Έχουμε ασχοληθεί με το θέμα για πάνω από έξι μήνες, όχι μέσα από θεολογική οπτική αλλά πιο τεχνοκρατικά. Οι εξελίξεις δικαιώνουν τις θέσεις μας γιατί πολύ απλά η στρατηγική είναι απλή και εύκολη στην αποκωδικοποίηση της. Η ταύτιση της κάρτας του πολίτη (φοροκάρτα) με τον αντίχριστο είναι επικίνδυνη και τελικά θα αποβεί υπέρ της κάρτας.

Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά. Όπως είχαμε πει στο “Big Brother – η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα το σύστημα θα επιστρατεύσει όλα τα εργαλεία του συγχρόνου μάρκετινγκ για να μας πείσει (ή να μας αναγκάσει) να παραλάβουμε την νέα κάρτα. Γιατί θέλει να μας πείσει; Μα για να έχουμε το δικαίωμα της επιλογής, όπως είναι δικαίωμα και του ποντικού να μπαίνει στην ποντικοπαγίδα για να πάρει το τυρί. Αν δεν προσπαθούσε να μας πείσει αλλά να μας αναγκάσει τότε η αντίδραση μας θα ήταν απρόβλεπτη. Το σύστημα όμως δεν θέλει απρόβλεπτες καταστάσεις, θέλει να δημιουργήσει μια “μαγιά” κατόχων της φοροκάρτας, της τάξεως του 5-10% για να ξεκινήσει το κίνημα.

Δεδομένο Α’. Το σύστημα δεν είναι τεχνικά έτοιμο για την χρήση της κάρτας από το 100% των καταναλωτών. Χρειάζεται ένα δείγμα χρηστών για να δοκιμάσει τις υποδομές και να εξασφαλίσει σταθερότητα λειτουργίας. Αν ρισκάρει σε καθολική συμμετοχή καταναλωτών τότε το σύστημα θα μπλοκάρει και τελικά θα αυτο-δυσφημιστεί. Η μετάβαση από το αρχικώς επιθυμητό 5-10% στο 100% πρέπει να γίνει χωρίς τεχνικά προβλήματα. Η διόγκωση του πλήθους των κατόχων θα είναι σπειροειδής συναρτήσει χρόνου.

Δεδομένο Β’. Το σύστημα είναι προπαγανδιστικό σε κάθετο επίπεδο, ελέγχει κυβερνήσεις, ΜΜΜΕ, δημαγωγούς και κομματόσκυλα. Ξέρει επομένως ότι θα υπάρξει μεγάλη αντίσταση από τον κόσμο για την φοροκάρτα αλλά δεν ενδιαφέρεται για το πλήθος αυτών που θα αντισταθούν. Ενδιαφέρεται να δημιουργήσει ξενιστές που θα προωθήσουν και θα αναπτύξουν την πυραμίδα της φοροκάρτας. Αυτοί οι ξενιστές μπορεί να είναι διαφόρων τύπων.

α΄ Ξενιστές του εγχειριδίου τρόπου ζωής (Ε.Τ.Ζ.- life style). Ήδη πρόσφατα σε μια νεανική εκπομπή, η πανέμορφη κατά τα άλλα Δέσποινα Καμπούρη, δήλωσε ότι τάσσεται υπέρ της φοροκάρτας, σε μια ανύποπτη στιγμή που δεν την ρώτησε κανένας. Γιατί; Μα για να περάσει το μήνυμα στους νέους ότιείναι τρέντι να έχεις την κάρτα, γλυτώνεις ταλαιπωρία κλπ κλπ. Εξάλλου τόσες κάρτες έχεις, σιγά τα ωά, είσαι εξοικειωμένος και μην ξεχνάς, είσαι νέος και μπλα μπλα…“. Δεν την κατηγορώ την κυρία, μπορεί να παρασύρθηκε, να καθοδηγήθηκε ή πραγματικά να το πίστευε αλλά η ουσία είναι ότι τάχθηκε υπέρ της φοροκάρτας.

Αυτοί οι ξενιστές μπορεί να είναι αρχικά λίγοι αλλά πρέπει να μπουν στο σύστημα για να δημιουργήσουν τους ξενιστές τύπου β’

β’ Εμπορικές επιχειρήσεις. Όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις θα βάλουν το σύστημα POS της φοροκάρτας αμέσως. Οι επιχειρήσεις αυτές ακολουθούν κατά γράμμα την προπαγάνδα του Ε.Τ.Ζ. και δεν έχουν σκοπό να χάσουν τους πελάτες τύπου  Α’.  Έτσι όμως θα καλλιεργηθεί ένα κλίμα υπεροχής αυτών των επιχειρήσεων σε σχέση με τις μικρότερες που τελικά θα οδηγηθούν και εκείνες στην τοποθέτηση των μηχανημάτων.

Για όσες μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντισταθούν υπάρχει και ο φορολογικός έλεγχος. Όποια επιχείρηση δεν τοποθετήσει το σύστημα POS θα θεωρηθεί από το υπουργείο οικονομικών ως ύποπτη φοροδιαφυγής και θα κινδυνεύει διαρκώς από ελέγχους της εφορίας. Ποιος όμως μπορεί να είναι 100% εντάξει με την εφορία; ΟΥΔΕΙΣ. Έτσι, και από φορολογικό φόβο, θα οδηγηθούν και οι μικρές επιχειρήσεις στη φοροκάρτα. Σε αυτήν την περίπτωση βέβαια οι μικρές επιχειρήσεις θα βάλλουν τα χεράκια τους και θα βγάλουν τα ματάκια τους, γιατί στην ουσία θα βρεθούν να είναι επιχειρήσεις με ντε-φάκτο θεωρημένες αποθήκες άρα θα βρεθούν εκτός ανταγωνισμού γιατί η Ελληνική πικρή αλήθεια είναι ότι καμία μικρή επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει εάν δεν κάνει την φορολογική της αμαρτία. Επομένως θα οδηγηθούν στην καταστροφή και την μονοπώληση της αγοράς από τις μεγάλες επιχειρήσεις.

γ’. Ιδεολογικοί ξενιστές. Αυτοί πιθανόν να εκμεταλλευτούν την πιθανή αντίδραση φανατικών εκκλησιαστικών κύκλων στην φοροκάρτα, κύκλων που θα ταυτίσουν την κάρτα με την έλευση του αντιχρίστου κλπ. Εντός όμως αυτών των κύκλων υπάρχουν πολλοί γραφικοί, έτσι λοιπόν αυτοί από υπερβάλλοντα ζήλο θα οδηγήσουν τις καταστάσεις ακριβώς εκεί που δεν θέλουν, με την ίδια τακτική που εξελέγη ο Μπουτάρης δήμαρχος Θεσσαλονίκης. Αν λοιπόν καταφέρει το σύστημα να εμφανίσει μόνον τους φανατικούς Χριστιανούς ως αντιδρώντες στην κάρτα, πάλι θα επιτύχει τον αρχικό στόχο του, που όπως είπαμε δεν είναι το 100% αλλά το 5-10%, αφού θα παραλάβουν την κάρτα οι αντιεκκλησιαστικοί κύκλοι.

δ’ Ξενιστές επιβίωσης. Με το σύστημα μπόνους, μείωσης δηλαδή του ΦΠΑ για αγορές μέσω της φοροκάρτας, θα δημιουργηθεί ένα εκβιαστικό δίλημμα στους καταναλωτές, πολλοί εκ των οποίων θα λυγίσουν τελικά στο δέλεαρ των φορολογικών εκπτώσεων και θα παραλάβουν την κάρτα.  Μην ξεχνάμε ότι ζούμε και σε μια εποχή οικονομικής κρίσεως ή τουλάχιστον οικονομικής τρομοκρατίας.

Μα βέβαια η παραλαβή της κάρτας είναι προαιρετική!!! Είπαμε: το ποντίκι επιλέγει να πάει στο τυρί, το ψάρι στο δόλωμα και ο φτωχός στη φθήνια αλλά όπως λέει και ο Πλάτων “αι ψυχαί διαλέγουν αι ίδιαι το είδος του βίου, που επιθυμούν να ζήσουν“.  Στη σημερινή όμως εποχή δεν είμαστε ψυχές, δεν είμαστε ούτε καν άνθρωποι. Είμαστε μετρήσιμες οντότητες της στατιστικής και η “πολιτική” είναι η τέχνη διευρύνσεως ή συρρικνώσεως του μεγέθους των στατιστικών δειγμάτων, στην ουσία δηλαδή είναι μαθηματική επιστήμη. Προς το παρόν δεν ενδιαφέρονται για το 100% μας, θα φτάσουν εκεί βάση χρονοδιαγράμματος. Αρχικά ένα 10% καλύπτει τα σχέδια τους.

Τελικά όμως η φοροκάρτα είναι ο διάβολος. Όχι από θεολογικής απόψεως αλλά είναι ο διάβολος της υποδούλωσης μας. Γιατί κάποιος θα ελέγχει τις καταναλωτικές συνήθειες μας και θα ξέρει τα πάντα για εμάς;

Όχι. Δεν θα μας παρακολουθεί απλά, θα μας κατευθύνει και εμάς αλλά και ολόκληρη τη φύση. Έστω λοιπόν ότι κάποιος καπνίζει, το τραπεζικό και φορολογικό σύστημα θα το γνωρίζει αυτό. Το ασφαλιστικό όμως κεφάλαιο δεν είναι ανεξάρτητο από το τραπεζικό, κάθε άλλο. Έτσι λοιπόν θα αυξήσει τα ασφάληστρα στους καπνιστές. “Ας πρόσεχαν” θα πει κάποιος. Ωραία, αλλά ποιος μας βεβαιώνει ότι δεν θα αυξηθούν τα ασφάλιστρα για αυτούς που τρώνε τυρόπιτες;  Για αυτούς που δεν πίνουν γάλα; Για αυτούς που δεν τρώνε τα τρόφιμα που διανέμουν τα ίδια κεφάλαια μέω των πολυεθνικών; Ποιος μας λέει ότι δεν θα μας επιβάλλουν – ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ – συγκεκριμένο μενού;

Είμαι της άποψης ότι ΣΙΓΟΥΡΑ θα πάει εκεί το πράγμα. Εξάλλου υπάρχει έτοιμη η κατηγοριοποίηση των τροφίμων μέσω του codex alimentarius.  Θέλεις φίλε να φας γάλα από αγελάδα; Α! συγνώμη δεν γίνεται, θα τρως μόνον ότι λέει ο κώδικας.Θα φας το δικό μας χημικό προϊόν που μοιάζει με γάλα.  Και ποιος παράγει αυτά τα τρόφιμα; Οι ίδιοι μέσω πολυεθνικών και σε συνεργασία με τα δικά τους πολυδιαφημισμένα πανεπιστήμια. Γιαννης κερνάει, Γιάννης πίνει.

Τους έχουμε ικανούς αυτούς τους ανθρώπους να μην κατευθύνουν τις καταστάσεις σε διατροφικό φασισμό; Είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα τον επιχειρήσουν τον φασισμό, δεν τίθεται αμφιβολία. Και ίσως όχι μόνο διατροφικό, όποιος ελέγχει την τροφή, ελέγχει τα πάντα. Όποιος ελέγχει την τροφή ΕΙΝΑΙ Θεός για όσους τρέφονται. Τα ιστορικά παραδείγματα δεκάδες (μάνα εξ ουρανού, Μ. Κωνσταντίνος και στενά του Ελλησπόντου κλπ). Αν τους αφήσουμε να μας ελέγξουν θα γίνουν θεοί.

Τι είναι εξάλλου ο διάβολος; Δεν είναι το τέρας με τα κέρατα και τις φωτιές. Ο διάβολος έχει φιλοσοφική υπόσταση και είναι ο εχθρός του ελευθέρου ανθρώπου. Ενάς λοιπόν ελεύθερος άνθρωπος δεν θα παραλάμβανε ΠΟΤΕ την κάρτα του πολίτη ή την φοροκάρτα ή όπως αλλιώς θέλουν να την πούνε. Η ελευθερία δεν εκβιάζεται και δεν καθοδηγείται.

Σχετικά άρθρα:

Ανθρώπινα δίκτυα

Φορολογία, ο δούρειος ίππος

Advertisements
σχόλια
  1. […] Η στρατηγική της φοροκάρτας « Στράβων Αμασεύς […]

  2. […] Η στρατηγική της φοροκάρτας « Στράβων Αμασεύς […]

  3. Ὁ/ἡ Spokk γράφει:

    Παραθέτω εν’ συντομία τις δικές μου απόψεις:

    –>Δεδομένο Α’. Το σύστημα δεν είναι τεχνικά έτοιμο για την χρήση της κάρτας

    Θεωρώ πως είναι. ΑΝ ισχύει αυτό που είπαν τα Μέσα Μαζικής Παραπληροφόρησης και Προπαγάνδας (ΜΜΠΠ) ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι να δώσει άδεια στις ΤΡΑΠΕΖΕΣ να εκδόσουν και να μας εφοδιάσουν με κάρτες (Φορολογική ενημερώτητας, ΦΠΑ, κλπ).

    Έχουν την τεχνογνωσία.
    Έχουν την απαιτούμενη κοινή αποδοχή (κάρτες ανάληψης μετρητών, πιστωτικές, κοκ).
    Έχουν το προσωπικό υποστήριξης (ασφάλεια, μηχ/ση, κοκ)
    Έχουν τον πλούτο και τους δικηγόρους για να διασφαλίσουν την βιωσιμότητα του σχεδίου τους.

    Αντί λοιπόν, οι “ηγέτες” μας να καταδικάζουν τις τράπεζες και το παγκόσμιο χρηματο-πιστωτικό-επιστημονικό σύστημα που οδήγησε στην σημερινή – ΤΕΧΝΗΤΗ – παγκόσμια κρίση, όχι μόνο τις επιδοτούν με δεκάδες δισεκατομμύρια για να συνεχίζουν να Φουσκώνουν την Πυραμίδα του Χρέους (Ιδιωτικού και Δημοσίου), τώρα θα τις “χρησιμοποιήσουν”, εξοικονομώντας “δημόσιο χρήμα”, για να μας επιβάλουν τον Πολύ Μεγάλο Αδερφό στη ζωή μας.

    –>Δεδομένο Β’.
    [α] Συμφωνώ
    [β] Συμφωνώ και επ’ αυξάνω:

    Γιατί να έχεις, θα μας πουν, τουλάχιστον 2 ή περισσότερες κάρτες (ανάληψη μετρητών, κάρτα φορολογική ενημερώτητα) και όχι μία για κάθε χρήση; Ή για π.χ. 3 σε μία; (και πιστωτική;). Ή ακόμη 4 σε 1; (και αστυνομική για μεγαλύτερη ασφάλεια σε χρηματο-οικονομικές συναλλαγές); Ή ακόμη 5 σε 1; (υγείας). Η ακόμη 6 σε 1; (“παγκόσμιο” διαβατήριο). Ή ακόμη 7 σε 1; (Κάρτα Εργασίας). Ή ακόμη 8 σε 1; (Δίπλωμα οδήγησης). …. κοκ….

    Το μόνο που θα χρειάζεται … θα είναι μια αίτηση σε ΚΕΠ ίσως… (παγκόσμια ηλεκτρονική διακυβέρνηση) και “upgrade” της κάρτας…

    Και κάπου, σε κάποιο datacenter, μια “μάντης – οracle”, θα διατηρεί αποθηκευμένες όλες τις πληροφορίες ύπαρξης – κίνησης – ίχνους, κάθε ανθρώπου στην “παγκόσμια νήσο” της Νέας Τάξης. Παραβλέποντας όμως, το ότι η Διαχείριση όλης αυτής της “γνώσης”, θα επαφίεται πάλι σε ανθρώπους… οι οποίοι θα έχουν συσσωρεύσει απίστευτη Ισχύ και Δύναμη έναντι όλων των υπολοίπων.

    [γ] Συμφωνώ. Η ίδια συνταγή, πετυχαίνει χιλιάδες χρόνια. Την Συκοφάντηση και την Γελοιοποίηση θα την αναλάβουν εργολαβικά οι “αντικειμενικοί δημοσιογράφοι” – καλοπληρωμένοι Παρουσιαστές Σκιών. Και πάντα νόμιμα (άρα και ηθικά), πολιτικά ψηφίσματα θα αναλάβουν την οικονομική εξόντωση όσων αντιπαρατεθούν με όρους “συστήματος”.

    [δ]. Επιπλέον των ανωτέρω, ότι απομείνει από όσους αντιτεθούν, θα κληθεί να “πληρώσουν” επιπλέον με το Άυλο Χρήμα που παράλληλα και σταδιακά θα επικρατήσει έναντι του εκάστοτε υιοθετημένου (π.χ. ευρώ, δραχμή, δολάριο), αφού και αυτό θα παρουσιαστεί την κατάλληλη στιγμή ως “παρωχημένο”, “επικίνδυνο”, και “αντικείμενο χειραγώγησης”. (ΟΤΑΝ αποφασίσουν ότι έχει πειστεί η Κοινή Γνώμη σχετικά). Αυτό επιτυγχάνεται ήδη σταδιακά. Η αρχή φυσικά γίνεται ήδη έμμεσα, με τη χρήση “πίστωσης” όπως αυτή επιτυγχάνεται ηλεκτρονικά δια μέσου των καρτών.

    Έχοντας, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, καταστεί ΣΥΝΗΘΕΙΑ η χρήσης της Πολυκάρτας του “πολίτη”, με τα “bonus” και τα “benefits” με τα οποία θα την “επιδοτήσουν”, και σε ένα κλίμα διαρκούς οικονομικής “ύφεσης” όπου κάθε ευρώ, δολάριο, sdr, virtual monetary unit, θα αποπληθωριστεί και θα αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία, η τάση για “ένταξη” στο Σύστημα, θα καθίσταται όλο και πιο επιτακτική για το Άτομο, την Οικογένεια, την ομάδα, το Social Network. Εξ’ ου, και οι πριμοδοτήσεις με “πόντους” – (Loyalty Cards) για καταναλωτικά αγαθά (καύσιμα, τρόφιμα), υγεία (δωρεάν εξετάσεις σε ιατρικά κέντρα για καταθέτες), ανταμοιβής (έκπτωση για αγορές με πιστωτική κάρτα), κοκ.

    Και στο όνομα της “προόδου”, της “επιστήμης”, της “οικουμενικότητας”, της παγκοσμιοποίησης, θα επικρατήσει το … One Card to Rule them All…
    Πάντα για το καλό μας.

    Καταλήγω, επαναλαμβάνοντας το δικό σου κλείσιμο.

    “Ενάς λοιπόν ελεύθερος άνθρωπος δεν θα παραλάμβανε ΠΟΤΕ την κάρτα του πολίτη ή την φοροκάρτα ή όπως αλλιώς θέλουν να την πούνε. Η ελευθερία δεν εκβιάζεται και δεν καθοδηγείται.”

    Συγχαρητήρια για την εργασία σου.

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Ευχαριστώ πολύ Spokk για το σχόλιο σου.
      Ως προς το δεδομένο Α’ για τις υποδομές, διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις. Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για χιλιάδες κινήσεις το δευτερόλεπτο, όγκος δεδομένων δηλαδή πολύ μεγαλύτερος από αυτόν των πιστωτικών καρτών, όπου και πάλι έχουμε κολλήματα του συστήματος. Ίσως δηλαδή αν παραλαμβάναμε όλοι μαζί τις κάρτες να επιτυγχάναμε την υπερφόρτωση του συστήματος και την τελική αυτοκαταστροφή του.
      Ίσως.
      Παιχνίδια όμως με το διάβολο δεν γίνονται (ο διάβολος με την γενικότερη έννοια).
      Κατά τα άλλα, δυστυχώς θα τον πετύχουν τον σκοπό τους. Ο περισσότερος κόσμος απλά θα υπακούσει ή θα ακολουθήσει το ρεύμα, πρέπει να είμαστε έτοιμοι να ζήσουμε περιθωριοποιημένοι όσοι εξ ημών δεν παραλάβουμε την κάρτα. Θα έρθουν δύσκολες ημέρες, αυτή εκτιμώ ότι είναι η αλήθεια. Ελπίζω να σφάλω.

  4. Ὁ/ἡ Στέφανος Ποριώτης γράφει:

    Οι καιροί αλλάζουν και μεταβάλλονται έτσι αλλάζουν οι καταναλωτικές ανάγκες αλλά και οι τρόποι Διαχείρισης Κοινωνικής Δράσης .
    Τι είναι η Διαχείριση Κοινωνικής Δράσης ????
    Είναι όλο αυτό το σύμπλεγμα κινήσεων που πέριξ αυτού ο πολίτης από την αρχή της ημέρας συναλλάσσεται , δρα ή και ακόμη διασκεδάζει από έναν καφέ μέχρι την αγορά ενός κότερο (αλίμονο το κότερο δεν το αγοράζουν για ψίλου πήδημα ) έτσι όπως ορθά αναφέρεται άνωθεν η κάρτα- φοροκάρτα είναι ο καλύτερος τρόπος παρακολούθησης του κόσμου ..!!!!
    Η ουσία είναι ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΟΥΔΕΙΣ .!!!

  5. Ὁ/ἡ McCarthy γράφει:

    Δεν βλέπω που είναι κακό να υπάρχει η φοροκάρτα ή η παρακολούθηση από το κράτος και τις επιχειρήσεις του τρόπου που χαλάμε τα λεφτά μας. Γιατί θα πρέπει να είναι κρυφό άραγε? Αυτοί που παράγουν προιόντα δεν χρειάζεται να γνωρίζουν τι ανάγκες υπάρχουν και να παράγουν αυτά που καταναλώνουμε? Ταυτόχρονα δεν είναι σωστό και δίκαιο να παταχθεί η φοροδιαφυγή και κάθε συναλλαγή να είναι ανοιχτή στο σύστημα?
    Γενικά ο κόσμος είανι αντιδραστικός στις αλλαγές γιατί φοβάται ότι θα του συμβεί κάτι κακό. Είχα διαβάσει ότι όταν πρωτοφτιάχτηκε ο ηλεκτρικός Πειραιάς-Κιφησιά, οι δημοσιογράφοι της εποχής έκαναν σχόλια της μορφής να πάμε με τον ηλεκτρικό -αν φτάσουμε ζωντανοί- φοβούμενοι για την ασφάλεια τους.

    • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

      Κανένας δεν υποχρεώνει κανέναν να αρνηθεί την κάρτα. Αν δέχεσαι να παρακολουθείται η φυσική σου ύπαρξη είναι δικαίωμα σου.
      Πρέπει όμως να γνωρίζεις ότι δεν μιλάμε απλά για πάταξη της φοροδιαφυγής. Μιλάμε για πλήρη καταγραφή της ανθρώπινης ύπαρξης και κατ επέκτασιν για τον ίδιο τον μεγάλο αδερφό. Μιλάμε για μετατροπή του ανθρώπου από ελεύθερο όν σε πληροφοριακή οντότητα, σε προβλέψιμη παράμετρο ενός πληροφοριακού συστήματος.
      Αν δεν έχεις πρόβλημα με αυτό, αναγνωρίζω το δικαίωμα σου να είσαι προοδευτικός και να αφήσεις εμάς τους συντηρητικούς να ανησυχούμε που θα καταντήσουμε όντα κατευθυνομένης περί ελευθερίας ψευδαισθήσεως, διότι είναι διαφορετικό να είναι κάποιος ελευθερος και διαφορετικά να νοιώθει ότι έτσι είναι.
      Εξάλλου δεν είμαστε μόνον υπεύθυνοι των εαυτών μας αλλά και των μελλοντικών γενεών, καθώς εμείς ορίζουμε την κοινωνία που αυτές θα ζήσουν. Όποιος λοιπόν επιθυμεί να σκλαβωθεί δεν είναι μόνο υπεύθυνος για την προσωπική του σκλαβιά αλλά και την σκλαβιά όσων θα ακολουθήσουν.

      Τέλος, ίσως θα πρέπει να αναλογιστείς το τι εστί φοροδιαφυγή. Είναι υπαρκτή η έννοια ή μήπως είναι ένα κατασκευασμένο πρόβλημα; Τι είναι ο ΦΠΑ και γιατί όλοι οι πολίτες να χρειάζεται να είναι φορείς αυτής της φορολογικής βόμβας; Γιατί στην ουσία δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια βόμβα που παραδίδει ο ένας στον άλλον προκειμένου να υπάρχει η αλυσιδωτή ευθύνη που στην ουσία δεν αποσκοπεί πουθενά παρά μονάχα στην συνενοχή. Ο μοναδικός πραγματικός φόρος είναι ο φόρος εισοδήματος, που όμως το κράτος δεν μπορεί να ελέγξει, ίσως όχι τυχαία.
      Στην ουσία δηλαδή η φοροκάρτα είναι ένα φάρμακο επί μιας ανύπαρκτης και δημιουργημένης ασθένειας κατασκευασμένης συνυπευθυνότητας των καταναλωτών.

      • Ὁ/ἡ McCarthy γράφει:

        Η εποχή του μεγάλου αδελφού -από το ομόνυμο βιβλίου του George Orwell- είχε ήδη θεμελιωθεί πολύ πριν βγει το βιβλίο του. Εσύ και αρκετοί άλλοι συγχέετε το τεχνολογικό μέσον για την παρακολούθηση με την καθευατό έννοια της παρακολούθησης. Αλίμονο αν αφήνανε οι κυβερνήσεις τον κόσμο χωρίς να τον παρακολουθεί, το μέλλον θα ήταν απρόβλεπτο. Πρώτες οι θρησκείες εξάλλου εισήγαγαν τον όρο αυτόν: ο θεός σε βλέπει παντού, οπότε να προσέχεις τι κάνεις. Στη συνέχεια κατάσκοποι, ρουφιάνοι, ο γείτονας, ο φούρναρης, ο θυρωρός και πάει λέγοντας αναλάμβαναν πιο αποδοτικό ρόλο παρακολούθησης. Σήμερα μπορούμε να χρησιμοποιούμε τεχνολογικά μέσα.
        -ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ: Ο Orwell έλεγε ότι ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ, αλλά μόνον ΟΣΟΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. Συγκεκριμένα έλεγε επί λέξει ότι οι προλετάριοι (δηλαδή η τεράστια μάζα) δεν παρακολουθούνταν διότι είναι ζώα.

        Αν υπάρξει κάποιο κίνημα που θα αρνηθεί την παρακολούθηση θα το ακολουθήσω κι εγώ. Θα πετάξω το τηλέφωνο μου, θα πετάξω την πιστωτική μου κάρτα, θα πετάξω τον υπολογιστή μου, θα κλείσω το ίντερνετ και θα πάω μαζί τους στα βουνά. Προς το παρόν όμως κάτι τέτοιο δεν έχω δει και η πλειοψηφία που αντιδρά σε καινοτομίες της επιστήμης είναι οι παπάδες (άρα έχουν όφελος να μην καταγράφονται οι συναλλαγές διότι είναι κλέφτες), ή ακροδεξιοί που έχουν συμφέροντα με την εκκλησία, τη λαθρομετανάστευση και τα ναρκωτικά (άρα θέλουν να καλύψουν παράνομες συναλλαγές), ανθρώπων που δεν γνωρίζουν -άρα φοβούνται την τεχνολογία- και μια μικρή μερίδα “διανοούμενων οπισθοδρομικών” και οι οποίοι όμως είναι εκτός τόπου και χρόνου: όλοι έχουμε κινητό τηλέφωνο και παρά το γεγονός ότι η Vodafone παρακολουθούσε τον πρωθυπουργό αρκεί μια μικρή μείωση των τιμών και όλοι ψωνίζουν αυτήν!
        Τέλος, για να μην θεωρηθεί ότι έχω σαν σκοπό να ενοχλήσω τους άλλους, η δική μου θέση είναι η εξής:
        Ναι στην τεχνολογία -δεν μπορεί να κάνει κανένας τίποτε για να την σταματήσει-, όμως να θεσπιστούν νόμοι και όρια ώστε να μην είναι βλαβερή. Το μαχαίρι κόβει τη σαλάτα και σκοτώνει ανθρώπους, δεν το κάνει όμως το μαχαίρι, αλλά ο χειριστής!

        • Ὁ/ἡ Στράβων Αμασεύς γράφει:

          Δεν αρνούμαι την τεχνολογία ούτε την φοβάμαι. Δεν πετάω επομένως το μαχαίρι, αρνούμαι όμως την κατάχρηση του. Εάν επιτρέψω στην τεχνολογία να με ορίζει τότε θα έχω γίνει συνένοχος στον επιστημονικό μεσαίωνα που έρχεται.

          Ο μεσαίωνας δεν έχει μόνον θρησκευτική υπόσταση. Μπορεί να επανέλθει με οποιαδήποτε άλλη μορφή. Σήμερα η τεχνολογία διακατέχεται από μια εξουσιαστική έπαρση που ίσως θα μπορούσαμε να την συγκρίνουμε με την μεσαιωνική τακτική του παπισμού, όποιος διαφωνεί μαζί της είναι συνωμοσιολόγος και βλάσφημος.

          Ειδικά εγώ, σε πληροφορώ, ότι γαλουχήθηκα με την τεχνολογία από τα πρώτα εφηβικά μου χρόνια, κοντεύω πλέον 20ετή τριβή μαζί της και δεν την φοβάμαι. Φοβάμαι όμως όλους αυτούς που την ελέγχουν θεσπίζοντας ένα νέου τύπου τεχνολογοκεντρικό ιερατείο.

          Τέλος, δεν είναι υποχρεωτικό να υπάρχει ένα ρεύμα για να δημιουργηθεί. Επίσης δεν είναι υποχρεωτικό να γνωρίζουμε την ύπαρξη ενός τέτοιου ρεύματος για να υπάρχει, μπορεί δηλαδή να υπάρχει και να μην το γνωρίζουμε. Ένα τέτοιο ρεύμα δεν είναι κατ΄ανάγκην καθολικό. Μπορεί να αφορά λίγους, μπορεί και πολλούς. Ο καθένας ορίζει την ζωή που επιθυμεί να ζήσει. Εγώ αρνούμαι να ζήσω μια ζωή στην οποία θα ελέγχεται η κάθε της λεπτομέρεια και αν κάτι τέτοιο θεσπιστεί, ναι θα πάω να ζήσω στα βουνά. Αν βέβαια μου το επιτρέψει η εξουσία (έχει πολλούς μηχανισμούς η εξουσία). Αν όχι, τότε η ελευθερία θα μου επιβάλει να ζήσω παρανόμως καθώς δεν δέχομαι τους νέους όρους σκλαβιάς και ελέγχου.
          Ήδη συγκεντρώνω γνώσεις διαβίωσης και επιβίωσης για να είμαι έτοιμος. Ελπίζω να μην χρειαστεί αλλά φυλάξουμε και κανένα ρούχο.

  6. Ὁ/ἡ McCarthy γράφει:

    Νομίζω ότι σε γενικές γραμμές συμφωνούμε. Στο κάτω κάτω και η διάδοση ιδεών μέσω ίντερνετ είναι η χρήση της τεχνολογίας -ας πούμε ενάντια στην εξουσία.
    Βέβαια η έννοια της εξουσίας είναι πάρα πολύ σύνθετη έννοια, η οποία δεν περιορίζεται απλά και μόνον στην κρατική εξουσία. Και επειδή βλέπω ότι σου αρέσει η φιλοσοφία, θα σου κάνω μια ερώτηση: Ποιός είναι αυτός που εξουσιάζει το πλήθος σε μια ομάδα (π.χ. στο στρατό), ο στρατηγός ή ο φαντάρος? Αν το ψάξεις πιο προσεκτικά θα διαπιστώσεις ότι οι διαταγές και η δικαιοσύνη μεταδίδεται από τον στρατηγό, αλλά ο φαντάρος, ο διπλανός σου δηλαδή, είναι αυτός που θα φροντίσει να σε ρουφιανέψει και να σε αναγκάσει να ακολουθήσεις την εξουσία. Δεν φταίει η κακομοίρα η τηλεόραση που βλέπουμε μόνον reality shows, φταίνε οι γύρω μας: η γυναίκα μας, η γκόμενά μας, η μαμά μας, η γιαγιά μας, ο μπαμπάς μας κ.ο.κ.
    Θέλω να πω ότι: η εξουσία σίγουρα ελέγχει την επικοινωνία χρησιμοποιώντας την τεχνολογία, άρα μειώνει δραματικά την πιθανότητα κάποιας επανάστασης, όμως αν η εξουσία δεν χρησιμοποιούσε καμία τεχνολογία θα το έκανε για σένα ο διπλανός σου (ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ).
    Η αντίθετη περίπτωση θα είχε ως αποτέλεσμα τον δοξασμένο Οκτώβρη του 17 -ο οποίος κατέληξε πάλι μια από τα ίδια.

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...