Κ.Υ.Ε.

Posted: 12 Ἰουνίου, 2012 in Πατριωτισμός, Πολιτική

Τι σημαίνουν τα αρχικά;
Κόμμα Υδατοποτών Ελλάδος.

Φυσικά και είναι ανύπαρκτο το κόμμα, εάν όμως κάποιος ίδρυε ένα τέτοιο κόμμα τότε οι Έλληνες θα εδιχάζοντο σε αυτούς που θα έπιναν μόνον νερό και σε εκείνους που θα έπιναν μόνον χυμούς.
Είμαστε γαρ τόσο τρελός λαός που είμαστε ικανοί να διχαστούμε ακόμη και για το πλέον αυτονόητο.

Είναι βεβαίως σίγουρον ότι οι χυμοπότες στα κρυφά θα έπιναν και μερικές γουλιές ύδατος όμως δημοσίως θα ορκίζοντο να σπείρουν μέχρι και τον θάνατο στους υδατοπότες αντιπάλους των, οι οποίοι έχουν αυτήν την κακιά, απαράδεκτη και αντιοικολογική συνήθεια να πίνουν νερό.

Αυτό το γράφω γιατί κάποια πράγματα δεν πρέπει να μπαίνουν στο πολιτικό παιχνίδι. Είναι π.χ. πιο βέβαιον και από τον θάνατον ότι ελάχιστοι Έλληνες νοιώθουν καλά με την κατάσταση στην χώρα στο θέμα της λαθρομεταναστεύσεως.

Όλοι λίγο πολύ είμαστε εθνικιστές και ρατσιστές και μεγαλοϊδεάτες. Αρκεί να ρωτήσουμε κάποιον γείτονα μας που να ξέρουμε πως ψηφίζει λ.χ. ΣΥΡΙΖΑ και θα καταλάβουμε αμέσως ότι δεν τους θέλει τους λαθρομετανάστες στην Ελλάδα. Κι όμως, παρόλα αυτά θα ψηφίσει ένα κόμμα που θέλει να τους ριζώσει τους λαθρομετανάστες στην πατρίδα μας.
Είναι λαθρολάγνος ο ψηφοφόρος;
ΟΧΙ. Απλώς κάνει αυτό που του λέει το κόμμα.
Εάν του έλεγε το κόμμα ότι πρέπει να περπατάει στα τέσσερα θα το έκανε για να ξεχωρίζει από τους άλλους, τους κακούς.

Διότι αυτό είναι το διπολικό σύστημα που έχουμε υιοθετήσει. Στην ουσία είναι δύο σασί στα οποία μπορούμε να προσδέσουμε όποια σαχλαμάρα θέλουμε και να αποτελέσῃ αυτή η πρόσθετη σαχλαμάρα, σημείον διχασμού.

Δεν είναι όμως η σαχλαμάρα που διχάζει. Εάν την απομονώσουμε από το δίπολο τότε αυτή ενώνει και δεν διχάζει.Όλοι μας πίνουμε νερό, όλοι μας θέλουμε μια Ελληνική Ελλάδα, όλοι μας θέλουμε να μαθαίνουμε αρχαία Ελληνικά, όλοι μας θέλουμε ένα κράτος που να λειτουργεί και νόμους που εφαρμόζονται. Κι όμως το κομματικό σύστημα καταφέρνει να μας κάνει να αρνούμαστε ακόμη και τις σκέψεις μας, ακόμη και τα “θέλω” μας.

Ζήτησε λ.χ. κάποιος Έλλην το 1982 να καταργηθεί το πολυτονικό σύστημα;
ΌΧΙ.
Ήταν σαφώς δυσκολότερο από το μονοτονικό, που δυστυχώς χρησιμοποιώ και εγώ, όμως κανένας απλός Έλλην δεν ζήτησε την κατάργηση του. Μόνον όταν εντάχτηκε αυτό σε ένα διχαστικό σύστημα κατόρθωσε να καταργηθεί. Διότι ξέφυγε από την ουσία και ενετάχθη μέσα σε μία ιδεολογική (μπορδολογική) αντιπαράθεσι. Έτσι κατήργησε ένας τιποτένιος φορέας, το Υπ.Παιδείας, ένα σύστημα γραφής με 2.200 χρόνια ιστορίας. Τιποτένιος διότι όταν μιλάμε για την Ελληνική γλώσσα κάθε φορέας είναι τιποτένιος. Κανένας δεν έχει δικαίωμα να περιορίζει γλωσσικῶς τους Έλληνες. Δεν είναι στην δικαιοδοσία οποιουδήποτε Υπουργείου να περιορίζει μια γλώσσα 4.000-20.000 ετών.

Στην αρχαία Αθήνα, ήταν τόσο σημαντικός ο θεσμός των Θεωρικών ώστε ετιμωρείτο με θάνατον όποιος τολμούσε ακόμη και να προτείνει την κατάργησιν του θεσμού. Ήταν χαζοί οι αρχαίοι Αθηναίοι;
ΟΧΙ, γνώριζαν όμως ότι εάν κάτι γίνει αντικείμενο των δημαγωγών θα οδηγούσε σε διχασμό αργά ή γρήγορα, διότι το χάος έρχεται πιο εύκολα από τον πολιτισμό.

Αυτό λοιπόν είναι το ζητούμενο σε αυτές τις εκλογές. Να γίνουμε ξανά οι εαυτοί μας. Να δούμε τις δικές μας απόψεις και όχι τις απόψεις που τα κόμματα φύτεψαν στο μυαλό μας.

Θέλουμε να πίνουμε μόνον χυμούς και να απαρνηθούμε το νερό;
Θέλουμε να γίνει η αρχαιοτάτη Ελλάδα μας, μια πολυφυλετική χώρα Βαβέλ;

Αφού λοιπόν όλοι θέλουμε την Ελλάδα χωρίς λαθρομετανάστες και αφού όλοι μας καταλαβαίνουμε ότι λαθρομετανάστης είναι αυτός που ήρθε στην Ελλάδα χωρίς να ρωτήσει τους Έλληνες και ότι η λέξις λαθραίος είναι τμήμα της Ελληνικής γλώσσης, ας το πούμε επιτέλους στο ΣΥΡΙΖΑ ότι μας λέγει ΒΛΑΚΕΙΕΣ και έρχεται σε αντίθεση με το 85-90% (το 10-15% ή είναι κομματόσκυλα ή πράκτορες) των Ελλήνων σε αυτό το θέμα, όμως επίσης να πούμε στην ΝΔ ότι επίσης μας λέει ΒΛΑΚΕΙΕΣ σχετικά με τις αθρόες αποκρατικοποιήσεις και ειδικά αυτήν του ΟΣΕ.

Ο Ο.Σ.Ε. πρέπει να αναπτυχθεί και δεν πρέπει να πουληθεί κύριοι της ΝΔ διότι είναι και εργαλείο εξωτερικής πολιτικής, αλλά και εθνικής αμύνης. Η Ελλάς ανήκει στους Έλληνες κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ και αυτό δεν είναι ακροδεξιό, είναι Ελληνικό.

Έλεος πια με τις ηλιθιότητες.

Advertisements
σχόλια
  1. Ὁ/ἡ Πελασγός γράφει:

    Νομίζω ότι ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤAΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΟΣΕ
    αν γίνονταν ιδιωτικός ή αν επωλείτο όφελος θα είχε ή χώρα.
    Δυστυχώς κάποιοι επέλεξαν “ΕΓΝΑΤΙΕΣ” που έχουν και διόδια…και όχι τραίνο και σοβαρά οργανωμένες και αξιόπιστες συγκοινωνίες.
    Βάρος είναι για την οικονομία και το επωμίζεται ο Έλληνας φορολογούμενος
    και ο άνεργος.
    Τώρα εγώ με ἁυτή την άποψη είμαι…. υδατοπότης ή όχι ; 🙂

    • Ὁ/ἡ Πελασγός γράφει:

      Για τους λαθρομετανάστες συμφωνούμε ,
      πρέπει να φύγουν με τη θέληση τους (βλεπε χαρτια που λεει ο ….Τσιπρανδρέου )

      και όσοι δεν φυγουν να τους απελασουμε κανοντας σαφες στην τουρκια οτι καθε λαθρομεταναστη που μας στελνει ειναι σαν να παραβιαζει ενα φ16 τον εναεριο χωρο
      μας. Ισοδύναμο ειναι στην τελική.

  2. Ὁ/ἡ Χριστιάνα γράφει:

    Πελασγέ, καλησπέρα.

    Συμφωνούμε φαντάζομαι, ότι όταν μια επιχείρηση δεν διοικείται αρθά και αποδοτικά, δεν φταίει η ίδια!!! 🙂
    Ούτε φυσικά, θα αποτελέσει λύση στην κακοδιαχείρισή της η πώλησή της.
    Όσες Εγνατίες και όσες Αττικές οδοί κι αν χαραχτούν, η μορφολογία τοης Ελλάδας, θα ΑΠΑΙΤΕΙ τον σιδηρόδρομο. Θα τον έχει ανάγκη και θα του δίνει τροφή.
    Δεν είναι ηλίθιοι οι Ιταλοί που παρόλο που έχουν από τους καλύτερους δρόμους της Ευρώπης, χρησιμοποιούν τον σιδηρόδρομο ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από το αυτοκίνητό τους.
    Και δεν μιλάω για τις υπερταχείες Ρώμη-Μιλάνο.
    Μιλάω για το τρένο που αγκομαχάει γκράνγκα-γκρούνγκα να ανεβεί στα Απέννινα και ενώνει τα χωριουδάκια της Κεντρικής Ιταλίας με την υπόλοιπη χώρα.
    Βλέπε Βόρειο Ελλάδα.
    Βλέπε ορεινή Πελοπόννησο.
    Πόσα και πόσα χωριά θα συνδεθούν με μεγάλες πόλεις!!!
    Όχι. Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο ΟΣΕ δεν πρέπει να πωληθεί.
    Από τα λαμόγια που του πίνουν το αίμα με τριτοκοσμικά επιδόματα πρέπει να γλυτώσει και από όλους τους βολεμένους σε αυτόν.
    Με μία ικανή και σωστή διοίκηση, θα κάνει θαύματα.
    Αλλά αυτός, είναι ο δύσκολος δρόμος , φυσικά.
    Υπάρχει και ο εύκολος.
    Αυτός που μας έπεισαν ότι ήταν ο σωστός ΚΑΙ με την Ολυμπιακή.

    • Ὁ/ἡ Πελασγός γράφει:

      Χριστιάνα ,
      καλησπέρα και χαίρομαι που ξανασυναντιόμαστε.

      Στην ανάλυσή σου γενικά συμφωνώ, ώς προς το τι έπρεπε να γίνει σαν στρατηγική στη χώρα.
      Αλλά εδώ έχουμε “τελειωμένες” καταστάσεις, ερείπια που λέει και ο…. ΤΡΙΠΡΑΝΔΡΕΟΥ (κατα το ΟΛΑΝΔΡΕΟΥ ) που ακούω τώρα στην τηλεόραση.

      Δυστυχώς πλέον είναι αργά για τον ΟΣΕ,
      ακόμη και μία άριστη διαχείρηση δεν μπορεί δυστυχώς
      να; τον καταστήσει βιώσιμο
      ( και μάλιστα χωρίς την δυσάρεστη αλλά αναγκαία μεὶωση του προσωπικού )
      λαμβάνοντας υπόψη τα εξής νομίζω αντικειμενικ;a στοιχεία :

      1. τους υπεράριθμους υπαλλήλους του
      και σχετικά υψηλά αμοιβόμενους σε συνάρτηση των προσόντων
      και της δουλειάς που παράγουν

      2. την πλήρη απαξίωση του μέσου , την ελάχιστη(όλο και μειούμενη )
      επιβατική κίνηση καθώς και τον αποκλεισμό του τραίνου ΜΟΝΟ στα πλαίσια
      της Ελλάδας.
      Πολύ σωστὰ τα αναφέρεις όλα για την Ιταλία ,
      αλλά ας μην ξεχνούμε ότι οι Ιταλικοί σιδηρόδρομοι
      συνδέονται τακτικά και άμεσα με ένα τεράστιο ευρωπαικό δίκτυο.

      Δυστυχὼς επαναλαμβάνω και λυπάμαι πραγματικά
      για αυτη την κατάσταση (και για συναισθηματικούς λόγους)
      αλλά δεν βλέπω άλλη λύση.
      Εκτὸς αν μειωθεί το προσωπικό του ΟΣΕ στους μισούς, επαναξιολογηθεί, παράλληλα αρχίσει επέκταση δικτύου και απαναλειτουργία των γραμμών που καταργήθηκαν.

      Ίσως φαίνεται ότι διαφωνούμε ριζικά,
      αλλά εκτιμώ ότι αν είχαμε την δυνατότητα
      να συζητήσουμε εκ του σύνεγκυς
      έχω την αίσθηση ότι μάλλον κάπου θα συγκλίναμε.
      Γιατι δεν μου αρέσει ούτε εμένα να ξεπουλούν οτιδήποτε
      ΕΘΝΙΚΟ! Αλλά ας είμασετ ειλικρινείς ή κατάσταησ στον ΟΣΕ
      είαναι τραγική.Εξακολουθεί να μπαίνει μέσα κάθε μέρα εκτός αν άλλαξε κάτι
      και δεν το ξέρω.Ειλικρινά το λέω μακάρι να έχει βελτιωθεί η κατάσταση.

      Λοιπόν σου στέλνω τους πατριωτικούς μου χαιρετισμούς
      και αναχωρώ δια την πλησιέσερη πλατεία
      για να παρακολουθήσω με άλλους συνέλληνες την ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ,
      ΕΛΑ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΑΣ , ΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ!!!

      Θα μπώ το βράδυ πάλι ..
      Νάσαι καλά.

      • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

        Πελασγέ, ξέρεις πόση γη κατέχει ο ΟΣΕ;
        Δεν μπορείς να φανταστείς. Δεν πάει ο νους σου.
        Κατέχει οικοπεδάρες μέσα σε πόλεις, μαγαζιά, χιλιάδες εκταρίων γης, χωράφια….

        Ως προς την κακοδιαχείριση, επίτηδες το έκαναν αυτό. Μόνον ένα παράδειγμα θα σου δώσω. ΤΟ δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Φλώρινα το έχω κάνει χιλιάδες φορές στη ζωή μου από μικρό παιδί. Δεν ήταν ΟΥΤΕ ΜΙΑ φορά άδειο το τρένο και η διαδρομή πανέμορφη. Στον ιστορικό Άγρα (το χωριό όπου σκότωσαν οι κομιτατζήδες τον Τέλο Άγρα) υπήρχε ένας σουβλαντζής που έκανε παλιά χρυσές δουλειές. Ακόμη έχω στην μύτη μου την μυρωδιά από τα σουβλάκια που έτρωγα μικρός. Για να μην πουμε πόσες χιλιάδες φοιτητών εξυπηρετεί η γραμμή.

        Η γραμμή εξυπηρετεί Θεσσαλονίκη, Πλατύ, Βέροια, Νάουσα, Έδεσσα, Αμύνταιο, Πτολεμαΐδα, Φλώρινα. Περιοχές με πολύ κρύο και χιόνι, τόσο που να κάνει το τρένο απαραίτητο για τις μεταφορές και τις μετακινήσεις. Επίσης η νομοί Θεσσαλονίκης, Ημαθίας, Κοζάνης, Φλωρίνης είναι εξαγωγικοί νομοί. Όλα τα εμπορεύματα (κάποτε οι κουβέρτες Βέτλανς), φρούτα, λαχανικά κλπ εξάγονταν μέσω τρένων στις αγορές της κεντρικής Ευρώπης.

        Κι ΟΜΩΣ, αυτά τα βρωμόσκυλα κατάφεραν να μας πείσουν ότι αυτή η γραμμή είναι ασύμφορη και την έκοψαν. Σήμερα η γραμμή πάει μέχρι την Έδεσσα.

        Αυτό είναι ένα μόνον παράδειγμα. Να μην σου πω τι γίνεται με την γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη.

        Μια χαρά λοιπόν είναι ο ΟΣΕ. Θέλουν να μας πείσουν ότι είναι χάλια για να τον πουλήσουν.
        ΟΜΩΣ σε πληροφορώ ότι οι γραμμές έγιναν διπλές (επεκτάθηκαν και σταμάτησαν οι καθυστερήσεις για ανταποκρίσεις) και αυτή η αναβάθμιση έγινε ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΦΤΑ.

        Δηλαδή και τον πληρώσαμε τον ΟΣΕ για να αναβαθμιστεί και τον παρουσιάζουμε υποβαθμισμένο για να τον πουλήσουμε φθηνά. Εμείς πληρώσαμε το σίδερο για τις γραμμές, τις απαλλοτριώσεις γαιών, ημεροκάματα, ένσημα εργατών…όλα εμείς.

        Όχι φίλε μου. Εάν πουληθεί ο ΟΣΕ θα είναι εσχάτη προδοσία. Χώρια που είναι και το βασικό μέσο μεταφοράς του στρατού σε περίπτωση επιστρατεύσεως. Με τι θα μετακινείται ο στρατός;
        Ξέρεις πόσες μάχες έγιναν στην γραμμή Αφιόν Καραχισάρ για τον έλεγχο των σιδηροδρομικών γραμμών; Τα τρένα δεν είναι απλές περιπτώσεις.

        Εγώ ότι και να μου πει ο οποισδήποτε μπαγλαμάς δημοσιοκάφρος, πιστεύω ότι ο ΟΣΕ απαγορεύεται να πουληθεί.

        • Ὁ/ἡ Πελασγός γράφει:

          Φίλτατε Στράβωνα,
          όπως μεγάλωνε η Ελλάδα μεγάλωνε και ο σιδηρόδρομος.
          Πολύ σωστά και είναι πολύ σπουδαίος ο ΟΣΕ και για αυτό το λόγο ,
          είναι συνυφασμένος με την Ιστορία της Ελλάδας.Την ένδοξη μάλιστα.

          Και προφανώς ὸσοι γεννηθήκαμε ή μεγαλώσαμε ή ζήσαμε στα παιδικά ΜΑΣ
          χρόνια στην Μακεδονία και τη Θράκη αντιλαμβανόμαστε περισσότερο την
          σημασία του τρένου.Γιατί ώς γνωστόν το τρένο ΔΕΝ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΧΙΟΝΙ.
          (Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΑΥΤΑ΄ΙΟ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ).

          Γνωρίζω την περιουσία του ΟΣΕ.
          Είναι κλασσικό πλέον το σχέδιο των ΔΙΕΘΝΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ αγαπητέ,
          “σε χρεώνω ” , “σε καθιστώ προβληματικό” ,
          (είτε ώς υπερχρεωμένο νοικοκυριό, είτε ώς επιχείρηση του κράτους είτε ως το ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ)
          με απώτερο στόχο , να εκποιήσω την περιουσία σου ,
          να σε ξεπουλήσω , να χάσεις την ΕΘΝΙΚΗ,- ΑΤΟΜΙΚΗ κυριαρχία σου
          και εν τέλει την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΟΥ.
          το ίδιο σχέδιο σε διαφορετική κλίμακα.
          Ένα μόνο απλό πράγμα λέω ίσως διαφορετικά από σε΄να.
          Ακριβώς επειδή πρέπει ,
          ως Κράτος αλλά και οι ΕΘΝΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ του (όπως ΟΣΕ Κ.Α.)
          έχουν την αξία και τη σημασία που αναφέρεις για την Εθνική οικονομία, την περίφημη αΑΝΑΠΤΥΞΗ αλλά και την Ιστορία της χώρας , ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΩΑΤΕΡΩ να φροντίσουμε να ειναι υγιείς και να μην επιτέπουμε σε κανένα να τους “χρεωκοπεί” με τον οποιο τρόπο. Ας μπούν μάνατζερς ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ) ΣΤΟΝ ΟΣΕ ΚΑΙ ΑΣ ΠΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΩΣ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΣΕ(ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΧΗΣ ΕΡΓΟ) αλλά τουλάχιστον ναμην γίνει το ίδιο με την ΔΩΔΩΝΗ για παράδειγμα που είναι και κερδοδόρα και άλλες επιχειρήσεις.Ήδη την ΟΛΟΥΜΠΙΑΚ΄Η την χάσαμε , γιατί κάποιοι ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΦΙΛΟΤΙΜΟ και έτρωγαν τις ίδιες τις σάρκες του Δημοσίου κορβανά και της ίδιας της Ο.Α.(με την ηθική και όχι μόνο αυτουργία των όποιοων αλητών πολιτικών).
          Κακά τα ψέμματα.
          Ας προσπαθήσουμε να ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΣΕ πλέον ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΑ , ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.

          Επειδή έχω κάποια σχέση με τη φύση και τα δέντρα,
          πολλές φορές χρειάζεται να κλαδέψεις μερικα κλαδιά
          άρρωστα γαι να σώσεις το δέντρο ή να το μπολιάσεις
          γαι αν σου δώσει νέους και υγιείς καρπούς.

          Και με το καλό όταν σώσεις το ένα δέντρο μπορείς και είναι υγιές
          μπορείς ΑΦΟΒΑ να φυτέψεις δίπλα του και άλλα ακόμα
          χωρίς το φόβο να αρρψστήσουν και αυτά.

          Ελπίζω να έγινα κατανοητός ,
          να είσαι καλά.

          Υ.Γ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΨΕ , ΟΣΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΑΖΕΣΙ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ ΣΤΟ 72 ΜΕΣΑ ..Ε ΑΣΤΑ Ν ΑΠΑΝΕ…..
          ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΩΡΙΣΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ..ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΥΠΟΥΛΟΣ/// ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ….

          • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

            Κι όμως, αν νικήσουμε τους Ρώσου, περάσαμε (νομίζω) ως δεύτεροι. Ακόμη είναι στα πόδια μας το θέμα.

            Ως προς τα δέντρα τώρα, υπάρχουν πολλές περιπτώσεις. Μία είναι να έχεις πορτοκαλιές και η άλλη είναι να έχεις ένα υπεραιωνόβιο ελαιώνα ιστορικής σημασία. Στην πρώτη περίπτωση μπορείς ακόμη και να κόψεις όλα τα δέντρα, στην δεύτερη πρέπει να κόψεις όσο λιγότερο γίνεται γιατί η αξία είναι ανεκτίμητη.

            Ο ΟΣΕ δεν είναι το ίδιο με την Ολυμπιακή. Η δεύτερη πετάει και κάνεις μια νέα εταιρία όποια στιγμή θέλεις (που λέει ο λόγος). ΟΣΕ όμως δεν μπορείς να ξανακάνεις. Ούτε ΟΤΕ φυσικά. Δεν είμαι κρατιστής αλλά κάποια πράγματα πρέπει να μένουν στο κράτος.

            Ο ΟΣΕ είναι μεταφορικό μέσο σταθεράς τροχιάς και χαράσσει εθνική, εξωτερική και στρατιωτική πολιτική. Είναι και εργαλείο πατριδογνωσίας γιατί σε πολλές περιπτώσεις διέρχεται από χωρία που ούτε καν μπορεί να φανταστεί ο επιβάτης. Η κατάργηση των δρομολογίων οδηγεί στην ερήμωση της επαρχίας, πόσο δε μάλλον τώρα με την Εγνατία Οδό, που έχει αφήσει παραδοσιακά χωρία στο έλεος της απομονώσεως.

          • Ὁ/ἡ Πελασγός γράφει:

            Καλησπέρα,
            ΑΝ ΛΕΜΕ, ΑΝ περάσουμε με τους Ρώσους …μετά ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!!!
            ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΓΛΕΝΤΙΑ , ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΚΕΛ!! 🙂

  3. Ὁ/ἡ Χριστιάνα γράφει:

    Άντε, μετά το 1-2, ας απαντήσω.
    ( Δεν ανtέχω να το βλέπω. Ας παίξουν μόνοι τους. 🙂 )

    Γράφεις:

    Εκτὸς αν μειωθεί το προσωπικό του ΟΣΕ στους μισούς, επαναξιολογηθεί, παράλληλα αρχίσει επέκταση δικτύου και απαναλειτουργία των γραμμών που καταργήθηκαν.

    Μα όταν μια επιχείρηση λειτουργεί υπό νέα διεύθυνση, διορθώνονται ΑΜΕΣΑ και χωρίς κανέναν συναισθηματισμό όλα τα σφάλματα που την καθιστούσαν ζημιογόνο.

    Δεν θέλω, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, να πάω την κουβέντα στις απολύσεις και στους Δ.Υ. , αλλά όσο πιο ψύχραιμα μπορώ, σου λέω ότι μέσα σε αυτό το τσουνάμι που μας ταλανίζει όλους, δεν μπορούμε αιωνίως να αγωνιούμε για την διατήρηση του επιδόματος έγκαιρης προσέλευσης λόγω μη εκτεταταμένης σεξουαλικής συνευρέσεως με την σύζυγο the previous night!!!!!
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!
    ΚΑΝΕΝΑΣ δεν πρέπει να χάνει την δουλειά του, αλλά όλα τα ωραία έχουν ένα τέλος και αγαπητέ μου Πελασγέ, σε αυτό το νταλαβέρι φταίνε και οι δύο.
    ΚΑΙ ο ελεεινός πολιτικός γνώριζε καλά ότι με τα ρουσφέρια του καθιστούσε τον ΟΣΕ και την ΔΕΗ πάρκινγκ ψηφοφόρων , αλλά ΚΑΙ ο ψηφοφόρος γνώριζε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ότι -χωνόταν- κάπου αναξιοκρατικά, με μισθό αστρονομικό.

    Λυπάμαι πολύ, αλλά αν βάλω στην μια πλευρά της ζυγαριάς τους πιθανούς απολυμένους και στην άλλη τον ελληνικό ΟΣΕ, θα γείρω με την μία από την άλλη. Θα μπατάρω!!!!!

    Η επαναλειτουργία των γραμμών που καταργήθηκαν μπορεί να γίνει αμέσως με κόστος που θα αποσβεστεί σε χρόνο μηδέν.

    Όσο για την σύνδεση του δικτύου με τα Βαλκάνια και την Ευρώπη, είναι αυτονόητη προυπόθεση.
    Καταρχήν θα κάνουν πάρτυ όλες οι εξαγωγικές εταιρείες της Βορείου Ελλάδος. Όσες απέμειναν, τέλος πάντων.

    Κατά δεύτερον, για πολλούς επιβάτες θα αντικαταστήσει το πανάκριβο και -φοβιστικό – αεροπλάνο, χαρίζοντάς τους ένα ανεπανάληπτο ταξίδι.

    Και βάλε και μια συναισθηματική παράμετρο μέσα που την -μύρισα- στο σχόλιο του Στράβωνα και το σουβλάκι του.

    ( Έληξε, γαμώτο. #$%#$#$%$#$%#$%).

    Είδες τι θυμάται κάποιος που από παιδάκι χρησιμοποιούσε αυτό το μέσο για την μετακίνησή του σε μια μεγάλη πόλη;;;;

    Στην τελική, ας θυμούνται και τα δικά μας παιδιά κάτι γραφικό σε έναν σταθμό, από το πόσες αναταράξεις έκανε το αεροπλάνο μέχρι να σηκωθεί.!!!!!!!

    Κι αυτό, αναγκαίο είναι!!! Μην το γελάς!!!!

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Χριστιάνα, δεν είναι μόνον οι εταιρίες της βορείου Ελλάδος. Μέχρι και τα πορτοκάλια της Πελοποννήσου από την ίδια γραμμή περνάνε. Ξέρεις πόσα διαλογητήρια της βορείου Ελλάδος, εμπορεύονται προϊόντα της νοτίου;
      Τι νομίζεις ότι κάνουν οι εξαγωγείς φρούτων της Β.Ελλάδος όταν τελειώσει η εποχή των βορειοελλαδίτικων φρούτων; Εμπορεύονται τα φρούτα του νότου.

      Μιλάμε για τεράστιο όγκο διακινήσεων. Και είναι απορίας άξιον πως ο Μπουτάρης που κατάγεται από το Αμύνταιο, δεν διαμαρτυρήθηκε.

      Αυτό το κενό φυσικά θα καλυφθεί από ξένες εταιρίες, πιθανόν Σκοπιανές αφού είμαστε τόσο μαλάκες και αφήνουμε να δημιουργούνται τρύπες στις μεταφορές μας.

    • Ὁ/ἡ Πελασγός γράφει:

      Χριστιάνα,
      δεν αγνοώ τα όσα έγραψες τα διάβασα φυσικά και καλά νομίζω τα λές…..
      ..αν έχεις την καλοσύνη δες και την απάντησή μου στον Στράβωνα.

      Προτίμησα όμως τα πρακτικά και άχαρα να τα γράψω στην απάντησή μου πρός τον
      αγαπητό Στράβωνα.

      Σε σένα μια και είσαι γυναίκα και άρα εκ φύσεως πιό ρομαντική ,
      και με τα λόγια σου ….
      “Στην τελική, ας θυμούνται και τα δικά μας παιδιά κάτι γραφικό σε έναν σταθμό, από το πόσες αναταράξεις έκανε το αεροπλάνο μέχρι να σηκωθεί.!!!!!!! ”
      μου ξυπνάς….συνειρμούς προσωπικών μου ρομαντικών αποχωρισμών στα τραίνα θα απαντήσω ρομαντικά-μουσικά.

      ΚΑι μόνο οι σκηνές στίς ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου στους ανα την Ελλάδα σταθμούς είναι συγκλονιστικές.
      Το αεροπλάνο είναι πρακτικότερο, ΑΛΛΑ ΨΥΧΡΟ!

      Άσε που έχουμε ταξιδέψει και ώς ..στρατιώτες με τον ..Μουτζούρη…. 🙂 ….

      Όσο για την εθνική…τα είδες και σύ…τώρα βλέπω αν κανουμε διακοπές…..
      μας ψιλοτσεκούρωσε και ο διαιτητής.

      Σου αφιερώνω λοιπόν τραγούδια που δημιουργούν εικόνες στ μυαλό μας ,
      εικόνες ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΓΛΥΚΙΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ
      υπάρχουν φυσικά πολλές εκτελέσεις των τραγουδιών ,
      Επέλεξα όχι συνήθεις , οι οποίες μου άρεσουν πολύ
      (εσυ θυμάμαι καλά ..έχεις κάποια σχέση με την μουσική )


      ΣΤα ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΛΟΙΠΟΝ … ..και Καλό σου βράδυ

      (απο συναυλία του ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ στο καστελοριζο το 1991)

      ====

      ===

  4. Ὁ/ἡ Χριστιάνα γράφει:

    Στράβων, χωρίς παρεξήγηση, έχω πολύ μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην άμεση χρήση του σιδηροδρόμου από τις εταιρείες της Βορείου Ελλάδος. (προς το εξωτερικό).
    Ας μην επεκταθώ άλλο.
    Νομίζω όμως, ότι οι -κάτω- έχουν βγάλει ήδη από το υποσυνείδητό τους την έννοια -σιδηρόδρομος-.
    Ίσως πολλοί, να μην ξέρουν καν πώς είναι να ταξιδεύουν με το τρένο.
    Όχι να διακινούν προιόντα…..
    Εύχομαι να κάνω λάθος….

  5. Ὁ/ἡ Χριστιάνα γράφει:

    Πελασγέ, ευχαριστώ πολύ για τα τραγούδια.

    Κρατάω ιδιαιτέρως αυτό το αγαπημένο μου -διαμαντάκι- του Γκάτσου, που το έντυσε ομολογουμένως όπως έπρεπε ο Χατζιδάκις και το -κελάηδησε- όπως ήξερε η Μούσχουρη.

    Άν και-είμαι λίγο πνεύμα αντιλογίας, συγχώρεσέ με-, το προτιμώ από την Φυτούση που ήταν άλλοστε και η πρώτη επιλογή του Γκάτσου. Ταιριάζει-θεωρώ- περισσότερο η φωνή της με το τραγούδι κι ας μην έχει το -κάτι- της Μούσχουρη.

    Είναι πιο γυναίκα. Πιο αληθινή.

    Κατά τα άλλα, χαίρομαι πολύ που εξαιτίας του φύλου μου, έφαγε την τεχνική ανάλυση ο Στράβωνας κι εγώ ακούω μουσική… 🙂

    Άκου το και από αυτήν την κυρία. Είναι διαφορετικό.
    Ακόμα και τα όργανα παίζουν -αλλιώς-. Πρόσεχέ το.
    Να σαι καλά. Καλό απόγευμα.

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Να σας χαλάσω λίγο;
      Δείτε εδώ μια φώτο χωρίς λόγια

      • Ὁ/ἡ Πελασγός γράφει:

        ΠΩΠΩ ΡΕ ΦΙΛΕ.!!!….ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ..
        …ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ …ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ…
        ..ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΓΑΤΟΦΙΛΟΣ

        ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΙΕ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟ…

    • Ὁ/ἡ Πελασγός γράφει:

      Όντως πολύ ωραία ερμηνεία και η ενορχήστρωση ξεχωριστή.

      Ώς πρός το “πνεύμα αντιλογίας” ..ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟΝ στοιχείο
      στόν άνθρωπο κατα τη γνώμη μου, αρκεί να έχει επιχειρήματα και αντιπρόταση.
      Κάτι που προφανώς διαθέτεις.
      Εις το επανιδείν.

  6. Ὁ/ἡ Χριστιάνα γράφει:

    OXI ρε π@στη μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΠΟΙΑ φυλή καννιβάλων έκανε ΑΥΤΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Κατέβασέ την ρε Στράβωνα, να χαρείς.

    Όχι ότι θα πάψει να υφίσταται, αλλά ΔΕΝ αντέχεται. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Ὁ/ἡ Χριστιάνα γράφει:

    Aνάθεμα την ώρα και την στιγμή που έβγαλε ανθρώπινο σώμα από πάνω του αυτά τα ανθρωποειδή.
    Που να τους κάνουν το ίδιο και να τα περιφέρουν ΓΙΑ ΜΕΡΕΣ γύρω-γύρω στην ζούγκλα της καταγωγής τους.
    Δεν κάνω ρατσιστικά σχόλια Στράβωνα.
    ΑΥΤΟΙ είναι μαύροι.
    Τυχαίο ΚΑΙ ΑΥΤΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...