Φορολογία, ο δούρειος ίππος της ανθρώπινης δικτύωσης

Posted: 13 Αὐγούστου, 2010 in Αντιπροπαγάνδιστικές Ειδήσεις, Νέα Τάξη Πραγμάτων

Το παρόν άρθρο έρχεται σε συνέχεια του ανθρώπινα δίκτυα, είναι ίσως περίπλοκο αλλά είναι η άποψη μας για τα δεδομένα της εποχής μας.

Λεφτά, χρήματα, χρέη, ελλείμματα, κρίση, δάνεια, μπλα μπλα…..

Πότε αλήθεια θα λήξει η κρίση;

Θα σφυρίξουν τα κανάλια-διαιτητές την λήξη της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης; Θα ανοίξουν ξαφνικά οι κάνουλες των τραπεζικών δανείων και θα γεμίσει η αγορά χρήματα; Μα αφού τα ίδια τα ΜΜΜΕ δημιούργησαν την κρίση, καταρράκωσαν την ψυχολογία καταναλωτών και επιχειρήσεων, δημιούργησαν κρίση ανασφάλειας, οδήγησαν σε αλλαγή της κυβέρνησης , συνεχίζουν στον ίδιο ρυθμό και ίσως θέσουν εκτός εξουσίας οποιαδήποτε μελλοντική υγιή δράση.

Έχουμε ξανά αναλύσει το πως δημιουργείται το χρήμα μέσα από το χρέος. Ας το δούμε τη ροή του χρήματος από μια εναλλακτική άποψη. Το χρήμα είναι ένα ρευστό και κινείται μέσω του τραπεζικού δικτύου. Ας φανταστούμε το χρήμα σαν το δίκτυο κεντρικής θέρμανσης της οικοδομή μας. Αν κάθε διαμέρισμα έχει ατομικό καλοριφέρ τότε στην ουσία γίνεται σπατάλη αφού το καυτό νερό του βραστήρα λειτουργεί σε ένα μικρό κύκλωμα ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί ένας άλλος καυστήρας και στο διπλανό διαμέρισμα, επομένως διπλά πετρέλαια και διπλές απώλειες κοκ.  Αν αντιθέτως έχουμε μόνο έναν κεντρικό καυστήρα χωρίς θερμοστάτη σε κάθε διαμέρισμα τότε έχουμε αδικία μια που τα διαμερίσματα στα ψηλά παγώνουν ή όταν δεν παγώνουν, ψήνονται τα χαμηλά διαμερίσματα.

Η ιδανική λύση επομένως είναι ο συνδυασμός κεντρικής διαχείρισης και ατομικού ελέγχου καθώς ποτέ δεν ζητάνε όλα τα διαμερίσματα ταυτόχρονα θέρμανση. Αν ζητήσουν όλα τα διαμερίσματα ταυτόχρονα θέρμανση τότε καταρρέει το δίκτυο και επιστρέφουμε στην κατάσταση ένας καυστήρας ανεξέλεγκτα για όλη την οικοδομή. Στο παράδειγμα μας όμως είμαστε προετοιμασμένοι να αγοράζουμε πετρέλαιο όταν τελειώσει και να πληρώνουμε νερό καθώς το κλειστό κύκλωμα έχει και τις απώλειες του. Αυτό όμως το ξέρουμε από την αρχή και το πετρέλαιο είναι κάτι το συγκεκριμένο εν αντιθέσει με το χρήμα που είναι αόριστο και δημιουργείται από εμάς και τις “ανάγκες” μας.

Στο τραπεζικό σύστημα υπάρχει η κεντρική τράπεζα, οι περιφερειακές τράπεζες, τα εμπορικά καταστήματα και οι καταναλωτές. Κάθε τράπεζα μπορεί να δανείσει συγκεκριμένο ποσοστό χρημάτων ανάλογα με το αποθεματικό που διαθέτει. Έτσι αν κάποια έχει 100.000 μπορεί να δανείσει τα 90.000 και να κρατήσει αποθεματικό τα 10.000. Τα υπόλοιπα 90.000 θα αποτελέσουν αποθεματικό για άλλη τράπεζα και πάει λέγοντας. Το όλο σύστημα βασίζεται στο δεδομένο ότι δεν ζητάνε όλοι οι καταθέτες ταυτόχρονα τα χρήματα τους. Αν ζητήσουν όλοι μαζί οι καταθέτες τα χρήματα τους καταρρέει το σύστημα.

Σωστά; Όχι. Όχι γιατί τόσο το πετρέλαιο όσο και το χρήμα είναι αγαθά που τους έχουμε δώσει εμείς την αξία που έχουν αλλά ταυτόχρονα το σύστημα δεν μας αφήνει να τα απαξιώσουμε δεδομένου ότι ελέγχει την παραγωγή και υλοποίηση ιδεών (ακαδημαϊκός έλεγχος), την οικονομική απόσβεση των επενδύσεων (νόμος Moore κλπ), το ρυθμό των αλλαγών και μεταβάσεων σε νέες καταστάσεις. Έτσι παρόλο που ειδικά στην Ελλάδα μπορούσαμε χρόνια τώρα να απεξαρτηθούμε από το πετρέλαιο εκτός ίσως από τον τομέα της αυτοκίνησης και των μεταφορών, δηλαδή να αποσυνδεθούμε από το διεθνές εξαρτησιογόνο ενεργειακό δίκτυο, το σύστημα φρόντιζε να φρενάρει την όποια προσπάθεια στα γρανάζια της γραφειοκρατίας μέχρι την στιγμή που απεφάσισε το ίδιο το σύστημα να πουλήσει Αίολο και Απόλλωνα (πράσινη ανάπτυξη, φόρος καυσαερίων κλπ). Δηλαδή να δικτυώσει μεταξύ τους τα δύο υποδίκτυα, της ενέργειας και του χρήματος.

Βασικός κανόνας δικτύωσης είναι: τα σημεία διαχείρισης να διανέμουν την ροή με σκοπό την αδιάλειπτη λειτουργία του δικτύου, χωρίς μεγάλες καθυστερήσεις ώστε οι όποιες καθυστερήσεις να μη γίνονται αντιληπτές από τους χρήστες καθώς και η κατανομή προτεραιοτήτων υλοποίησης των περιφερειακών διεργασιών να γίνεται κατά τρόπο “δίκαιο” (βλέπε ανθρωπισμός).

Το πρόβλημα των τραπεζών δεν είναι αν θα ζητήσουν οι καταθέτες τα λεφτά τους αλλά πως να μην τα ζητάνε καθόλου. Πως δηλαδή θα απαγορευτούν οι αναλήψεις.

Κάθε ευρώ που έχουμε στην τσέπη μας στερεί χρήμα από τα τραπεζικά αποθέματα και επομένως μειώνει την δυνατότητα δανεισμού στους πελάτες της. Αν κάνουμε μια ανάληψη μετρητών για να πληρώσουμε έναν λογαριασμό κινητής τότε το αποθεματικό της τράπεζας μειώνεται από την στιγμή της ανάληψης μέχρι την στιγμή της επανακατάθεσης από το κατάστημα κινητής.

Το ιδανικό δηλαδή για το τραπεζικό σύστημα είναι να μην κυκλοφορούν καθόλου πραγματικά λεφτά (ρευστό όπως το λέει και ο βαθιά φιλοσοφημένος λαός μας). Να γίνονται όλες οι συναλλαγές ηλεκτρονικά. Με αυτόν τον τρόπο θα ενημερώνει η μία τράπεζα την άλλη μέσα σε δευτερόλεπτα και το σύνολο των πραγματικών χρημάτων που θα έχουν οι τράπεζες θα είναι πάντα σταθερό, επομένως θα μπορούν να αυξήσουν το λογιστικό τους χρήμα χωρίς την παραμικρή απώλεια.

Γίνεται κάτι τέτοιο στη χώρα μας;

Μα φυσικά γίνεται αλλά τα ΜΜΕ ασχολούνται με την κρίση. Δημιουργούν ένα προπέτασμα καπνού ώστε η παγκόσμια εξουσία να δρομολογεί τις εξελίξεις χωρίς αντιδράσεις.

Τι κάνει λοιπόν η Ελληνική κυβέρνηση:

Απαγορεύει από 1.1.2011 τις συναλλαγές άνω των 1.500€ με μετρητά. Αυτό όπως καταλαβαίνει πλέον και ο πι ο κουτό άνθρωπος είναι μόνο η αρχή. Σήμερα το όριο στα 1.500€ αύριο στα 500€ και μεθαύριο στα 0€.  Αυτός είναι και ο τελικός στόχος, να μην υπάρχουν (χρήματα, λεφτά, φράγκα, ευρώπουλα) στην τσέπη μας.

Δημιουργεί ένα ρεύμα ζήτησης αποδείξεων από τους καταναλωτές αλλά ακόμη δεν έχει σχεδιάσει το πως θα εφαρμοστεί, μπλα μπλα μπλα…. . Μα φυσικά και γνωρίζει η κυβέρνηση ότι είναι αδύνατο να γίνει διασταύρωση τόσων εκατομμυρίων αποδείξεων, ξέρει ότι το πείραμα θα αποτύχει. Αυτός όμως είναι και ο σκοπός. Να αποτύχει το κίνημα των αποδείξεων. Αυτός είναι και ο λόγος που ακόμη δεν έχουν αποσαφηνίσει το φορολογικό πλαίσιο για της συγκεντρωμένες αποδείξεις.   Αφού λοιπόν το “κίνημα” των αποδείξεων αποτύχει, θα μας πουν (μας το έχουν ήδη πει) ότι οι αποδείξεις θα πρέπει να είναι ηλεκτρονικές και on-line με το σύστημα του υπουργείου και έτσι θα γίνεται η διασταύρωση άμεσα και χωρίς καθυστέρηση.

Με το συνδυασμό των δύο μέτρων επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση ανά πάσα στιγμή των αποθεματικών των τραπεζών και ταυτόχρονα η ολική πάταξη της φοροδιαφυγής αφού όλες οι συναλλαγές θα παρακολουθούνται από το σύστημα ΤΑΞΙΣ.  Δεν υπάρχει φοροδιαφυγή, δεν υπάρχει μαύρο χρήμα και όλα πάνε καλά. Ταυτόχρονα τοποθετούνται με το λογικοφανές πρόσχημα της φοροδιαφυγής ταμειακές μηχανές παντού, σε περίπτερα, βενζινάδικα, δικηγόρους κλπ. Καμία οικονομική συναλλαγή δεν πρέπει να μένει αφορολόγητη (μας λένε) ή μη καταγεγραμμένη (λέω εγώ).

FAQ (Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις)

Πως θα γίνεται η διασταύρωση;

Με το ΑΦΜ του καταναλωτή ή με άλλον αριθμό (ΑΜΚΑ κλπ).

Και πως θα ξέρει ο καταστηματάρχης ότι χρεώνει την συναλλαγή σε σωστό αριθμό;

Μα θα έχει ο κάθε καταναλωτής την κάρτα του η οποία θα περνάει από την κατάλληλη εγκοπή που θα έχουν οι ταμειακές μηχανές.

Και τα παιδιά θα μπορούν να αγοράζουν;

Πιθανόν να υπάρχει κάποια ειδική κάρτα για τα παιδιά που θα χρεώνει τις κινήσεις στην οικογένεια ή κάτι παρόμοιο.

Δηλαδή θα παρακολουθούνται οι καταναλωτικές επιλογές μου;

Αυτό σε πείραξε; Θα παρακολουθείται η κάθε κίνηση, πού είναι σήμερα ο καθένας, τι αγόρασε, που είναι η γυναίκα του, που το παιδί του, κάθε πόσο αγοράζει προφυλακτικά κλπ κλπ.

Μα μιλάμε για τεράστιο όγκο συναλλαγών. Θα μπορούν να τις ελέγξουν όλες;

Μπορούν να ελέγξουν όλες τις συναλλαγές του σύμπαντος. Τα σύγχρονα εργαλεία της πληροφορικής μπορούν με εργαλεία διαχείρισης βάσεων δεδομένων (SQL και λοιπά) να φιλτράρουν οποιαδήποτε βάση οποιουδήποτε μεγέθους και με όσα κριτήριά θελήσουν.

Τι είναι βάση δεδομένων;

Είναι όρος της πληροφορικής και έχει να κάνει με την συγκέντρωση και καταγραφή δεδομένων καθώς και την εξαγωγή πληροφοριών από αυτά με τα εργαλεία διαχείρισης βάσεων δεδομένων.

Τι δεδομένα θα συγκεντρώσει το σύστημα;

Τα πάντα. Καταρχήν τον μοναδικό αριθμό που αντιστοιχεί σε κάθε άνθρωπο που πλέον είναι καταναλωτής. Άλλα στοιχεία: αριθμός τηλεφώνου (σταθερού κινητού), διεύθυνση, αγορές (ημερομηνία, κωδικό καταστήματος, διεύθυνση καταστήματος, προϊόντα αγορών (κωδικός προϊόντων), ποσότητα προϊόντων), φορολογικές εκκρεμότητες (που μάλλον δεν θα υπάρχουν αφού θα ταχτοποιούνται αυτόματα) κλπ κλπ. Αυτά είναι τα δεδομένα. Μετά έρχονται οι πληροφορίες όπως συγγένεια με άλλους κωδικούς (ID ανθρώπων), σχέσεις με άλλα ID, συχνότητα συνεύρεσης και επικοινωνίας μεταξύ τους, συχνότητα αγορών, εξάρτηση από συγκεκριμένα προϊόντα κλπ.

Ένα ακραίο παράδειγμα, θα μπορούν να δουν πόσες γυναίκες εγκυμονούν απλά βλέποντας τις αγορές τους σε σερβιέτες και ταμπόν. Όταν μια νέα γυναίκα παύει τέτοιου είδους αγορές δύο τινά μπορούν να συμβαίνουν ή εμμηνόπαυση ή εγκυμοσύνη. Αν τώρα δουν τις αντίστοιχες αγορές του συζύγου καταλαβαίνουμε τι συμπεράσματα μπορούν να βγάλουν. Άλλο παράδειγμα: κάποιος αγοράζει πολλά τσιγάρα, η πληροφορία αντλείται από το ασφαλιστικό σύστημα (που είναι παράρτημα του τραπεζικού) και κρίνεται ο άνθρωπος (ID) ως υψηλού ασφαλιστικού ρίσκου. Κάποιος αγοράζει πολλά μακαρόνια, αυτόματα θεωρείται ότι κάνει συγκέντρωση τροφίμων και το σύστημα διερευνά του λόγους. Γενικότερα μπορεί να εξαχθεί οποιαδήποτε πληροφορία για οποιοδήποτε άτομο στοχευμένα ή μή και σε χρόνους απειροελάχιστους.

Το σύστημα θα είναι τεχνητής νοημοσύνης και θα εκπαιδεύεται διαρκώς. Εάν πχ μια παράμετρος δεν έχει προβλεφθεί στην αρχή (πχ κάποιος που αγοράζει πρώτες ύλες και κατασκευάζει εκρηκτικά) αλλά με την πάροδο του χρόνου η τεχνητή νοημοσύνη θα αποκωδικοποιεί τέτοιες αγορές και θα ειδοποιεί για πιθανό κίνδυνο.

Το θέμα ξεφεύγει εντελώς από οικονομικό και γίνεται κοινωνικό ως και θεολογικό.

Μοναδικός αριθμός καταναλωτή;

Ερώτηση, ποια ήταν η πρώτη νομοθετική ενέργεια που έκανε η κυβέρνηση; Διευθέτησε το θέμα του ΚΕΙ (Κώδικας Ελληνικής Ιθαγένειας) αντικαθιστώντας το δίκαιο αίματος (Jus sanguinis) με τον κώδικα εδάφους (Jus soli). Φυσικά αυτό έγινε με το πρόσχημα του ανθρωπισμού. Πάντα υπάρχει ένα ανθρωπιστικό πρόσχημα. Ποιος είναι ο εχθρός της αξιοπιστίας μιας βάσης δεδομένων; Οι διπλοεγγραφές και οι κενές εγγραφές. Αυτό στο κώδικα της ιθαγένειας μεταφράζεται ως πολυιθαγένεια ή ανιθαγένεια. Με λίγα λόγια το διεθνές δίκαιο (που είναι και αυτό όπως όλα, τί άλλο; Ένα δίκτυο!:) φροντίζει για την μοναδικότητα της ιθαγένειας η οποία συνδέεται και με την μοναδικότητα του αριθμού κλειδιού (key ID) της διεθνούς βάσης δεδομένων. Πολυιθαγένεια (ή ανιθαγένεια) δημιουργούν οι διαφορές στους κώδικες ιθαγένειας των κρατών και κυρίως το αν μια πολιτεία έχει δίκιο αίματος και η άλλη έχει δίκαιο εδάφους. Άλλο αίτιο δημιουργίας της παραπάνω ανωμαλίας (έτσι τη χαρακτηρίζει το δίκαιο της ιθαγένειας) είναι οι διαφορές των τοπικών κωδίκων ιθαγένειας στα ατομικά δικαιώματα όπως πχ ισότητα των δύο φύλων. Αν πχ στην Ελλάδα μπορεί να έχει άλλη ιθαγένεια ο σύζυγος και άλλη η σύζυγος αλλά αυτό δεν ισχύει σε άλλη χώρα από όπου κατάγεται ο ένας σύζυγος, μπορεί να δημιουργηθεί πολυιθαγένεια.

Αυτό το ζήτημα ξεπερνιέται με γοργούς ρυθμούς αφού όλοι εναρμονίζονται σιγά σιγά με το διεθνές δίκαιο. Έτσι επιτρέπεται πια γάμος δυο ανθρώπων με διαφορετική ιθαγένεια. Εδώ όμως υπάρχει ένα αγκάθι. Αυτό είναι οι περιορισμοί των εκκλησιών. Μπορεί ένα κράτος να επιτρέπει κάποιον γάμο αλλά να μην τον επιτρέπει η εκκλησία (πχ καθολικός νυμφεύεται μόνον καθολική) εκτός αν προσφύγει στη λύση του πολιτικού γάμου !;).

Μήπως αρχίζει να ξεκαθαρίζει το τοπίο του μίσους εναντίων των θρησκειών; Οι θρησκείες για το δικό τους λόγο δημιούργησαν έναν δικό τους κώδικα πιστών. Δεν θα δεχθούν να τον αλλάξουν παρά μονάχα αν με κάποιο τρόπο η Ν.Τ.Π. της οικονομικής και νομικής διαδικτυακής εξουσίας “τα βρει” με την παλαιά τάξη πραγμάτων της διαδικτυακής εκκλησιαστικής ή γενικότερα θρησκευτικής εξουσία. Ο σκοπός πάντως είναι ένας. Η απόλυτη ταύτιση κάθε κατοίκου της γης με έναν μοναδικό αριθμό. Μήπως έτσι ξεκαθαρίζει και το κίνημα των οικουμενιστών για τη δημιουργία της παγκόσμιας θρησκείας;

Λίγο τραβηγμένα μας τα λες.

Ερώτηση, αν τα σκέφτηκα εγώ γιατί να μην τα έχει σκεφθεί και το παντοδύναμο σύστημα; Αυτήν την στιγμή που γράφω αυτό το κείμενο έχει αποθηκευτεί στους εξυπηρετητές (servers) το από πού έγινε η κειμενογράφηση, πόση ώρα είμαι στο δίκτυο, ποιες άλλες σελίδες (IP) έχω ανοιχτές, ο σειριακός αριθμός των εξαρτημάτων του υπολογιστή, η φυσική διεύθυνση της κάρτας δικτύου (mac address) και διάφορα άλλα και φυσικά όλοι αυτοί οι μηχανισμοί παρακολούθησης έχουν το ηθικό πρόσχημα της καταπολέμησης πχ της παιδικής πορνογραφίας, των παρανόμων συναλλαγών ή (κάτι επίκαιρο) το αν παίζω στοίχημα σε εταιρίες του εξωτερικού.

Καλά όλα αυτά αλλά τι θα κάνω αν χαθεί η κάρτα μου;

Μα θα σου στείλουν άλλη. Θα σε ταλαιπωρήσουν λιγάκι βέβαια, θα σε καθυστερήσουν, ταυτόχρονα θα ακούς για κλοπές καρτών, για απαγωγές βρεφών από νοσοκομεία ώστε να ενισχυθεί ο φόβος και η ανασφάλεια και στο τέλος θα πεις: “δεν το βάζω το τσιπάκι να ησυχάσουμε;

Ποιο τσιπάκι;

Μη σε φοβίζει δεν είναι κάτι κακό, ένα τσιπάκι είναι σε μέγεθος μικρότερο από κόκκο ρυζιού που τοποθετείται κάτω από το δέρμα και ενσωματώνει ηλεκτρικό κύκλωμα τροφοδοτούμενο από το ρεύμα του νευρικού συστήματος, εικάζεται ότι είναι διαδραστικό (επεμβαίνει δηλαδή και στο Ν.Σ. ) και ενσωματώνει πληροφορίες που μπορούν να αναγνωστούν με κατάλληλα μηχανήματα που θα βρίσκονται στα σημεία συναλλαγών αλλά και ελέγχων διαβατηρίων, αεροδρόμια, αστυνομικά τμήματα κλπ. Στην ουσία δηλαδή εσύ θα είναι το τσιπ. Χωρίς τσιπ δεν θα υπάρχεις, δεν θα μπορείς να αγοράσεις, να φας να πιεις κλπ. Μη φοβάσαι όμως δεν είναι κάτι κακό, μπροστά πάει ο κόσμος και η τεχνολογία. Είναι δοκιμασμένο, μην ανησυχείς, έχει δοκιμαστεί σε κατοικίδια ζώα με ασφάλεια.

Αυτό μου θυμίζει αποκάλυψη του Ιωάννη. Μήπως έρχεται η δευτέρα παρουσία;

Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Μπορεί απλά κάποιοι να επαληθεύουν συνειδητά τα στοιχεία της αποκάλυψης ώστε να πιστέψει πολύς κόσμος ότι είναι θεολογικό το ζήτημα και να φοβηθεί. Μπορούσε φέρ’ ειπείν  το σύστημα να επιλέξει άλλη τριάδα αριθμών για το διαχωρισμό των στηλών στο γραμμωτό κώδικα, επέλεξε όμως το 666, τον αριθμό της αποκάλυψης, τον οποίο φυσικά και δεν θα γνωρίζαμε αν δεν φρόντιζε το ίδιο το σύστημα να πληροφορηθούμε μέσα από τις ταινίες του Χόλιγουντ. Έτσι θα διαιρεθεί ο κόσμος σε δύο στρατόπεδα, αυτά των πιστών και των απίστων. Αλλά που ξέρουμε ότι οι κεφαλές των εκκλησιών δεν είναι και αυτές μέσα στο εξουσιαστικό παγκοσμιοποιητικό παιχνίδι ή αν είναι εκτός παιχνιδιού ότι θα παραμείνουν για πάντα εκτός; Έτσι λοιπόν υπάρχει περίπτωση να εγκλωβιστεί ο άνθρωπος μέσα σε ένα στημένο δίπολο με το φάρμακο και το αντίδοτο δοσμένα και τα δύο από το ίδιο σύστημα. Εξάλλου ίσως θα πρέπει να ψάξουμε ιστορικά σε ποιους αναφερόταν η αποκάλυψη καθώς και τότε είχαμε μια νέα τάξη πραγμάτων σε μια μεγάλη αυτοκρατορία. Μπορεί επομένως να μιλάμε για κάτι θεολογικό, μπορεί όμως και για κάτι ιστορικό που απλά επαναλαμβάνεται. Αυτό δεν το ξέρω, θα το ψάξω.

Θα προσπαθήσω να ζήσω χωρίς το σύστημα, θα οργανώσω αντιδράσεις μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης

Η κορυφαία εξ αυτών είναι το προσωποβιβλίο που γνωρίζει κάθε κίνηση που έχεις κάνει σε αυτό, πόσους φίλους έχεις, τι πεποιθήσεων, από που είναι ο καθένας, κάθε πότε μιλάτε, πόσο δημοφιλής είσαι, σε ποιες ομάδες είσαι μέλος και πόσο ενεργός είσαι. Έτσι λοιπόν οποιοσδήποτε πιθανός πυρήνας αντίστασης είναι ήδη εντοπισμένος. Τα ολοκληρωτικά καθεστώτα απαγόρευαν τις συγκεντρώσεις, το ΦΒ τις επιτρέπει και τις ελέγχει. Τον ίδιο ρόλο επιτελούν και τα εργαλεία της Γκούγλ ένα εκ των οποίων είναι και το ΓιουΤούμπ όπου και πάλι έχουμε μια κοινωνική δικτύωση. Βέβαια το παράδοξο είναι ότι ενώ παλαιότερα είχαν απαγορευτεί προγράμματα όπως Νάπστερ και Καζαά γιατί παραβίαζαν πνευματικά δικαιώματα, το γιουτουμπ δεν το κυνηγάει κανείς. Τυχαίο;

Υπάρχει λύση;

Καλή ερώτηση.  Υπάρχει ένα τρίπτυχο των χίπηδων με επιστροφή στη φύση. Όμως και η φύση παρακολουθείται κατά κάποιον τρόπο. Έχει διαφύγει στην ατμόσφαιρα μολυσμένη γύρη από γενετικά τροποποιημένες καλλιέργειες που μολύνουν καθημερινά τα φυσικά προϊόντα, κάτι που έχω επιβεβαιώσει προσωπικά καθώς εδώ και μερικά χρόνια οι ντομάτες στο περιβόλι μου βγαίνουν άρρωστες.  Έχουν αντικατασταθεί όλα τα φυσικώς αναπαραγόμενα φυτά με στείρα υβρίδια, παρακολουθείται όλη η γη με δορυφόρους, έχουν τοποθετηθεί παντού κάμερες (με το πρόσχημα της τρομοκρατίας) ή θερμικές κάμερες (με το πρόσχημα της γρίπης των χοίρων ενώ με το πρόσχημα της γρίπης των πτηνών προσπάθησαν να απαγορεύσουν τις οικόσιτες κότες. Γενικά θέλουν να μας μετατρέψουν σε απόλυτα εξαρτημένους από τα τρόφιμα εμπορεύματα ώστε να αγοράζουμε τα πάντα. Επομένως όλα τα παραπάνω μας οδηγούν στην απόλυτη εξάρτηση. Το σημαντικότερο όμως όλων των προβλημάτων για κάποιον που θέλει να ανεξαρτητοποιηθεί πλήρως από το σύστημα είναι το νερό που είναι σχεδόν παντού μολυσμένο. Είναι τυχαίο που θέλουν να πουλήσουν όλες τις επιχειρήσεις που έχουν δικαίωμα γεωτρήσεων; Και ποιος μπορεί να τις αγοράσει εν μέσω “οικονομικής κρίσεως” από τους κόμβους δικτύωσης των περιφερειακών οικονομιών (χρηματιστήρια); Με έχει βάλει σε τέτοιο προβληματισμό η όλη κατάσταση που ψάχνω να βρω το γιατί προσπαθούν να συλλέξουν τον υδράργυρο που έχουμε στα θερμόμετρα των σπιτιών μας.

Δηλαδή να επιστρέψουμε στον μεσαίωνα για να μην φακελωθούμε;

Αυτή είναι η καλύτερη ερώτηση. Την απάντηση δεν την έχω. Αυτό όμως που σκέφτομαι είναι ο διαχωρισμός των παρατάξεων στην αρχαία Αθήνα όχι με βάση τα οικονομικά μοντέλα αλλά απλά σε δημοκρατικές και ολιγαρχικές δυνάμεις. Σήμερα και αν όλα τα προηγούμενα αποτελούν υπαρκτούς κινδύνους, συμπεραίνουμε ότι είτε μέσω του καπιταλισμού είτε μέσω του κομμουνισμού το αποτέλεσμα είναι ένα και το αυτό. Κεντρικός έλεγχος, κεντρική διαχείριση, απομάκρυνση της εξουσίας από τον δήμο. Απομάκρυνση όμως της εξουσίας σημαίνει και θεοποίηση της αφού πλέον κανείς δεν έχει πρόσβαση στα υψηλά αξιώματα, επομένως επιστροφή στη θεοκρατία. Το ίδιο συμβαίνει και με τις άλλες ομαδοποιήσεις, δηλαδή αν εκτιμά κάποιος ότι η λύση είναι η ενίσχυση της πίστεως τότε πρέπει να προσπαθήσει ο ίδιος να επικοινωνήσει με τον Θεό και όχι να εξαρτάται αποκλειστικά από κάποιον ορισμένο εκπρόσωπο που αν είναι καλός θα πάει μπροστά την πίστη, αν όμως είναι διαπλεκόμενος θα συμπαρασύρει και το ποίμνιο. Για να συμβεί αυτό απαιτείται φιλοσοφημένη σκέψη, αρμονία του ανθρώπου με τη φύση, μόρφωση (που όμως ελέγχεται) κ.α. Αν μια κοινωνία προοδεύσει ή όχι θα πρέπει να έχει να κάνει με την συνειδητή επικοινωνία του “εγώ”  των μελών της κοινωνίας και όχι με την εξαναγκασμένη ομαδοποίηση τους. Έχει διαφορά η εθελοντική προσφορά του “εγώ” στο “εμείς” από την επιβολή της μαζοποίησης. Αυτό είτε θεολογικά το δει κανείς (αγαπάτε αλλήλους κλπ) είτε φιλοσοφικά καταλήγει στο ίδιο αποτέλεσμα. Μια όμως εξαναγκασμένη δικτύωση μας ίσως να οδηγήσει στον μεσαίωνα μέσα από “προοδευτικές” διακηρύξεις και μεθόδους. Επομένως ο δρόμος προς τον μεσαίωνα είναι σχετικός.

Επιστρέφουμε επομένως στο αρχικό ερώτημα

Πότε αλήθεια θα λήξει η κρίση; Θα μας πουν τα κανάλια. Μέχρι τότε πρέπει να παραμείνουμε στα καταφύγια του Κουστουρίτσα (underground) από φόβο μήπως πέσει η κρίση στο κεφάλι μας.

Advertisements

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...