόμενοι δέ φασιν οὐκ ἀπὸ τρόπου λέγοντες, ὅτι “ἂν χωλῷ παροικήσῃς, ὑποσκάζειν μαθήσῃ.”

Δεν είναι όμως άξιον ούτε τούτο να παραλείψουμε, ότι και τα παιδιά που μέλλει να υπηρετήσουν και να γίνουν σύντροφοι των παιδιών μας πρέπει πρωτίστως να έχουν σπουδαίους τρόπους (συμπεριφοράς) και να ομιλούν πεντακάθαρα Ελληνικά, για να μην πάρουν τα παιδιά μας την γλωσσική αναξιότητα των βαρβάρων και το μοχθηρό των ήθος συναναστρεφόμενα με αυτά. Γιαυτό και εκείνοι που μιλάνε με παροιμίες λένε ότι «εάν οικήσεις δίπλα σε κουτσό θα μάθεις να κουτσαίνεις».
Πλούταρχος, Πέρι παίδων αγωγής.

Όμως να μην τα αδικούμε τα παιδιά. Αυτή η συμπεριφορά του βαθμογλείφτουλα παραμένει για κάποιους σε όλην τους την ζωή. Εάν μυηθείς στην γλειφτοσύνη δεν ξεκολλάς εύκολα. Μήπως δηλαδή οι ενήλικες βουλευτές του κοινοβουλίου τολμούν να σκεφτούν κάτι διαφορετικό από το θέμα που βάσει ο δάσκαλος του κάθε κόμματος; Εκθεσούλες του κώλου απαγγέλλουν σε κάθε τους ομιλία. Εκθεσούλες δήθεν ιδεών, χωρίς ιδεολογικό όμως ρίσκο, γραμμένες έτσι όπως τις θέλει ο αρχιδασκαλάκος του κάθε κόμματος. Εάν εξαιρέσουμε δηλαδή τις ομιλίες των κομματικών υψηλοβάθμων στελεχών που είναι διαμορφωτές του προτύπου, όλοι οι υπόλοιποι πιπιλάνε την καραμέλα που τους έχει δωθεί, μην τυχών και διαφωνήσουν με το θέμα, μην τυχών και τους βάλει κακό βαθμό ο δάσκαλος, μην τυχών και εκθέσουν λιγάκι παραπάνω τον εαυτόν των.

Μήπως όμως δεν πέρασαν και αυτοί από τα ίδια μαθητικά θρανία όπου οι καλές εκθέσεις ήταν εκείνες που συμφωνούσαν περισσότερο με αυτό που είχε στο μυαλό του ο εκπαιδευτικός; Εκθέσεις δηλαδή όχι ιδεών αλλά εκθέσεις μαντεψιάς για το τι μπορεί να σκέφτεται ο βαθμολογητής. Όχι εκθέσεις ιδεών αλλά εκθέσεις με σκοπό την ευρύτερη δυνατή αποδοχή με το μικρότερο δυνατό ρίσκο. Εκθέσεις ραγιαδισμού.

Αυτό είναι το επίπεδο της πολιτικής μας σήμερα, το επίπεδο του ραγιά που νομίζει ότι σκέπτεται αλλά ουσιαστικά ψυχολογεί τον βαθμολογητή. Το επίπεδο δηλαδή του Καραγκιόζη που προσπαθεί να ξεγελάσει τον Βεζίρη αντί να του αντισταθεί ή ακόμη και να τον πείσει ότι έχει λάθος. Στο Ελληνικό δηλαδή κοινοβούλιο που θα έπρεπε να είναι ο ναός της εφηρμοσμένης ρητορικής λόγω και ιστορικής παραδόσεως, γίνεται διαγωνισμός παπαγαλίας και γλειψίματος με επιχειρήματα της πλάκας και χιλιοειπωμένα.
Από τα παιδία να περιμένουμε όταν οι κανονικοί άβουλοι βουλευτές ορίζουν και την παιδεία κατ΄εικόναν και καθ΄ομοίωσιν των;

Advertisements

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...