Η εγκληματικότητα στην Ελλάδα

Posted: 21 Ἰουλίου, 2010 in Αντιπροπαγάνδιστικές Ειδήσεις

Στην Ελλάδα του όχι και τόσο παλαιού καιρού, η εγκληματικότητα ήταν σχεδόν μηδενική. Όταν αραιά και που γινόταν κάποιο έγκλημα συγκλόνιζε τον κόσμο που ενημερωνόταν από τις εφημερίδες για τις λεπτομέρειες του  εγκλήματος από όπου παρακολουθούσε τη δικαστική εξέλιξη της υπόθεσης. Ακόμη θυμάμαι τον θείο μου να ξεφυλλίζει τις τεράστιες εφημερίδες της εποχής καθώς ενημερωνόταν για την υπόθεση Παπαχρόνη και στη συνέχεια να ακολουθεί οικογενειακός διάλογος για τα συμβάντα. Ας πάρουμε όμως τα γεγονότα με τη σειρά:

Τον Ιανουάριο του 1931 έγινε η δολοφονία του Δημητρίου Αθανασοπούλου. Το έγκλημα προκάλεσε τέτοια συγκίνηση και έκπληξη στο  πανελλήνιο που έγινε και τραγούδι.

Αργότερα είχαμε μερικά πολιτικά εγκλήματα όπως την δολοφονία του Λαμπράκη και την εικαζομένη ως δολοφονία του Παναγούλη που επίσης συνεκίνησαν τον Ελληνισμό και επηρέασαν τις πολιτικές εξελίξεις της χώρας.

Μεγάλο έγκλημα αποτέλεσε και η δράση του δράκου του Σέιχ Σού στη Θεσσαλονίκη, η δράση του Παπαχρόνη, η συμμορία των σατανιστών (Κατσούλας, Δημητροκάλης, Μαριέτη),  η υπόθεση αιμομικτικής παιδεραστίας του Δουρή το 1994 και μερικές ακόμη.

Σήμερα, έχουμε ένα έγκλημα την ημέρα, καθημερινά συμβαίνουν βιασμοί, δολοφονίες, ληστείες, ξανά βιασμοί, ξανά δολοφονίες, εκβιασμοί, ναρκωτικά, λαθραία τσιγάρα κλπ και τα μέσα μένουν ασυγκίνητα.

Κρύβουν τους δράστες,  αποκρύπτουν τα στοιχεία τους και την καταγωγή τους.

Δεν τολμώ να απαριθμήσω τα εγκλήματα αλλά μια αναζήτηση μόνο στο διαδίκτυο θα βγάλει δεκάδες πρόσφατα περιστατικά με ένα σχετικά πρόσφατο τη δράση της (μεταξύ μας Αλβανίδας σσσσ!!!) γυναίκας αράχνης που εισήχθη στην Ελλάδα όντας ήδη εγκληματίας από την εποχή που ήταν στην Αλβανία (παράξενο (1)(2))

Τι άλλαξε στην Ελλάδα και γίναμε κοινωνία του καθημερινού εγκλήματος και της απάθειας προς αυτό;

Μα η απάντηση είναι πολύ απλή:

Μας επισκέφθηκε ο Φούφουτος.

Πως αλλιώς μπορεί να ερμηνευτεί η παραβατικότητα και η εγκληματικότητα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα κλπ αφού προς αυτήν την κατεύθυνση δεν συνετέλεσαν οι λαθρομετανάστες, προσφάτως και λαθραίως μετονομασθέντες σε μετανάστες;

Έτσι τουλάχιστον λένε τα αντιρατσιστικά συλλαλητήρια (1)(2) που όλως τυχαίως πληθαίνουν πολύ το τελευταίο διάστημα στην Ελλάδα. Τυχαίο; Δεν νομίζω!!! Λένε δηλαδή ότι για το γεγονός ότι πια ένας φόνος είναι απλά ένα ακόμη γεγονός που συμπληρώνει το δελτίο συμβάντων της αστυνομίας φταίει ο Φούφουτος.

Εμείς αλήθεια μπορούμε να κάνουμε συλλαλητήριο ζητώντας τη ζωή μας πίσω;

Έχουμε δικαίωμα να ζήσουμε τη ζωή μας στη χώρα μας;

Πως μπορούμε να απαλλάσσουμε αυτόν τον Φούφουτο για να βρούμε την ησυχία μας;

Φυσικά υπάρχουν κάποια Κράτη που έχουν κλείσει την πόρτα στον Φούφουτο αλλά αυτά είναι φασιστικά κράτη, εμείς είμαστε Φουφουτοκεντρικοί και φουφουτιστές. Μοντέρνα πράγματα!!!

“Καημένε νεοέλληνα

τι σου ‘μελλε να πάθεις

Από τον κακό τον φούφουτο

την χώρα σου να χάσεις”

Advertisements
σχόλια
  1. Ὁ/ἡ Γιώργος Αχαιός γράφει:

    Ένα από τα πιο ηλίθια επιχειρήματα που έχω ακούσει είναι ότι οι φούφουτοι ευθύνονται μόνο για το 40% των εγκλημάτων ενώ για το 60% οι Έλληνες.
    Μα βρε ηλίθιοι, οι Έλληνες είναι 10,5 εκατομμύρια ενώ οι φούφουτοι άντε να είναι ένα +. Συμπέρασμα: οι φούφουτοι έχουν κτηνωδώς μεγαλύτερη εγληματικότητα από τους Έλληνες και σε πιο σοβαρά εγκλήματα (ανθρωποκτονίες, βιασμοί κτλ).

    Ζω στην Πάτρα και η κατάσταση με τους φούφουτους είναι τ ρ α γ ι κ ή. Εδώ και 15 χρόνια έχουμε φούφουτους που προσπαθούν να φύγουν με τα πλοία. Τους τελευταίους 10 – 15 μήνες όμως η κατάσταση έχει επιδεινωθεί σε απίστευτο βαθμό. Οι φούφουτοι έχουν αυξηθεί, περιφέρονται σε όλη την πόλη και είναι περισσότερο “διεκδικητικοί” από κάθε άλλη φορά. Προχθές, μέρα μεσημέρι μία παρέα από 4 φούφουτους από το αφγανιστάν μου ζήτησε τσιγάρο. Τους είπα ότι δεν έχω (δεν καπνίζω άλλωστε) και… αγρίεψαν.

    Οι φούφουτοι στην Πάτρα δεν έχουν καταλάβει μία συγκεκριμένη περιοχή της πόλης, να την κάνουν κώλο, όπως στην Αθήνα. Από την άλλη όμως, είναι όλοι άτομα δίχως καμία σχέση με την Ελλάδα, καμία προοπτική ή επιθυμία να εργαστούν έστω προσωρινά, δίχως στέγη, δίχως τίποτα να χάσουν και για αυτό ιδιαίτερα επικίνδυνοι. Θα έλεγα μάλιστα ότι παρότι η εγκληματικότητα έχει εκτοξευτεί, δεν έχουν κάνει και πολλά σε σχέση με τον αριθμό τους και την κατάστασή τους.

    Δεν καταλαβαίνω… Έγινε πόλεμος πριν 10 χρόνια και 5000 χιλιόμετρα μακριά και η πόλη μου γέμισε φούφουτους. Τώρα που όλη η βόρεια Αφρική είναι αναβρασμό τι πρόκειται να γίνει;
    Η κυβέρνηση Καραμανλή (οι μεσαίοι) όταν είδε το Λάος να ανεβαίνει κατεδάφισε τον καταυλισμό των φούφουτων. Ωραία. Τους φούφουτους όμως τους άφησε εδώ. Η παρούσα κυβέρνηση εννοείται δεν πρόκειται να ασχοληθεί με φούφουτους. Έχει σοβαρότερα πράγματα να κάνει.

    Σίγουρα και οι φούφουτοι είναι άνθρωποι που υποφέρουν. Προέρχονται απο κοινωνίες όπου τα πλέον βασικά προβλήματα επιβίωσης, υγιεινής, νοοτροπίας, δημοκρατίας παραμένουν άλυτα. Και καλά κάνουν και προέρχονται απόπου γουστάρουν. Αυτό που θέλω εγώ είναι να μην μεταφέρουν τα προβλήματά τους στην πόλη μου κάνοντάς τα μέρος της καθημερινότητάς μου. Τα είχαμε αφήσει πίσω αυτά τα προβλήματα με κόπους δεκαετιών. Δεν χρωστάμε σε κανέναν την υποχρέωση να τα συναντάμε ξανά, ξανά και ξανά κάθε φορά που ν έες στρατιές φούφουτων αποφασίζουν να μας επισκεφτούν. Δεν χρωστάμε σε κανέναν να έχουμε κρούσματα χολέρας και λέπρας, να φοβόμαστε να κυκλοφορήδουμε νύχτα στην πόλη μας, να μας σπάνε τα αρχίδια σε κάθε φανάρι και κάθε καφετέρια.
    Τα κράτη για κάτι τέτοια πράγματα υπάρχουν. Ένα απο τα πιο απλά πράγματα που έκαναν τα κράτη από πάντα ήταν ο έλεγχος αυτών που επιδιώκουν να παρεισφρήσουν εντός της επικράτειάς τους.
    Μπορεί να κάνει ο φούφουτος ότι κάνει γιατί πεινάει. Δεκτό. Είναι το κράτος που πρέπει να εξασφαλίσει ότι ο φούφουτος δεν θα πεινάσει εντός ελληνικής επικράτειας διότι πολύ απλά δεν θα κατορθώσει να μπει στην επικράτειά μας. Κι αν παρελπίδα κατορθώσει να μπει, είναι πάλι το κράτος που πρέπει να τους ταίσει, να τους ποτίσει, και να τους εξασφαλίσει ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης για τις ελάχιστες εκείνες ώρες ή άντε μέρες που θα χρειαστεί για να τους ξαποστείλει απο κει που ρθαν.
    Αν δεν το κάνει το κράτος έχουμε φτάσει στο σημείο που θα το κάνει η ιδιωτική πρωτοβουλία με τρόπο που δεν επικροτώ και δεν τιμά τον πολιτισμό μας. Είναι όμως η πραγματικότητα.

    Με συγχωρείς αν εξειδίκευσα το πρόβλημα. Μίλησα πολύ για το τι γίνεται στην Πάτρα. Είμαστε όμως ειδική περίπτωση:
    Κανένας πολίτης, πολιτικός, τοπικός δημοσιογράφος, παράγων της πόλης δεν θέλει φούφουτους.
    Ούτε και οι φούφουτοι θέλουν να μείνουν εδώ!
    Και όμως οι φούφουτοι παραμένουν αίώνια εδώ!
    Σίγουρα κάποιοι,κάπου πρέπει να ξυπνήσουν από ύπνο βαθύ.

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...