Χουντικό φως, σοσιαλιστικό σκότος.

Posted: 15 Σεπτεμβρίου, 2011 in Πατριωτισμός, Πολιτισμός, Σκέψεις
Ἐτικέττες:, , , , , , ,

Ζούμε σε συνθήκες παραφροσύνης, όπου μπορεί να βγαίνει ο καθένας και να λέει το κοντό του και το μακρύ του, προσπαθώντας να δικαιώσει τις ο,ποίες ιδεοληψίες του, να περισώσει δηλαδή ότι μπορεί από αυτές ρίχνοντας το φταίξιμο για την καταστροφή μας σε ιδεολογικώς αντίπαλες δυνάμεις. Εύκολο όμως πάντα θύμα είναι η περίοδος της 7ετούς δικτατορίας. Η εύκολη λύση για όλους, ό,τι  δυσαρεστεί είναι χουντικό, ό,τι ακούγεται ευχάριστο είναι δημοκρατικό.  Υπάρχουν όμως μερικές αλήθειες που δεν κρύβονται.

Γεννήθηκα σε ένα χωριό Τετάρτη μεσάνυχτα (όχι μεσημέρι όπως λέει το γνωστό τραγούδι) από μιας μαμής το χέρι. Όμως εκείνην την νύκτα που όλο το χωρίο παρακολουθούσε τον “Άγνωστο Πόλεμο” του Φωσκόλου, υπήρχε κάτι το επαναστατικό. Υπήρχε ηλεκτρισμός.

Κατά την διάρκεια της 7ετίας ηλεκτροδοτήθηκαν όλα τα χωριά της χώρας. Το ρεύμα μπήκε σε κάθε σπίτι των απομακρυσμένων χωριών, οι κάτοικοι των οποίων μέχρι τότε ήταν αναγκασμένοι να κάνουν όλες τους τις δουλειές υπό το ημίφως της γκαζόλαμπας. Την ίδια περίοδο δικτυώθηκε και η ύδρευση. Αυτά που σήμερα θεωρούμε δεδομένα (φως, νερό, τηλέφωνο, δρόμοι) δεν υπήρχαν στα χωριά πριν το ΄67-΄74.

Μετά ήρθε η δημοκρατία και ακολούθησε ο σοσιαλισμός, στα χρόνια του οποίου διεγράφησαν όλως τυχαίως μεταξύ άλλων και όλες οι μπομπίνες με την σειρά του “Αγνώστου Πολέμου” δήθεν και τάχα στην ΕΡΤ ξέμειναν από φίλμ.

Σήμερα, 30 χρόνια μετά την σοσιαλιστική “πρόοδο” αφού στο ενδιάμεσον τα χωριά έχουν σοσιαλιστικώς ερημωθεί, αφού τα σχολεία έχουν σοσιαλιστικώς κλείσει, αφού η γλώσσα μας έχει σοσιαλιστικώς απαξιωθεί, η χώρα μας έχει σοσιαλιστικώς καταχρεωθεί ήρθε και το νέο (έχουν προηγηθεί αρκετά άλλα) χαράτσι στα ακίνητα με εισπράκτορα την Δ.Ε. Η.

Φυσικά το όλον θέμα είναι πολύπλευρο, ασφαλώς και η κατοχική κυβέρνηση δεν θέλει απλώς και μόνον να εισπράξει το νέο χαράτσι, θέλει μεταξύ άλλων να καταστήσει την ΔΕΗ φοροεισπράκτωρ, δηλαδή αντιπαθή οργανισμό, αποδεχομένη επί της ουσίας την ανυπαρξία φοροεισπρακτικών μηχανισμών. Ευκολότερα πείθεται κάποιος για το ξεπούλημα ενός αντιπαθούς οργανισμού από αυτό μίας κοινωφελούς επιχειρήσεως. Πέρα όμως από τους ύπουλους σχεδιασμούς της κατοχικής κυβερνήσεως υπάρχουν και κάποια άμεσα αποτελέσματα από το νέο χαράτσι.

Από την αρχαιότητα ακόμη η Ανάγκη ήταν θεοποιημένη. Ο δε Διογένης ο Λαέρτιος λέει χαρακτηριστικά: « Ἀνάγκᾳ δ’ οὐδὲ θεοὶ μάχονται. » Από την στιγμή που ούτε οι θεοί δεν μπορούν να αντιπαλέψουν την ανάγκη, πώς να το πράξουν οι θνητοί; Έτσι λοιπόν κάποιος που έχει ένα σπίτι στην πόλη και το πατρικό του στο χωριό, αναγκαστικώς (αφού πρώτα φρόντισαν οι κατοχικοί να του μηδενίσουν την καταναλωτική του δύναμη) θα διακόψει την ρευματοδότηση του πατρικού του σπιτιού, όχι γιατί δεν θέλει να έχει ρεύμα στο χωριό αλλά επειδή δεν έχει χρήματα να αντεπεξέλθει στο διπλό χαράτσι. Ουσιαστικώς δηλαδή ότι έφερε η χούντα το παίρνει πίσω η σοσιαλιστική “δημοκρατία”.

Η χούντα έφερε την επανάσταση του ηλεκτρισμού στα χωριά, η επαναστατική γενιά του πολυτεχνείου τα ξαναρίχνει στο σκοτάδι. 

Ασφαλώς και η δικτατορία δεν είναι ένα ευχάριστο πολίτευμα. Είναι καταπιεστικό, φοβικό και απολυταρχικό. Όμως η δικτατορία είναι πολίτευμα, δεν είναι κατοχή. Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά μεταξύ της χούντας και του σοσιαλισμού, διότι ο σοσιαλισμός δεν είναι πολίτευμα, είναι ιδεοληψία, σχεδόν θρησκεία. Είναι μεγάλο σφάλμα να λέμε “κάτω η χούντα του ΠΑΣΟΚ”. Μακάρι να ήταν χούντα το ΠΑΣΟΚ, θα ήταν μεν σκληρή όμως θα γνωρίζαμε τους σκοπούς της, θα ήταν ένα ορατός αντίπαλος. Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι χούντα, είναι κατοχή, είναι αριστοκρατικό καθεστώς όπου υπάρχουν οι λίγοι εκλεκτοί του συστήματος και οι πολλοί δούλοι. Δούλοι όμως που απαγορεύεται να έχουν περιουσίες.

Ασφαλώς και ο σοσιαλισμός δεν απαγορεύει σε κανέναν ευθέως να κατέχει γη και κτίσματα. Εκμεταλλευόμενο όμως τους νόμους της θεάς ανάγκης, καθιστά την κατοχή περιουσίας ασύμφορη σε βαθμό που οι ιδιοκτήτες, θέλοντας να απαλλαγούν από τα φορολογικά βάρη, ξεφορτώνονται τις περιουσίες τους.

Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι ούτε δεξιό κόμμα, χαρακτηρισμό που εντέχνως κάποιοι κύκλοι, ακόμη και καλλιτεχνικοί (βλ. Λαζόπουλος) προσπαθούν να του προσάψουν. Το ΠΑΣΟΚ είναι ένα άκρως αριστερό κόμμα που αντιπαθεί την ιδιοκτησία και τα έθνη. Η δεξιά χαρακτηρίζεται από πατριωτικά ιδεώδη και χαμηλή φορολόγηση. Το ΠΑΣΟΚ ασφαλώς και δεν είναι ούτε δεξιό, ούτε φιλελεύθερο κόμμα. Εάν ήταν θα έριχνε την φορολογία των επιχειρήσεως και των φυσικών προσώπων ώστε να ανασάνει η αγορά και να ανθίσει η οικονομία και η ανάπτυξη. Με λίγα λόγια η κατοχική κυβέρνηση δεν αναζητει την ανάπτυξη, αναζητεί αυτό που ονόμασε ο πρόεδρος του “4ο δρόμο προς τον σοσιαλισμό”. Τα λάθη που έκανε το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν καθόλου λάθη. Ήταν μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού του.

Στην Ελλάδα έχουμε πλήρη άγνοια της ιστορίας και των πολιτευμάτων. Ας δούμε όμως τι εστί τυραννία (άλλως δικτατορία ή χούντα), ξεκινώντας από την εποχή του Πεισιστράτου. Τι ζητάει μια τυραννία; Την ησυχία της ζητάει για να κυβερνάει χωρίς πολλές διαμαρτυρίες. Γιαυτό και βελτιώνει την ποιότητα ζωής μακριά από τα αστικά κέντρα και τα κέντρα αποφάσεων γιατί δεν θέλει πολλά-πολλά στα πόδια της. Αποκεντρώνει την δικαιοσύνη, την εκπαίδευση, τον πλούτο για να αποφύγει την δημιουργία επαναστατικών εστιών. Γιαυτό και επί Παπαδοπούλου είχαμε την σεισάχθεια στους αγροτικούς πληθυσμούς. Λέει δηλαδή μια χούντα: “θέλω να περνάτε καλά και μακρυά από εμάς”.

Από την άλλη ο σοσιαλισμός λέει: όλοι είναι ίδιοι (εκτός από αυτούς του συστήματος) και για να μην δημιουργηθεί κάποια άλλη αριστοκρατία την οποία δεν μπορώ να ελέγξω, καταργώ εμμέσως τις περιουσίες.

Καμία σχέση επομένως το ΠΑΣΟΚ με χούντα. Το ΠΑΣΟΚ είναι αυτό ακριβώς που χρόνια δηλώνει, ένα σοσιαλιστικό κόμμα. Το επόμενο του βήμα θα είναι τα Κολχόζ, οι ομαδικοί κοιτώνες, ακόμη και τα ομαδικά μπάνια. Υπερβάλω αλλά αυτή είναι η ιδεολογία του, αυτός είναι ο 4ος δρόμος προς τον σοσιαλισμό, ο εκβιασμός. Φυσικά και δεν είναι δημοκρατικό κόμμα, σοσιαλισμός και δημοκρατία είναι αντίρροπες έννοιες. Λέει ότι είναι δημοκρατικό αλλά είναι όσο δημοκρατικό είναι και το ΚΚΕ. Απλώς το ΚΚΕ το λέει από την αρχή και μπρουταλιτέ “θα σας πάρω τις περιουσίες, θα γίνετε όλοι δούλοι της Κ.Ε.” ενώ ο σοσιαλισμός λέει “θα ζήσετε καλά” και αποσιωπά το: “κι εμείς καλύτερα”, λέει: “θα έχετε περιουσίες” αλλά δεν λέει το: “όσοι θα έχουν περιουσίες έστω και μικρές θα μαρτυρήσουν την ώρα και την στιγμή”. Εάν το ΚΚΕ είναι ο ορθόδοξος κομμουνισμός, το ΠΑΣΟΚ είναι ο κοσμικός, στην ουσία όμως στον ίδιο θεό πιστεύουν.

Όχι, το ΠΑΣΟΚ δεν είναι χούντα. Το ΠΑΣΟΚ είναι κάτι χειρότερο. Είναι σοσιαλισμός και φυσικά πατριωτικό ΠΑΣΟΚ ουδέποτε υπήρξε και ουδέποτε θα υπάρξει. Ο πατριωτισμός για το ΠΑΣΟΚ δεν ανήκει στην ιδεολογία του, εάν ποτέ χρησιμοποιήθηκε ως σύνθημα αυτό έγινε για την υφαρπαγή των πατριωτικών ψήφων. Η πατρίδα για το ΠΑΣΟΚ, τον σοσιαλισμό και την αριστερά γενικότερα είναι έννοια μισητή και εχθρική, την απεχθάνεται όπως κάθε γνήσιο διεθνιστικό κόμμα.  Το δε σημερινό ΠΑΣΟΚ, είναι ένα κατοχικό κόμμα αφού έχει συμφωνήσει με τους κατακτητές τους οποίους και χρησιμοποιεί ως πρόσχημα για να περάσει αυτά τα μέτρα που πιστεύει.

Δηλαδή συνοψίζοντας είναι: διεθνιστικό, φιλοκατοχικό, αριστερό, σοσιαλιστικό, αντιπατριωτικό, αντεθνικό και φυσικά δωσιλογικό κόμμα.

Τι νομίζουμε ότι θα κάνει τώρα η κυβέρνηση με το πρόσχημα της μειώσεως του δημοσίου; Θα κρατήσει στο δημόσιο όλα τα κομματόσκυλα της και θα απολύσει τους υπολοίπους δήθεν ως πλεονασματικό προσωπικό. Θα δημιουργήσει δηλαδή μια κάστα εκλεκτών πασοκικών γκεσταπιτών οι οποίοι θα λειτουργούν ως ΚαΓκεΜπε του συστήματος. Θα πουλήσει ότι δεν μπορεί να ελέγξει και θα ελέγξει ότι του χρειάζεται για να διαιωνιστεί.

Είναι μακράν η πιο επικίνδυνη κυβέρνηση που είχε ποτέ ο τόπος, ίσως όχι μόνον στην νεότερη ιστορία του.

Advertisements
σχόλια
  1. Ὁ/ἡ Χριστιάνα γράφει:

    Στην Αρχαία Ελλάδα είχαμε πολιτεύματα.
    Δημοκρατία, Ολιγαρχία, Τυραννία….
    Πολιτεύματα με συγκεκριμένες τακτικές, εφαρμογές, στόχους και αποτελέσματα.
    Δεν θυμάμαι να είχαμε πολιτικές ιδεολογίες με την σημερινή μορφή. Κι αν είχαμε-που φυσικά υπήρχαν, έχουμε γραπτά εκφραστών τους- έμειναν τα γραπτά και έκλεισαν την ιδεολογία εκεί, δεν την έκαναν ιδεοληψία.
    Τα πολιτεύματα εφαρμόζονταν, συντηρούνταν και τρέφονταν από και προς τους πολίτες.
    Τι εξυπηρετούσαν; Προφανώς και πάντα, τα συμφέροντα αυτών που τους βόλευε το συγκεκριμένο πολίτευμα. Των εκάστοτε ισχυρών.
    Ποιο ήταν καλύτερο, ειλικρινά δεν ξέρω.
    Δεν θα σπεύσω πάντως να υμνήσω την Δημοκρατία αβίαστα.
    Όλα ελέγχονται, όλα έχουν και κάτι να δώσουν.
    Μιλάω πάντα για την Αρχαία Ελλάδα.
    Αρκετούς αιώνες αργότερα, θεμελιώθηκαν από κάποιους κυρίους, πολιτικές ιδεολογίες.
    (Εδώ θα κάνω μία παρένθεση για να πω ότι παρόλο που όλοι λένε, τονίζουν και νομίζουν ότι η πολιτική ορίζει και καθοδηγεί την οικονομία, εγώ διαφωνώ κάθετα και θεωρώ ότι η οικονομία παράγει πολιτική.)
    Αυτές οι πολιτικές ιδεολογίες λοιπόν, που αν δεν υπήρχαν θα έπρεπε να τις εφεύρουμε για να αποκτήσουμε οικονομικές ισορροπίες, είναι όλες άξιες θαυμασμού. Κυρίως και πρωτίστως ο κομμουνισμός, που όπως πολύ σωστά λέει ο Στράβων είχε το γοητευτικό brutal, δώστα μου όλα για να σου δώσω πίσω ευτυχία.
    Και τώρα πάμε στην ουσία. Στο ψητό. Οι θεωρίες αυτές, κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν εφαρμόσθηκαν ΠΟΤΕ. Αντιθέτως, χρησιμοποιήθηκαν, βιάσθηκαν και παραβιάσθηκαν από manipulators. Eπαγγελματίες. Οι Αμερικάνοι έφαγαν την σφαλιάρα τους αμέσως, οι Ρώσοι πολύ αργότερα…..Και τι σφαλιάρα….Έχω βρεθεί στην Σοβιετική Ένωση γύρω στα 12-13 μου, και οι σκηνές των υπαλλήλων του ξενοδοχείου να πέφτουν στα πόδια μας και να σκίζουν τα καλτσόν των γυναικών μπας και τους δώσουμε κάτι….-δυτικό- ακόμα με στοιχειώνουν.
    Και ερχόμαστε στο τώρα, στο άρθρο του Στράβωνα, ο οποίος λεει το αυτονόητο. Το ΠΑΣΌΚ-καταρχήν- δανείστηκε τον μανδύα του σοσιαλισμού. (Μην μασάτε, είναι η φυσική εξέλιξη του κομμουνισμού λόγω αποδεδειγμένης κατάρρευσης, μην χαθεί το σόι ένα πράμα) . Δεν είχαν καμία απολύτως σχέση αυτοί οι άνθρωποι με καμία πολιτική θεωρία, όπως και καμία άλλη κυβέρνηση στον κόσμο δεν έχει σχέση με την θεωρία τον μανδύα της οποίας δανείζεται. Ανέλαβαν την σωστή στιγμή, μετά την κακιά χούντα και την κακιά δεξιά.
    (Στράβωνα, επίτρεψέ μου να επικολλήσω δύο επιθετικούς προσδιορισμούς σε μια πολύ ωραία σου πρόταση: -Η δεξιά χαρακτηρίζεται από πατριωτικά ιδεώδη, χαμηλή φορολόγηση, αφόρητη έως προδοτική ανικανότητα και απύθμενη ηλιθιότητα.).
    Χούντα; Γεννήθηκα μέσα της, δεν μπορώ να την κρίνω ως μωρό. Η ιστορία στο σχολείο με δίδαξε να την μισώ, εγώ-αντιστοίχως με τον Στράβωνα- γνωρίζω ότι το ορεινό χωριό του πελοποννήσιου παππού μου, τότε ηλεκτροδοτήθηκε.
    Και ότι τώρα το καπηλεύεται ο Γερουλάνος, καμαρώνοντας σαν γύφτικο σκεπάρνι για την ορεινή Κορινθία.
    Και το άλλο που ξέρω, είναι ότι έπρεπε να υπογράψει ο κομμουνιστής παππούς το 69 για να φύγει ο γιος του στο εξωτερικό.
    Υπέγραψε. Τον κομμουνισμό-αποποιήθηκε-. Δεν έκανε περιτομή. Η χούντα του ζήτησε να μην είναι κομμουνιστής. Όχι να της δωρήσει το σώμα του και τα όργανά του……
    Τα καταθέτω όλα αυτά για σκέψη.
    Πασόκ λοιπόν, στην σωστή στιγμή. Η δεξιά κοιμάται, αμφιταλαντεύεται και κλυδωνίζεται στις βλαμμένες ιδεολογικές ενοχές της.
    Πασόκ που βολεύει χιλιάδες τότε 30άρηδες-σημερινούς 50 φύγε προς 60-, Πασόκ που πετάει μπροστά μια Μελίνα για ξεκάρφωμα, Πασόκ που καταργεί το πολυτονικό για να αποχαυνώσει την αρμονία στην γλώσσα, άρα και την σκέψη, Πασόκ , πανέξυπνο και σατανικό Πασόκ, που περνάει και στη δεύτερη γενιά και βολεύει και δεύτερη γενιά κυφήνων, χταπόδι Πασόκ, βεντούζα Πασόκ, καρκίνωμα Πασόκ.
    Πασόκ που κάνει πανέξυπνη υποχώρηση και αφήνει τον ελάχιστο ΚΚΒ να φάει τα μούτρα του στην πιο επικίνδυνη, στην πιο ολέθρια στροφή της νεοελληνικής ιστορίας.
    Στην-έστω και μερική- απεμπλοκή από την δύση.
    Πασόκ….
    Και φυσικά, έχοντας περάσει με τόση μεγάλη επιτυχία όλες αυτές τις εξετάσεις, κρεσεντάρει στο ηρωικό του φινάλε την τελευταία διετία, φέρνοντας σε πέρας τον σκοπό του.
    Την απόλυτη διάλυση της μονάδας.
    Καταργεί το δικαίωμα ορισμού του σώματός μας. (Νόμος περί δωρητών οργάνων).
    Καταργεί το δικαίωμα στην ιδιοκτησία (Χαράτσια στην ιδιοκτησία)
    Ισοπεδώνει υγεία, παιδεία, θρησκεία, οικογένεια, αυτοεκτίμηση, αυτοσεβασμό,γενικώς σκοτώνει τα πάντα στην γέννησή τους.
    Συνεπώς:
    Έχει απόλυτο δίκιο ο Στράβων, δεν υπάρχει χούντα του Πασόκ. Υπήρξε, κάποτε,χούντα, με ορατά αποτελέσματα, κρινόμενα από τους πάντες, σαφή και μετρήσιμα.
    Τα αποτελέσματα του Πασόκ αν δεν φύγει ΧΘΕΣ είναι και ασαφή και μη μετρήσιμα γιατί ίσως και να ορίσουν την απόλυτη εθνική καταστροφή.

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      “Εδώ θα κάνω μία παρένθεση για να πω ότι παρόλο που όλοι λένε, τονίζουν και νομίζουν ότι η πολιτική ορίζει και καθοδηγεί την οικονομία, εγώ διαφωνώ κάθετα και θεωρώ ότι η οικονομία παράγει πολιτική.”

      Εγώ θα έλεγα ότι είναι αλληλεξαρτούμενα μεγέθη. Πάνω από την οικονομίαν και πάνω από την πολιτικήν υπάρχουν οι πόροι και οι διαχείρισις των (μην ξεχνάμε το τελικόν ‘ν’).
      Ξεκίνησα να γράφω ένα σχόλιο αλλά εξέβεν με* (μου βγήκε) σεντόνι και τελικώς μένω στα βασικά. Πολιτική είναι το σύστημα που διαχειρίζεται πόρους, εμπόριο, πορεία (πάλι από τον πόρον), θρησκεία, εκπαίδευση. Κατά την θεωρεία μου δεν υπάρχουν οι διάφορες -κρατίες (δημοκρατία, αριστοκρατία κλπ) αλλά μία υπερέννοια, αυτή της δικτυοκρατίας. Στην ουσία δηλαδή πόλις=δίκτυο και πολιτική=δικτυοκρατία. (θα μείνω στην ιστορίαν με αυτόν τον όρο 🙂 🙂 )

      Δεν το έχω γράψει το άρθρο γιατί θέλει πολύ δουλειά και εισαγωγή σε έννοιες της πληροφορικής. Πάντως μιλάμε για δίκτυα, είτε αναφερόμαστε σε οικονομικά, πολιτικά, θρησκευτικά, επιστημονικά. Ακόμη και η δημοκρατία είναι ένα υποδίκτυο ψηφοφόρων και κοινωνικού κύκλου που ανταγωνίζεται άλλα δίκτυα. Σαφώς και η οικονομία είναι πάνω από την πολιτική αλλά η πολιτική δια της διαχειρίσεως των πόρων καθοδηγεί την οικονομία. Ισχύουν και τα δύο.

      Και εάν το δούμε ακόμη πιο βαθιά, πολιτεία και πόλις είναι ο θεσμός δικτυώσεως της ανάγκης, η οποία ανάγκη διαχωρίζεται σε σωματική, πνευματική, υλική. Θρησκεία, εμπόριο και εκπαίδευση είναι τα εργαλεία της πολιτικής αλλά και ανακατωμένα (μπορεί δηλαδή πολιτική και εμπόριο να είναι εργαλεία της θρησκείας κοκ). Σε κάθε περίπτωση η μαγική λέξις είναι η ανάγκη και η δικτύωσις.

      * δεν πιστεύω ότι τα ποντιακά είναι μόνον για τους πόντιους. Κάθε ωραία ελληνική λέξις είναι για όλους τους Έλληνες. Το ‘εξέβεν’ βγαίνει από το εκ+βαίνω (βαδίζω)->αόριστος εξ- ἒβην, το οποίο ‘η’ σε κάποιες περιπτώσεις οι Ίωνες το προφέρουν μακρύ ‘ε’.

  2. Ὁ/ἡ Ελλην γράφει:

    Εγινε πολιτιστικο εγκλημα διεγραφησαν ηδη στην μεταπολιτευση αλλες 2 σειρες ανεπαναληπτες
    ΓΙΟΥΓΚΕΡΜΑΝ (ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ εργο του Μ Καραγατση)
    ΠΑΝΘΕΟΙ (εποποιια του 40 )

    τυχαια μονο αυτα και γιατι οχι κι αλλα; (μετα βρηκαν φιλμ ; )

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Αυτή είναι η δημοκρατική λογοκρισία. Λογοκρισία δηλαδή αλλά με τρόπο. Τι να κάνουμε, θέλαμε πολύ να τις κρατήσουμε τις ταινίες αλλά να…. ξέρετε, δεν είχαμε διαφάνειες (φιλμ).

      Δεν ξέρω εάν υπάρχει κάπου συγκεντρωτικός κατάλογος με τις σοσιαλιστικές λογοκριτικές καταστροφές του συντρόφου Ανδρέι Παπανδρέγιεφ. Ποια βιβλία, ποίες μαρτυρίες, ποία τεκμήρια κάηκαν και καταστράφηκαν το 1981. Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον ένας τέτοιος κατάλογος.

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...